Speciaal voor zaterdag?quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Was net bang de kat kwijt te zijn. Half uur zoeken. Staat in eens voor me
Niet mijn kat.
Ik neem geen kinderen
Zolang je maar geen rare tan-lines krijgtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:28 schreef Fera het volgende:
Ik denk dat ik straks ga zonnen. Ook al is het niet goed voor je.
Rebels hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:28 schreef Fera het volgende:
Ik denk dat ik straks ga zonnen. Ook al is het niet goed voor je.
Vertel eens over de chickies die je hebt gehosseld.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:51 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Herkenbaar overigens. Ik had een paar maanden terug ineens een erg verjongde versie van mijn kater in zijn mandje liggen terwijl mijn kater heel sneu voor het raam me aan stond te kijken
Eh, chickies? Whut?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vertel eens over de chickies die je hebt gehosseld.
Ben je niet van bil gegaan in Londen?quote:
In Londen sowieso niet nee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je niet van bil gegaan in Londen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat dat niet zo is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Over 9 maanden zijn er 5 yats juniors daar.
Sowieso naakt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zolang je maar geen rare tan-lines krijgt
Wow.quote:
Van wie zou ik 'm hebben gekregen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat
[..]
Fas pleegt nu een sopje
Wow jelly.quote:
Ik weet wel welke.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van wie zou ik 'm hebben gekregen?Als diegene dit leest: thanks.
![]()
Krijg 't nog steeds warm van de pooltafel-opmerking van Feer.Feer weet vast welke.
Hm, laatste twee notes staan er nog niet bij, maar wel leuk om te lezen, ja.
Dat moet je echt eens voor Heppie doen.quote:
Ik kan zo snel geen pooltafel vinden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat moet je echt eens voor Heppie doen.
Nee joh. Wilde ze al langer hebben. Nu eindelijk besteld. Vanavond passen, gaan denk ik wat te lang zijn, krijg je als je een onderdeurtje bent.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:47 schreef yats het volgende:
[..]
Speciaal voor zaterdag?
ow p.s. Ik eet waarschijnlijk mee, maar dat weet ik pas donderdag
Hoe lang ben je ook alweer?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh. Wilde ze al langer hebben. Nu eindelijk besteld. Vanavond passen, gaan denk ik wat te lang zijn, krijg je als je een onderdeurtje bent.
1.50 gok ik.quote:
Ik voel me dan al snel een reus.quote:
Is Heppie eigenlijk groter dan jij?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel me dan al snel een reus.Vooral omdat ik ook niet bepaald tenger ben. (kuch)
Hoiquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan zo snel geen pooltafel vinden.
Pics.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net kappertje gepakt trouwens.
Weer lekker kort.
Omdat je het als zo'n foute reactie van een foute gozer kan lezen en daar hoort de knipoogsmiley bij.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom die PI en die smiley, ik snap er niks van
Ow, oké.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat je het als zo'n foute reactie van een foute gozer kan lezen en daar hoort de knipoogsmiley bij.
1.60 valt toch best mee?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh. Wilde ze al langer hebben. Nu eindelijk besteld. Vanavond passen, gaan denk ik wat te lang zijn, krijg je als je een onderdeurtje bent.
Iets ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is Heppie eigenlijk groter dan jij?
O, dat valt op zich nog wel mee.quote:
Echt op de kop afquote:
aah koetsiekoe das schattigquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt op de kop af. Ben twee weken terug officieel weer gemeten (in België, dus hoe betrouwbaar... Mwa.) en het was echt 1.60 rond
.
Ok, dat wist ik niet. Al is 1.60 voor een vrouw acceptabel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:12 schreef Samzz het volgende:
Nee, is klein. Die jurken worden op lengtemaat 1.70 ongeveer gemaakt. Dus bij mij gaan ze altijd langer vallen. Is niet erg, maar soms is het te lang en moet er een stukje af.
Kleiner is voor vrouwen ook nog acceptabel, dat wordt als schattig gezienquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, dat wist ik niet. Al is 1.60 voor een vrouw acceptabel.
Nee, doe maar niet. Straks denkt twi dat ik nog op je geil.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zal ik voor de meet mijn baard laten staan?
Ja, anders ben ik als enige 'bebaard'.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zal ik voor de meet mijn baard laten staan?
Ik denk dat het voor vrouwen minder vervelend is dan voor mannen om wat kleiner te zijn. Al heb ik er (gelukkig) geen ervaring mee met mijn 1.83quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kleiner is voor vrouwen ook nog acceptabel, dat wordt als schattig gezien. Ik zou graag 10 cm langer zijn. Dan zou er ook niks van m'n jurk af moeten aan de onderkant
.
quote:
quote:
Ik vind het zo onverzorgd staan, die 'ik kan geen scheermes betalen'-lookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn benen zijn echt schandalig wit, ze weerkaatsen het behang van de logeerkamer
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
bij mij is het meer ik ben te lui om te scheren gevalquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het zo onverzorgd staan, die 'ik kan geen scheermes betalen'-look.
Mag ook.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
bij mij is het meer ik ben te lui om te scheren geval
meestal als ik weet dat ik iets belangrijks heb dan haal ik het er weer afquote:
Nouja, baardjes zijn niet walgelijk. Zolang ze netjes en niet te lang zijn. Sikjes zijn altijd walgelijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:38 schreef Myraela het volgende:
Ik vind vooral stoppels tof. Baardjes en vooral sikjes zijn echt walgelijk.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:38 schreef Myraela het volgende:
Ik vind vooral stoppels tof. Baardjes en vooral sikjes zijn echt walgelijk.
En snorren die overlopen in baardjes zijn dat ook.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, baardjes zijn niet walgelijk. Zolang ze netjes en niet te lang zijn. Sikjes zijn altijd walgelijk.
Ah ok, dan ga je dus tegen de huidige trend in dat baarden weer 'in' zijn. Al was dat voor mij geen reden om hem te laten staan, ik vind dat ik er met baard beter uit zie dan zonderquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het zo onverzorgd staan, die 'ik kan geen scheermes betalen'-look.
Ik doe niet aan trendsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:41 schreef yats het volgende:
[..]
Ah ok, dan ga je dus tegen de huidige trend in dat baarden weer 'in' zijn. Al was dat voor mij geen reden om hem te laten staan, ik vind dat ik er met baard beter uit zie dan zonder
Logisch, ik ook. Daarom had ik dat baardje al voordat het 'hip' werd. Ik ben benieuwd of je het zaterdag bij mij dan ook niets vind.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe niet aan trends. Ik doe aan wat ik mooi vind.
Ga er maar vanuit dat ik het niets vindquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:43 schreef yats het volgende:
[..]
Logisch, ik ook. Daarom had ik dat baardje al voordat het 'hip' werd. Ik ben benieuwd of je het zaterdag bij mij dan ook niets vind.
p.s. ondanks mijn baard ben ik verder heel aardig
Die kan sowieso met veel weg komen. Maar dat biertje staat nog steedsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat ik het niets vind. De enige persoon die met een baardje wegkomt is Johnny Depp als Jack Sparrow
.
Hij wilde gisteren ook al Unicornfarts hosselen. De boef.quote:
Unicornfarts? Ik neem aan dat dat een user isquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij wilde gisteren ook al Unicornfarts hosselen. De boef.
quote:
Ik hossel niet. En dat meen ik oprecht, alleen lijkt niemand dat te geloven.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij wilde gisteren ook al Unicornfarts hosselen. De boef.
Ja, uit het tinder topic.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Unicornfarts? Ik neem aan dat dat een user is?
Klopt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:55 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Ik hossel niet. En dat meen ik oprecht, alleen lijkt niemand dat te geloven.
Veel plezier! Ze zien er goed uitquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:00 schreef Samzz het volgende:
Oh, oké. Ik ga m'n jurken bewonderen. Later!
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
Ordinaire crosspost, maar ik ben zo blij.
Ze staan je echt geweldig! Ik vind sowieso wel dat je een mooi figuur hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn benen zijn echt schandalig wit, ze weerkaatsen het behang van de logeerkamer
.
En dat met die benen heb ik ook. Vandaag uren in de zon gezeten, maar volgens mij helpt het geen fuck.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Waarom is dat? Ik ben bij mijn weten altijd eerlijk daarover geweest hier op fok, en zoveel ex'en heb ik niet.quote:
Omdat mannen op FOK! niet te vertrouwen zijn. Vat het niet te persoonlijk op.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:05 schreef yats het volgende:
Herkenbaar inderdaad van die witte benen.
[..]
Waarom is dat? Ik ben bij mijn weten altijd eerlijk daarover geweest hier op fok, en zoveel ex'en heb ik niet.
Ik heb een ideaal figuur voor A-lijn jurkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze staan je echt geweldig! Ik vind sowieso wel dat je een mooi figuur hebt.
En dat met die benen heb ik ook. Vandaag uren in de zon gezeten, maar volgens mij helpt het geen fuck.
...iedereen vertrouwt mij welquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat mannen op FOK! niet te vertrouwen zijn. Vat het niet te persoonlijk op.
Ik vat sowieso weinig dingen persoonlijk op. Maargoed, dan moet ik zaterdag maar laten zien dat ik gewoon oprecht aardig benquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Je liet een stel muizen voor je uit rennen?quote:
Ik ook. A-lijn staat me het beste. Ik heb nog zo'n jurk hangen, '50's stijl.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een ideaal figuur voor A-lijn jurken. En dank je, natuurlijk
.
Mijn benen worden ook niet bruin. Als ik verantwoord ga zonnen dan worden ze rood en daarna weer net zo wit als daarvoor. Ik ga maar spray-tannen.
quote:
Ik geloof je wel hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vat sowieso weinig dingen persoonlijk op. Maargoed, dan moet ik zaterdag maar laten zien dat ik gewoon oprecht aardig ben
Ik hield de jurk tegen me aan en danste door de kamerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je liet een stel muizen voor je uit rennen?
Deze zijn ook 50'squote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. A-lijn staat me het beste. Ik heb nog zo'n jurk hangen, '50's stijl.
Spray tannen is wel lelijk hoor.Mijn voeten worden trouwens wel bruin (streepje van teenslippers is te zien), wat is dat voor logica?
Disney-kennis faal.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hield de jurk tegen me aan en danste door de kamer.
quote:
Oh, in Doornroosje gebeurt dat volgens mij ook...quote:
Die blauweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn benen zijn echt schandalig wit, ze weerkaatsen het behang van de logeerkamer
.
![]()
Lastig. In principe 'hoort' hij iets korter, maar het misstaat je niet of zo. Misschien met een petticoat eronder? Dan lift het sowieso nog een beetje. Maar je hoeft er niet per se wat af te halen, denk ik.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hield de jurk tegen me aan en danste door de kamer.
[..]
Deze zijn ook 50's. Ik ben er echt dolblij mee. Ik twijfel alleen of ik de zwarte wel korter laat maken... De lengte nu vind ik eigenlijk ook wel wat hebben
. Wat vind jij?
Daar skipte ik altijd naar de draak. Die was vet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, in Doornroosje gebeurt dat volgens mij ook...
http://topvintage.nl/nl/v(...)-black-white-pin-dotquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Lastig. In principe 'hoort' hij iets korter, maar het misstaat je niet of zo. Misschien met een petticoat eronder? Dan lift het sowieso nog een beetje. Maar je hoeft er niet per se wat af te halen, denk ik.
Ligt het aan de foto's, of ben je niet zo heel lang?quote:
For realquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ligt het aan de foto's, of ben je niet zo heel lang?
Ik met mijn waanzinnig slechte perceptie ookquote:
Dan hoeft 'ie wat mij betreft niet korter hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
http://topvintage.nl/nl/v(...)-black-white-pin-dot
Zo staat ie op de site.
Er gaat sowieso een petticoat onder komen. Maar die wil ik in de winkel kopen zodat ik meteen met de jurken kan passen.
Ik denk dat ik 't nog even laat en beslis wanneer de petticoat er is.
Dank jequote:
Ik kan me voorstellen dat je niet hele topics gaat lezenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik met mijn waanzinnig slechte perceptie ook
Ik denk het ook niet. Is een langer model. Ik vind dat ook wel wat hebben, ik heb verder enkel jurken op en boven de kniequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan hoeft 'ie wat mij betreft niet korter hoor.
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn benen zijn echt schandalig wit, ze weerkaatsen het behang van de logeerkamer
.
![]()
True.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je niet hele topics gaat lezen.
Jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True.
Maar zoals de rest zegt: mooie jurken.
Kont uit het raam en terugschijten. Dat zal 'm leren!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
Fijn, er wordt gegierd. Kan ik minimaal 2 dagen m'n raam niet open zetten
!
Je weet wat gieren isquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kont uit het raam en terugschijten. Dat zal 'm leren!
Ja helaas wel ja. Erg penetrante luchtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet wat gieren is? Dan weet je hoop ik ook dat maar weinig stank tegen die lucht opgewassen is
.
Jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja helaas wel ja. Erg penetrante lucht
Leugens.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben gewoon serieus.quote:
Je strafblad hier voor me beweert anders.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leugens.
Ik ben hartstikke betrouwbaar.
Ik heb gewoon een probleem met autoriteit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je strafblad hier voor me beweert anders.
Het is niet de politie waar je je zorgen om moet makenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een probleem met autoriteit.
Fuck the police
Pathologische leugenaars denken anders ook dat ze de waarheid zeggen, uiteindelijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leugens.
Ik sprak ook over mannen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leugens.
Hij was te makkelijk hè? Ik moet echt aan mijn grappen werken.quote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij was te makkelijk hè? Ik moet echt aan mijn grappen werken.
Diep gekwetst nuquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij was te makkelijk hè? Ik moet echt aan mijn grappen werken.
Of dat we dezelfde kuthumor hebben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Betekent dat dat ik geen humor heb
?
Ik maak het zaterdag goed met je.quote:
Waarmee?quote:
quote:
Bijvoorbeeld. Of een lange, innige knuffel.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:31 schreef Samzz het volgende:
Er is weinig beter dan een goede knuffel, anders.
cheapskatequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:31 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Bijvoorbeeld. Of een lange, innige knuffel.Lekker goedkoop.
Dat is wel waar jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:31 schreef Samzz het volgende:
Er is weinig beter dan een goede knuffel, anders.
Ik ben arm.quote:
Dagje in de tuin gewerkt, dus best moe nu.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:35 schreef -Engel- het volgende:
zo bijna de week doormidden....
how is life?
Heer Royco... ik heb fijn aan de telefoneer gehangen met de matera de familia....:7quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dagje in de tuin gewerkt, dus best moe nu.
En met u?
Gezelligquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heer Royco... ik heb fijn aan de telefoneer gehangen met de matera de familia....:7
Ja ik ook welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja ik ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, hij is nu leeg en zo goed als helemaal vlak en waterpas.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
yeps... we zijn weer bij in huize weltevree
Tuin af?
bij C_A of je love interest?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, hij is nu leeg en zo goed als helemaal vlak en waterpas.
Morgenavond grasmatten halen en dan donderdag leggen.
En dan heeft ze weer een fatsoenlijke tuin.
[..]
Ja ik ook welTien cm meer lul? Dat is vaak zo overrated.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Kun je daarna mooi mijn tuin doen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Charmed?
Nee, en ook niet bij een love interest.
Bij een goede vriendin.
Stoerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Charmed?
Nee, en ook niet bij een love interest.
Bij een goede vriendin.
Ja idd... wat heb je aan meer centimeters als je toch niet weet wat je er mee moet doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Tien cm meer lul? Dat is vaak zo overrated.
Dan nog even 2 kamers verven en laminaat leggen en dan kan ze er wel weer even mee vooruit hoop ik.quote:
Zeg jij nu dat Artelligence slecht is in bed?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja idd... wat heb je aan meer centimeters als je toch niet weet wat je er mee moet doen
Dat lijkt mij welquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan nog even 2 kamers verven en laminaat leggen en dan kan ze er wel weer even mee vooruit hoop ik.
Gezien ik daar geen ervaring mee heb, kan dat niet hequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat Artelligence slecht is in bed?
quote:
En voor een vrouw hoeft hij ook niet supergroot te zijn om te kunnen genieten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja idd... wat heb je aan meer centimeters als je toch niet weet wat je er mee moet doen
Die massages niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel
En ondertussen krijg je fijn massages, bier, je natje ende droogje?
Dat kloptquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:48 schreef Fera het volgende:
En voor een vrouw hoeft hij ook niet supergroot te zijn om te kunnen genieten.
Als ik moet kiezen kies ik eerder voor de kleinerequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was inderdaad een grapje. Al moet er nog wel een anti-duiven net komen.
[..]
En voor een vrouw hoeft hij ook niet supergroot te zijn om te kunnen genieten.
10 cm is genoeg?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen kies ik eerder voor de kleinere.
Ik denk dat gemiddeld wel prima is. 15/16 cm of zo?quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat gemiddeld wel prima is. 15/16 cm of zo?
Ah. Is het 15 of 16 bij jou?quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:08 schreef aeque het volgende:
Samzz, kun je mij trouwens bij misschien zetten in de OP?
Volgens mij is het gemiddelde ietsje kleinerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat gemiddeld wel prima is. 15/16 cm of zo?
Nou ja, het plekje dat bij mij gestimuleerd moet worden zit niet tegen m'n baarmoedermond aan, maar in 't beginquote:
Will doquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:08 schreef aeque het volgende:
Samzz, kun je mij trouwens bij misschien zetten in de OP?
Ho ho, ik zeg misschien hequote:
Thanks!quote:
[..]
Ja ik ook welIk niet, vind het wel best zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Ah, dat kan ik dus ook gewoon met m'n vingers bereiken. Good to know.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is het gemiddelde ietsje kleiner.
[..]
Nou ja, het plekje dat bij mij gestimuleerd moet worden zit niet tegen m'n baarmoedermond aan, maar in 't begin. Dus ik vind 't best zolang ie daar maar bij kan
. En dat lukt met vijf cm al.
Al zou ik vijf cm wel sneu vinden.
Ik heb dat plekje nog niet eens gevonden. Ik kan er wel van genieten, maar niet richting klaarkomen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, het plekje dat bij mij gestimuleerd moet worden zit niet tegen m'n baarmoedermond aan, maar in 't begin. Dus ik vind 't best zolang ie daar maar bij kan
smoothquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ah, dat kan ik dus ook gewoon met m'n vingers bereiken. Good to know.
Hosselbazin.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met vingers zelfs beterquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het gemiddelde is kleiner? Ik dacht ook 15. Nou ja, prima...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Smooth fas, heel smoothquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
En daarom heb ik een hotelletje in Utrechtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:14 schreef Royco1 het volgende:
Damn, rond 12 uur gaat de laatste trein alweer terug.
Daarom kom ik met de autoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:14 schreef Royco1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Waar moet je terug heen dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:14 schreef Royco1 het volgende:
Ook maar eens overwegen danquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
En daarom heb ik een hotelletje in Utrecht.
vaginabreedtes is nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:12 schreef El_Thijs het volgende:
Penislengtes en vaginabreedtes. Het zal weer eens niet
Mja, je wil hem er als man ook niet in hoeven te zwaaien natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
vaginabreedtes is nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw...
Uiteraard.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:16 schreef Fascination het volgende:
Je advies heeft wel goed geholpen trouwens, Roy.
inzwaaienquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mja, je wil hem er als man ook niet in hoeven te zwaaien natuurlijk.
You have a dirty mindquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
inzwaaienthe MI
zwooopzwip... ja sorry het zwaait zo lastig met 5 cm
Ik kan nog om twee uur 's nachts de trein pakken vanuit Utrecht.quote:
Het zal wel een spektakel zijn jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
inzwaaienthe MI
zwooopzwip... ja sorry het zwaait zo lastig met 5 cm
Idem hier, maar ik bewaar de alcohol wel voor een volgende keer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan nog om twee uur 's nachts de trein pakken vanuit Utrecht.
Always funquote:
Ik ook de trein wel. Enkel de bus nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen ervaring mee.... en ken ook geen ervaringsdeskundigen....quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het zal wel een spektakel zijn ja
Of juist niet
Will do!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Always fun
btw Roy misschien ben ik erbijby the meet bedoel ik
@Samzz zou je mij ook bij misschien willen zetten?
Wat! Zeg je nu dat 9292ov tegen mij liegt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dr. Roy.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiteraard.![]()
Maar blij dat het geholpen heeft
Gezelligquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Always fun
btw Roy misschien ben ik erbijby the meet bedoel ik
@Samzz zou je mij ook bij misschien willen zetten?
Wat?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Wij hebben misschien wel dezelfde trein, of niet?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:18 schreef yats het volgende:
[..]
Idem hier, maar ik bewaar de alcohol wel voor een volgende keer.
Ik ook niet. Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen ervaring mee.... en ken ook geen ervaringsdeskundigen....
Mijn bus rijdt wel. Speciale nachtlijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook de trein wel. Enkel de bus niet. En lopen van Antwerpen naar een dorpje bij Turnhout is niet zo'n succes.
Ja, als ik de trein neem wel. Maar dan moet ik in Arnhem nog een flink stuk lopen, dus of het slim is?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Wij hebben misschien wel dezelfde trein, of niet?
Ik ga vanaf Nijmegen ja. De 85 rijdt in ieder geval nog 's nachts als nachtlijn. Ik weet echter niet hoe je van Druten naar Boven Leeuwen komt, maar daar kun je altijd een fiets neerzetten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat! Zeg je nu dat 9292ov tegen mij liegt?
Of ga jij vanuit nijmegen?
Dat kan ik natuurlijk ook nog wel doen.
Date?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:20 schreef El_Thijs het volgende:
Hoewel ik trouwens wel kom om samen te eten met jullie allen die blijven eten, weet ik nog niet tot hoe laat ik blijf. Volgende dag staat er iets op een voorlopige planning
Nee, ik date voorlopig niet. Iets andersquote:
De laatste gaat om 1:53. De reistijd is dan wel iets langer omdat ik langer moet wachten op de bus, maar het is mogelijk.quote:
Roy die gaat fietsenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga vanaf Nijmegen ja. De 85 rijdt in ieder geval nog 's nachts als nachtlijn. Ik weet echter niet hoe je van Druten naar Boven Leeuwen komt, maar daar kun je altijd een fiets neerzetten.
Ik ga er niet vanuit dat het zo laat wordt eigenlijk. Maar wel fijn om te weten dat ik me niet hoef te haasten of zo.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, als ik de trein neem wel. Maar dan moet ik in Arnhem nog een flink stuk lopen, dus of het slim is?
Ik en twi.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:22 schreef aeque het volgende:
Wie moeten er nog meer vanuit richting Rotterdam reizen?
Ach, ik mag die zondag om 12 uur in de bus naar Amsterdam zitten en ik blijf ook langer. Dan maar wat minder slaap.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, ik date voorlopig niet. Iets anders
Myra en twi sowieso.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:22 schreef aeque het volgende:
Wie moeten er nog meer vanuit richting Rotterdam reizen?
Druten - Boven-Leeuwen is echt een piseindje. Wat zeur je nou?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Roy die gaat fietsen![]()
Nee dan hossel ik wel de zwarte taxi vanuit nijmegen denk ik
Ik heb al eerder een hotel gepakt na een meet en dat is zo godsgruwelijk relaxed kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn bus rijdt wel. Speciale nachtlijn.
En ja, Turnhout is wel een stukje verder.
Ik ga toch twijfelen over de auto of de trein nu.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat het zo laat wordt eigenlijk. Maar wel fijn om te weten dat ik me niet hoef te haasten of zo.
Hij is gewoon een schijterd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Druten - Boven-Leeuwen is echt een piseindje. Wat zeur je nou?
Maar alleen fietsen is zo ongezelligquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Druten - Boven-Leeuwen is echt een piseindje. Wat zeur je nou?
Slaapplaats sowieso ...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al eerder een hotel gepakt na een meet en dat is zo godsgruwelijk relaxed kan ik je vertellen.
Ja, dan kan twi tenminste gewoon drinken. Wij wonen in Rotterdam, dus we vertrekken gewoon vanaf centraal.quote:
Join the club. Ik drink helemaal niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:25 schreef -Engel- het volgende:
ik zie een trein om 3:00 ... of een nachtbus... beide laatste stuk fietsen... of ik moet mijn auto nemen... maar dan is het weer koos alcholloos
Kan ik me voorstellen. Als ik het kon betalen zou ik dat ook vaker doen. Samen met Hep.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al eerder een hotel gepakt na een meet en dat is zo godsgruwelijk relaxed kan ik je vertellen.
Hoeft niet, muziekje op en je gedachtes de vrije loop laten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar alleen fietsen is zo ongezellig
Kun je alleen niet drinken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga toch twijfelen over de auto of de trein nu.
Ik las Hupquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Als ik het kon betalen zou ik dat ook vaker doen. Samen met Hep.
Geen zin in.... Utrecht heeft leuke ekte bierkroegenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Join the club. Ik drink helemaal niet.
Lekker fris joh. En daarna heerlijk je bed in.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar alleen fietsen is zo ongezellig
Dit was een actie... Inclusief ontbijt en lazy sunday. Dus ik hoef pas op 17:00 uit te checken als ik dat wilquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Als ik het kon betalen zou ik dat ook vaker doen. Samen met Hep.
meestal ben ik na dat stuk fietsen weer nuchterquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekker fris joh. En daarna heerlijk je bed in.
Dat is niet erg, mijn promillage is vast nog torenhoog na afgelopen weekend (halve liters voor 3 pondquote:
Spittend door druten moet ik oppassen met het N woord.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoeft niet, muziekje op en je gedachtes de vrije loop laten.
Relaxedquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit was een actie... Inclusief ontbijt en lazy sunday. Dus ik hoef pas op 17:00 uit te checken als ik dat wil.
Was jij nu ook bij die Singles meet in Utrecht bij O'Leary, of hoe die pub ook heet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen zin in.... Utrecht heeft leuke ekte bierkroegen
die gaat ong rond7:00 geloof ik ff 9292-enquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:27 schreef aeque het volgende:
Je kan ook de hele nacht doorhalen en de eerste trein terug?
Dat deed ik vroeger altijdquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:27 schreef aeque het volgende:
Naggers?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Spittend door druten moet ik oppassen met het N woord.
Daar wonen namelijk nogal wat mensen met een negroïde uiterlijk.
bejaarde.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger altijd. Nu ga ik dat denk ik niet meer redden
.
Toen met babs , firefox enzo ... ja 2010 was dat toch?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was jij nu ook bij die Singles meet in Utrecht bij O'Leary, of hoe die pub ook heet.
Ja maar hotel is duur...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Dat vind ik altijd kut. Dan zijn de kroegen al dicht, verveel je je nog een paar uur terwijl je moe bent en het koud hebt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:27 schreef aeque het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Toen met babs , firefox enzo ... ja 2010 was dat toch?
Dat is wel relaxed.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit was een actie... Inclusief ontbijt en lazy sunday. Dus ik hoef pas op 17:00 uit te checken als ik dat wil.
truequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Tering, eind geleden. Was leuk.
Ja maar jij bent dan ook wel een bikkel hequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wel... gewoon daarna weer pretparken
Ligt eraan... Daarnaast, ik vind het niet zo erg om een keer wat meer uit te geven zodat ik relaxed ergens naartoe kan en me niet druk hoef te maken om uiterste tijden dan wel een slaapplaats.quote:
Moet ik dus alleen met de trein.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:27 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is niet erg, mijn promillage is vast nog torenhoog na afgelopen weekend (halve liters voor 3 pond)
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Spittend door druten moet ik oppassen met het N woord.
Daar wonen namelijk nogal wat mensen met een negroïde uiterlijk.
Dat moet je ook bijhouden qua 'oefening'quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
After party op de kamer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook wel een bikkel he
Toch niet als ik mijn gedachte de vrije loop laatquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:31 schreef Fascination het volgende:
[..]! Er is ook andere muziek dan dat.
Zit net te kijken maar vind 60 euro wel wat veel voor een nachtjequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan... Daarnaast, ik vind het niet zo erg om een keer wat meer uit te geven zodat ik relaxed ergens naartoe kan en me niet druk hoef te maken om uiterste tijden dan wel een slaapplaats.
Ik besluit het waarschijnlijk zaterdagmiddag pas. We hebben wel even contactquote:
Als het enkel overnachten is wellicht.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Zit net te kijken maar vind 60 euro wel wat veel voor een nachtje
Ik ben niet zo grootquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
en het is best lastig om 10 man naar binnen te smokkelen... 1 lukt meestal nog wel
Wilde plannen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het enkel overnachten is wellicht.
Flashen, jeweetz.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
en het is best lastig om 10 man naar binnen te smokkelen... 1 lukt meestal nog wel
Airbnb is dan wel weer iets goedkoperquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het enkel overnachten is wellicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |