Het lijkt me sterk dat de gemiddelde pvv'er hier moslimhoofden op tuinhekken gespiest wil zien. Overigens is dit, gericht tegen moslims, precies wat IS daar op dit moment doet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:12 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat wat IS doet waarschijnlijk de natte droom van menig PVV'er is, maar dan jegens moslims.
Ik vind genocide alles behalve prima. En ik vind niet dat westerse troepen in Irak thuishoren.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jij vindt genocide prima en vind niet dat het gestopt moet worden?
Jij weet wel beter.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zo goed als ieder geschrift is op meerdere manieren te interpreteren. Waarom uitgerekend dat vrij triviale feit de islam zo gevaarlijk zou maken is mij een raadsel.
Leg het alsjeblieft eens uit.
Die plaatjes getuigen van een enorme grootsheidswaanzin. Ik heb wel te doen met de mensen in de landen waar IS nu actief is, ja, absoluut. Ik zie het niet zo gauw gebeuren dat IS daadwerkelijk bij de turken op de deur staat te rammen. Of leuker nog, volgens dat plaatje, Oostenrijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:11 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ga jij hen tegenhouden dan, of moeten andere mensen het voor jou doen?
Oh boy, je denkt dat als ze daadwerkelijk een poging gaan wagen ze überhaupt in staat zijn een bedreiging te vormen? De grootste bedreiging vormt zich van binnenuit: mensen die alles de tyfus in polariseren en nu de moslims die je kent gaan vereenzelvigen met dit soort figuren.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat ze het iig gaan proberen. Wil je deze nieuwe nazi's lekker hun gang laten gaan?
Pleun2011 = wijsheid? My ass.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:12 schreef Pleun2011 het volgende:
ISIS is het meest kwaadaardige en duivelse dat ik ooit heb gezien denk ik.. en dan nog in naam van een geloof ook. Te ziek voor woorden. Islam = vrede? My ass
Daar ga je dus al.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En daarom is het zo'n gevaarlijk geloof. Het is multi-interpretabel vergif.
Not making it any better. Probeer eens uit ratio ipv emotie te posten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Och nee je meent het er is een verschil.
Als je even goed leest zie je dat ik het over hun ideologieën heb. Allebei het zelfde.
De uitvoering is een ander verhaal.
Waarheid als een koe.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Oh boy, je denkt dat als ze daadwerkelijk een poging gaan wagen ze überhaupt in staat zijn een bedreiging te vormen? De grootste bedreiging vormt zich van binnenuit: mensen die alles de tyfus in polariseren en nu de moslims die je kent gaan vereenzelvigen met dit soort figuren.
Alles wat daaruit voortvloeit is een veel groter gevaar.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:12 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat wat IS doet waarschijnlijk de natte droom van menig PVV'er is, maar dan jegens moslims.
Dat is helaas een feit ja, ik heb ook al meerdere malen geroepen dat het link is wat er nu gebeurt. Welke religie je aanhangt staat hier in het GBA en de infrastructuur is er eentje waar Hitler een harde plasser van zou krijgen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:14 schreef Xa1pt het volgende:
Oh boy, je denkt dat als ze daadwerkelijk een poging gaan wagen ze überhaupt in staat zijn een bedreiging te vormen? De grootste bedreiging vormt zich van binnenuit: mensen die alles de tyfus in polariseren en nu de moslims die je kent gaan vereenzelvigen met dit soort figuren.
Dat laatste is onzin. Er staat niets over je religie in het GBA. Mensen die de islam een gevaarlijk gif noemen zijn - verenigd - een grotere bedreiging voor dit land dan dat IS.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is helaas een feit ja, ik heb ook al meerdere malen geroepen dat het link is wat er nu gebeurt. Welke religie je aanhangt staat hier in het GBA en de infrastructuur is er eentje waar Hitler een harde plasser van zou krijgen.
Hopen dan maar dat Gladio 2.0 een beetje effectief zou blijken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is helaas een feit ja, ik heb ook al meerdere malen geroepen dat het link is wat er nu gebeurt. Welke religie je aanhangt staat hier in het GBA en de infrastructuur is er eentje waar Hitler een harde plasser van zou krijgen.
Heb nooit beweerd dat ik wijs ben.. moslims beweren dat Islam vrede is. Ik geloof in vredelievende moslims maar vind het Midden Oosten ziek en de Islam een gevaarlijke ideologiequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:15 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Pleun2011 = wijsheid? My ass.
In plaats van de hand in eigen boezem te steken is een afleidingstactiek ook valide.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:07 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de meeste aanhangers van de PVV.
Dat doe ik niet: jouw redenering werkt maar een kant uit. Als moslims zich verenigen tegen antisemitisme, is dat dan ook te wijten aan de islam? Als moslims geld schenken aan goede doelen, is dat dan ook dankzij de islam? Als een Turkse kapper jouw gastvrij verwelkomt in z'n toko, is dat dan ook de islam?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat zal best, maar steek je kop nog maar wat verder in het zand.
Er staat wel in het bevolkingsregister welke religie je aanhangt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat laatste is onzin. Er staat niets over je religie in het GBA. Mensen die de islam een gevaarlijk gif noemen zijn - verenigd - een grotere bedreiging voor dit land dan dat IS.
Bron?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er staat wel in het bevolkingsregister welke religie je aanhangt.
In sommige gevallen wel, ja. In weer een subset van die gevallen belandt het geld via die route weer bij terroristen. Is recentelijk nog een vrouw die zogenaamd een stichting ten behoeve van weeshuizen in ik meen Nigeria runde, voor opgepakt hier in Nederland.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat doe ik niet: jouw redenering werkt maar een kant uit. Als moslims zich verenigen tegen antisemitisme, is dat dan ook te wijten aan de islam? Als moslims geld schenken aan goede doelen, is dat dan ook dankzij de islam? Als een Turkse kapper jouw gastvrij verwelkomt in z'n toko, is dat dan ook de islam?
Dat het "de islam is", is alleen maar een redenering die stand houdt als je je beperkt tot een handjevol moslims en het leeuwendeel van de moslims buiten beschouwing laat.
Het zal eerder de islam zijn dan jouw islamkennis of historische inzicht inderdaad.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:13 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik werd al wakker tijdens de revolutie in Egypte. Er deugt helemaal niets aan de Islam.
Weinig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens jou bestaan er dus geen religieuze conflicten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |