Wat is de logica daarachter? Er zat een regering met wie Amerika nog wel iets kon en daarvoor komen nu psychotische nazi's in de plaats.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:24 schreef politiekman het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat Amerika iedereen elkaar daar lekker af laat slachten om er vervolgens zelf lekker wat olieplatforms neer te knallen.
Wat de logica daar achter is ? Heel simpel lekker centjes verdienen, dat is ten slotte waar het om draait tegenwoordig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:25 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wat is de logica daarachter? Er zat een regering met wie Amerika nog wel iets kon en daarvoor komen nu psychotische nazi's in de plaats.
Nee het westen is gewoon laf. Niets meer en niets minder.Gewoon een troepenmacht erheen te sturen. Iedere ISIS strijder die omkomt begraven in varkenshuid met zijn hoofd naar beneden. Dat deden de Britten een kleine eeuw geleden ook en dat deed wonderenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het alternatief is militaire actie, maar daar is het westen een beetje klaar mee. Het geeft altijd zoveel gezeik.
Ik kan zo 1-2-3 geen bedenken idd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:25 schreef bijdehand het volgende:
Volgens jou bestaan er dus geen religieuze conflicten?
Islam vs. Jodendom, dat noem jij geen religieus conflict?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat hele midden-oostenconflict is ook geen religieus conflict. Het gaat om macht, land en geld. Onder het mom van religie.
En dat gaat beter met die nazi's dan met de regering die er zat? Waarom?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:27 schreef politiekman het volgende:
[..]
Wat de logica daar achter is ? Heel simpel lekker centjes verdienen, dat is ten slotte waar het om draait tegenwoordig.
Ok, beter laat dan ooit, maar toch neemt dat niet weg dat ik even verbaasd ben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:23 schreef politiekman het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn had ik me er tot nu nog niet zo erg in verdiept.
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:27 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Nee het westen is gewoon laf. Niets meer en niets minder.Gewoon een troepenmacht erheen te sturen. Iedere ISIS strijder die omkomt begraven in varkenshuid met zijn hoofd naar beneden. Dat deden de Britten een kleine eeuw geleden ook en dat deed wonderen
Klopt, maar het is zonde om die gruwelijke beelden een paar dagen in je hoofd te hebben. Dat is precies wat die ISIS lui willen; indruk maken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:25 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ik denk toch dat een filmpje meer zegt dan een aantal woorden. Vooral omdat ze dit soort filmpjes zelf maken om te laten zien wat ze doen, alsof ze er trots op zijn.
Dat gaat een stuk beter als al die mensen elkaar lekker afslachten zodat er nog maar weinig overblijven en Amerika met een minieme inspanning de rest over kan nemen,quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:28 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En dat gaat beter met die nazi's dan met de regering die er zat? Waarom?
Dat snap ik, geef ik je ook geen ongelijk inquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:29 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ok, beter laat dan ooit, maar toch neemt dat niet weg dat ik even verbaasd ben.
Als meerdere mensen dit nou zien, komt er misschien enige actie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:30 schreef Wootism het volgende:
[..]
Klopt, maar het is zonde om die gruwelijke beelden een paar dagen in je hoofd te hebben. Dat is precies wat die ISIS lui willen; indruk maken.
Palestijnen willen ook het land dat nu Israel is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:28 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Islam vs. Jodendom, dat noem jij geen religieus conflict?
Zelfs in de straten van Den Haag roepen ze Allah Akbar!
Het gaat juist helemaal niet om land, want Palestijnen hadden dat land allang kunnen hebben in de ruil voor vrede. Maar men wil de Joden nu eenmaal uitroeien en beroept zich vaak op versen van de Koran.
Het gaat dus om religie onder het mom van land.
Macht en geld? Zou een rol kunnen spelen.
O, de bedoeling is volgens jou dat de boel daar leeg achterblijft?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:30 schreef politiekman het volgende:
[..]
Dat gaat een stuk beter als al die mensen elkaar lekker afslachten zodat er nog maar weinig overblijven en Amerika met een minieme inspanning de rest over kan nemen,
Dat zal best, maar daarvoor moet je niet op FOK! zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:31 schreef politiekman het volgende:
[..]
Als meerdere mensen dit nou zien, komt er misschien enige actie.
En niet vanwege het land, maar vanwege het feit dat ze niet willen dat dat land van de Joden is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Palestijnen willen ook het land dat nu Israel is.
Ik denk inderdaad wel dat dat een van de mogelijkheden is ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, de bedoeling is volgens jou dat de boel daar leeg achterblijft?
Leuk bedacht. Die had ik nog niet eerder gehoord.
Nee, vanwege de macht.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:32 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
En niet vanwege het land, maar vanwege het feit dat ze niet willen dat dat land van de Joden is.
Als je dit niet interessant vind of je er niet in wilt verdiepen dan kun je ook lekker gaan reageren op lekkere inhoudsloze posts waar je niet bij na hoeft te denkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:32 schreef Wootism het volgende:
[..]
Dat zal best, maar daarvoor moet je niet op FOK! zijn.
Je hebt wel een grote bek voor iemand die nog maar een weekje op FOK! zitquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:34 schreef politiekman het volgende:
Als je dit niet interessant vind of je er niet in wilt verdiepen dan kun je ook lekker gaan reageren op lekkere inhoudsloze posts waar je niet bij na hoeft te denken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |