Jij weet wel wat hieraan vooraf is gegaan toch ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:48 schreef NotYou het volgende:
Luister, jullie weten helemaal niet wat hieraan vooraf is gegaan, misschien zijn ze wel geprovoceerd. Ieder verhaal kent twee kanten. Voordat jullie als een stel domme islamofoben uit de provincie, veilig vanachter jullie toetsenbord op deze maatschappelijk geėngageerde jongemannen springen die letterlijk vanuit alle uithoeken van de wereld naar een oorlogsgebied zijn getrokken om daar letterlijk en figuurlijk te strijden voor hun idealen en er met z'n allen de schouders onder te zetten, is het misschien een idee ook eens te kijken naar de positieve kanten. Wanneer groepen mensen (sterk) verschillen kunnen die verschillen voor de lager opgeleide medemens al snel eng lijken maar wanneer je elkaar leert kennen valt het dikwijls reuze mee.
Deze jongens geloven tenminste nog ergens in en durven nog te protesteren! Zij zijn de toekomst van Nederland.
IS vertegenwoordigd de islam die 1/3 van de wereldbevolking praktiseerd ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:13 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik werd al wakker tijdens de revolutie in Egypte. Er deugt helemaal niets aan de Islam.
Misschien hebben die aanhangers van de verkeerde stroming ook wel striptekeningen gemaakt over de profeet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:52 schreef politiekman het volgende:
[..]
Jij weet wel wat hieraan vooraf is gegaan toch ?
Precies...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:52 schreef highender het volgende:
The head of Tribal Affairs began the meeting with words of welcome, respect and thanks for the invitation. He then spoke about the fact that the mission of the Islamic State is neither local nor regional, but rather global.
Die islam biedt wel degelijk een vruchtbare voedingsbodem voor de ideologie van IS.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:52 schreef Crip het volgende:
[..]
IS vertegenwoordigd de islam die 1/3 van de wereldbevolking praktiseerd ja.
Geldt ook voor de PVV.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:57 schreef NotYou het volgende:
Die islam biedt wel degelijk een vruchtbare voedingsbodem voor de ideologie van IS.
Dat gaat ze ook vast lukken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Precies...
Kijk ook maar het begin van de 62 minuten durende gewelds verheerlijking van IS. Daarin roept onderstaande kerel dat ze door zullen stoten tot Rome...
[ afbeelding ]
De omstandigheden waarin ze verkeren vooral.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Die islam biedt wel degelijk een vruchtbare voedingsbodem voor de ideologie van IS.
Die is weerlegd en niet goedgekeurd door de 4 grote islamitische wetscholen. Dus hoe kan het dan op de juiste Islam worden gebaseerd?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ja, dat is het.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:59 schreef Crip het volgende:
Is het christendom dan ook een haatvol geloof?
Met deze opmerking is zoveel mis dat het me verbaast dat we nog niet in een spontaan zwart gat gezogen zijn.quote:
Niets mis met mijn opmerking, one-issue-partij PVV zou nergens zijn zonder de islam.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:00 schreef Straatcommando. het volgende:
Met deze opmerking is zoveel mis dat het me verbaast dat we nog niet in een spontaan zwart gat gezogen zijn.
Ah, een pleitbezorger van de "Wegkijken en vooral niets van zeggen, dan is er ook niets aan de hand"-aanpak en natuurlijk de "Ook wanneer de ander iets verkeerd doet is dat onze schuld want wij zijn blank en westers"-filosofie. Triest.quote:
Ik vind van niet, bijna alle christenen die ik ken zijn onwijs aardig en weten dat het vanuit een christelijk oogpunt fout is om haat te hebben jegens rassen.quote:
Bedoel je daarmee dat IS haat heeft jegens rassen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:02 schreef Crip het volgende:
Ik vind van niet, bijna alle christenen die ik ken zijn onwijs aardig en weten dat het vanuit een christelijk oogpunt fout is om haat te hebben jegens rassen.
God is alleen maar een onderdeel van iemands persoonlijkheid, geen externe entiteit of iets.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:00 schreef Straatcommando. het volgende:
Los van dit alles, hoe kan je god het nou goedkeuren om andersdenkenden af te slachten als dieren. Dat is geen god, dat is een duivel.
De PVV zou nergens zijn zonder zogenaamd ''radicaal'' gekkies in Nederland, of zogenaamde ''moslim'' jongeren die overal een teringzooi van maken. Die gasten hebben net zo veel met de Islam te maken als ik met Mark Rutte.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:01 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Niets mis met mijn opmerking, one-issue-partij PVV zou nergens zijn zonder de islam.
Heb ik niet gedaan. Wel opletten, man man man.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:03 schreef Straatcommando. het volgende:
Maar de PVV met IS vergelijken. man man man
IS heeft haat jegens anders denkende. Niet jegens rassen. Maar het komt op het zelfde neer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:02 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee dat IS haat heeft jegens rassen?
Onzin. Ze discrimineren, maar het zijn geen racisten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:05 schreef Crip het volgende:
IS heeft haat jegens anders denkende. Niet jegens rassen. Maar het komt op het zelfde neer.
Waarom trek je zoiets compleet ongerelateerd er dan aan de haren bij?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:04 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan. Wel opletten, man man man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |