Speciaal voor zaterdag?quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Was net bang de kat kwijt te zijn. Half uur zoeken. Staat in eens voor me
Niet mijn kat.
Ik neem geen kinderen
Zolang je maar geen rare tan-lines krijgtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:28 schreef Fera het volgende:
Ik denk dat ik straks ga zonnen. Ook al is het niet goed voor je.
Rebels hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:28 schreef Fera het volgende:
Ik denk dat ik straks ga zonnen. Ook al is het niet goed voor je.
Vertel eens over de chickies die je hebt gehosseld.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:51 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Herkenbaar overigens. Ik had een paar maanden terug ineens een erg verjongde versie van mijn kater in zijn mandje liggen terwijl mijn kater heel sneu voor het raam me aan stond te kijken
Eh, chickies? Whut?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vertel eens over de chickies die je hebt gehosseld.
Ben je niet van bil gegaan in Londen?quote:
In Londen sowieso niet nee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je niet van bil gegaan in Londen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat dat niet zo is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Over 9 maanden zijn er 5 yats juniors daar.
Sowieso naakt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zolang je maar geen rare tan-lines krijgt
Wow.quote:
Van wie zou ik 'm hebben gekregen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat
[..]
Fas pleegt nu een sopje
Wow jelly.quote:
Ik weet wel welke.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van wie zou ik 'm hebben gekregen?Als diegene dit leest: thanks.
![]()
Krijg 't nog steeds warm van de pooltafel-opmerking van Feer.Feer weet vast welke.
Hm, laatste twee notes staan er nog niet bij, maar wel leuk om te lezen, ja.
Dat moet je echt eens voor Heppie doen.quote:
Ik kan zo snel geen pooltafel vinden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat moet je echt eens voor Heppie doen.
Nee joh. Wilde ze al langer hebben. Nu eindelijk besteld. Vanavond passen, gaan denk ik wat te lang zijn, krijg je als je een onderdeurtje bent.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:47 schreef yats het volgende:
[..]
Speciaal voor zaterdag?
ow p.s. Ik eet waarschijnlijk mee, maar dat weet ik pas donderdag
Hoe lang ben je ook alweer?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh. Wilde ze al langer hebben. Nu eindelijk besteld. Vanavond passen, gaan denk ik wat te lang zijn, krijg je als je een onderdeurtje bent.
1.50 gok ik.quote:
Ik voel me dan al snel een reus.quote:
Is Heppie eigenlijk groter dan jij?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel me dan al snel een reus.Vooral omdat ik ook niet bepaald tenger ben. (kuch)
Hoiquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan zo snel geen pooltafel vinden.
Pics.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net kappertje gepakt trouwens.
Weer lekker kort.
Omdat je het als zo'n foute reactie van een foute gozer kan lezen en daar hoort de knipoogsmiley bij.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom die PI en die smiley, ik snap er niks van
Ow, oké.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat je het als zo'n foute reactie van een foute gozer kan lezen en daar hoort de knipoogsmiley bij.
1.60 valt toch best mee?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh. Wilde ze al langer hebben. Nu eindelijk besteld. Vanavond passen, gaan denk ik wat te lang zijn, krijg je als je een onderdeurtje bent.
Iets ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is Heppie eigenlijk groter dan jij?
O, dat valt op zich nog wel mee.quote:
Echt op de kop afquote:
aah koetsiekoe das schattigquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt op de kop af. Ben twee weken terug officieel weer gemeten (in België, dus hoe betrouwbaar... Mwa.) en het was echt 1.60 rond
.
Ok, dat wist ik niet. Al is 1.60 voor een vrouw acceptabel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:12 schreef Samzz het volgende:
Nee, is klein. Die jurken worden op lengtemaat 1.70 ongeveer gemaakt. Dus bij mij gaan ze altijd langer vallen. Is niet erg, maar soms is het te lang en moet er een stukje af.
Kleiner is voor vrouwen ook nog acceptabel, dat wordt als schattig gezienquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, dat wist ik niet. Al is 1.60 voor een vrouw acceptabel.
Nee, doe maar niet. Straks denkt twi dat ik nog op je geil.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zal ik voor de meet mijn baard laten staan?
Ja, anders ben ik als enige 'bebaard'.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zal ik voor de meet mijn baard laten staan?
Ik denk dat het voor vrouwen minder vervelend is dan voor mannen om wat kleiner te zijn. Al heb ik er (gelukkig) geen ervaring mee met mijn 1.83quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kleiner is voor vrouwen ook nog acceptabel, dat wordt als schattig gezien. Ik zou graag 10 cm langer zijn. Dan zou er ook niks van m'n jurk af moeten aan de onderkant
.
quote:
quote:
Ik vind het zo onverzorgd staan, die 'ik kan geen scheermes betalen'-lookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn benen zijn echt schandalig wit, ze weerkaatsen het behang van de logeerkamer
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
bij mij is het meer ik ben te lui om te scheren gevalquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het zo onverzorgd staan, die 'ik kan geen scheermes betalen'-look.
Mag ook.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
bij mij is het meer ik ben te lui om te scheren geval
meestal als ik weet dat ik iets belangrijks heb dan haal ik het er weer afquote:
Nouja, baardjes zijn niet walgelijk. Zolang ze netjes en niet te lang zijn. Sikjes zijn altijd walgelijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:38 schreef Myraela het volgende:
Ik vind vooral stoppels tof. Baardjes en vooral sikjes zijn echt walgelijk.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:38 schreef Myraela het volgende:
Ik vind vooral stoppels tof. Baardjes en vooral sikjes zijn echt walgelijk.
En snorren die overlopen in baardjes zijn dat ook.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, baardjes zijn niet walgelijk. Zolang ze netjes en niet te lang zijn. Sikjes zijn altijd walgelijk.
Ah ok, dan ga je dus tegen de huidige trend in dat baarden weer 'in' zijn. Al was dat voor mij geen reden om hem te laten staan, ik vind dat ik er met baard beter uit zie dan zonderquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het zo onverzorgd staan, die 'ik kan geen scheermes betalen'-look.
Ik doe niet aan trendsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:41 schreef yats het volgende:
[..]
Ah ok, dan ga je dus tegen de huidige trend in dat baarden weer 'in' zijn. Al was dat voor mij geen reden om hem te laten staan, ik vind dat ik er met baard beter uit zie dan zonder
Logisch, ik ook. Daarom had ik dat baardje al voordat het 'hip' werd. Ik ben benieuwd of je het zaterdag bij mij dan ook niets vind.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe niet aan trends. Ik doe aan wat ik mooi vind.
Ga er maar vanuit dat ik het niets vindquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:43 schreef yats het volgende:
[..]
Logisch, ik ook. Daarom had ik dat baardje al voordat het 'hip' werd. Ik ben benieuwd of je het zaterdag bij mij dan ook niets vind.
p.s. ondanks mijn baard ben ik verder heel aardig
Die kan sowieso met veel weg komen. Maar dat biertje staat nog steedsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat ik het niets vind. De enige persoon die met een baardje wegkomt is Johnny Depp als Jack Sparrow
.
Hij wilde gisteren ook al Unicornfarts hosselen. De boef.quote:
Unicornfarts? Ik neem aan dat dat een user isquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij wilde gisteren ook al Unicornfarts hosselen. De boef.
quote:
Ik hossel niet. En dat meen ik oprecht, alleen lijkt niemand dat te geloven.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij wilde gisteren ook al Unicornfarts hosselen. De boef.
Ja, uit het tinder topic.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Unicornfarts? Ik neem aan dat dat een user is?
Klopt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:55 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Ik hossel niet. En dat meen ik oprecht, alleen lijkt niemand dat te geloven.
Veel plezier! Ze zien er goed uitquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:00 schreef Samzz het volgende:
Oh, oké. Ik ga m'n jurken bewonderen. Later!
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
Ordinaire crosspost, maar ik ben zo blij.
Ze staan je echt geweldig! Ik vind sowieso wel dat je een mooi figuur hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn benen zijn echt schandalig wit, ze weerkaatsen het behang van de logeerkamer
.
En dat met die benen heb ik ook. Vandaag uren in de zon gezeten, maar volgens mij helpt het geen fuck.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Waarom is dat? Ik ben bij mijn weten altijd eerlijk daarover geweest hier op fok, en zoveel ex'en heb ik niet.quote:
Omdat mannen op FOK! niet te vertrouwen zijn. Vat het niet te persoonlijk op.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:05 schreef yats het volgende:
Herkenbaar inderdaad van die witte benen.
[..]
Waarom is dat? Ik ben bij mijn weten altijd eerlijk daarover geweest hier op fok, en zoveel ex'en heb ik niet.
Ik heb een ideaal figuur voor A-lijn jurkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze staan je echt geweldig! Ik vind sowieso wel dat je een mooi figuur hebt.
En dat met die benen heb ik ook. Vandaag uren in de zon gezeten, maar volgens mij helpt het geen fuck.
...iedereen vertrouwt mij welquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat mannen op FOK! niet te vertrouwen zijn. Vat het niet te persoonlijk op.
Ik vat sowieso weinig dingen persoonlijk op. Maargoed, dan moet ik zaterdag maar laten zien dat ik gewoon oprecht aardig benquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat mannen op FOK! niet te vertrouwen zijn. Vat het niet te persoonlijk op.
Je liet een stel muizen voor je uit rennen?quote:
Ik ook. A-lijn staat me het beste. Ik heb nog zo'n jurk hangen, '50's stijl.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een ideaal figuur voor A-lijn jurken. En dank je, natuurlijk
.
Mijn benen worden ook niet bruin. Als ik verantwoord ga zonnen dan worden ze rood en daarna weer net zo wit als daarvoor. Ik ga maar spray-tannen.
quote:
Ik geloof je wel hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vat sowieso weinig dingen persoonlijk op. Maargoed, dan moet ik zaterdag maar laten zien dat ik gewoon oprecht aardig ben
Ik hield de jurk tegen me aan en danste door de kamerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je liet een stel muizen voor je uit rennen?
Deze zijn ook 50'squote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. A-lijn staat me het beste. Ik heb nog zo'n jurk hangen, '50's stijl.
Spray tannen is wel lelijk hoor.Mijn voeten worden trouwens wel bruin (streepje van teenslippers is te zien), wat is dat voor logica?
Disney-kennis faal.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hield de jurk tegen me aan en danste door de kamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |