Speciaal voor zaterdag?quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Was net bang de kat kwijt te zijn. Half uur zoeken. Staat in eens voor me
Niet mijn kat.
Ik neem geen kinderen
Zolang je maar geen rare tan-lines krijgtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:28 schreef Fera het volgende:
Ik denk dat ik straks ga zonnen. Ook al is het niet goed voor je.
Rebels hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:28 schreef Fera het volgende:
Ik denk dat ik straks ga zonnen. Ook al is het niet goed voor je.
Vertel eens over de chickies die je hebt gehosseld.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:51 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Herkenbaar overigens. Ik had een paar maanden terug ineens een erg verjongde versie van mijn kater in zijn mandje liggen terwijl mijn kater heel sneu voor het raam me aan stond te kijken
Eh, chickies? Whut?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vertel eens over de chickies die je hebt gehosseld.
Ben je niet van bil gegaan in Londen?quote:
In Londen sowieso niet nee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je niet van bil gegaan in Londen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat dat niet zo is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Over 9 maanden zijn er 5 yats juniors daar.
Sowieso naakt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zolang je maar geen rare tan-lines krijgt
Wow.quote:
Van wie zou ik 'm hebben gekregen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat
[..]
Fas pleegt nu een sopje
Wow jelly.quote:
Ik weet wel welke.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van wie zou ik 'm hebben gekregen?Als diegene dit leest: thanks.
![]()
Krijg 't nog steeds warm van de pooltafel-opmerking van Feer.Feer weet vast welke.
Hm, laatste twee notes staan er nog niet bij, maar wel leuk om te lezen, ja.
Dat moet je echt eens voor Heppie doen.quote:
Ik kan zo snel geen pooltafel vinden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat moet je echt eens voor Heppie doen.
Nee joh. Wilde ze al langer hebben. Nu eindelijk besteld. Vanavond passen, gaan denk ik wat te lang zijn, krijg je als je een onderdeurtje bent.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:47 schreef yats het volgende:
[..]
Speciaal voor zaterdag?
ow p.s. Ik eet waarschijnlijk mee, maar dat weet ik pas donderdag
Hoe lang ben je ook alweer?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh. Wilde ze al langer hebben. Nu eindelijk besteld. Vanavond passen, gaan denk ik wat te lang zijn, krijg je als je een onderdeurtje bent.
1.50 gok ik.quote:
Ik voel me dan al snel een reus.quote:
Is Heppie eigenlijk groter dan jij?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel me dan al snel een reus.Vooral omdat ik ook niet bepaald tenger ben. (kuch)
Hoiquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan zo snel geen pooltafel vinden.
Pics.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net kappertje gepakt trouwens.
Weer lekker kort.
Omdat je het als zo'n foute reactie van een foute gozer kan lezen en daar hoort de knipoogsmiley bij.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom die PI en die smiley, ik snap er niks van
Ow, oké.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat je het als zo'n foute reactie van een foute gozer kan lezen en daar hoort de knipoogsmiley bij.
1.60 valt toch best mee?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh. Wilde ze al langer hebben. Nu eindelijk besteld. Vanavond passen, gaan denk ik wat te lang zijn, krijg je als je een onderdeurtje bent.
Iets ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is Heppie eigenlijk groter dan jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |