Ze hebben die foto (gephotoshopt en wel) ook bij demonstraties in Spanje gebruikt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:33 schreef Silenus het volgende:
Wat een domme discussie.
Verder prima foto.Toch mooi als je deel uitmaakt van een -zeker in supporterskringen- iconische plaat. Clubliefde van vader op zoon. En of 'ie dan voor Feyenoord, Ajax of Heracles is maakt geen fuck uit.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Je wordt toch gewoon supporter van een club op basis van je geboorteplaats of ouders. Elke andere optie is voor meelopers.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:12 schreef Intellectueel het volgende:
Feyenoord, de grootste tokkieclub van Nederland toch? Niets opvallend.
Klopt, het is beter om voor de club te worden die het meest wint. Gloryhunter. Nepsupporter.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alleen als je niet zelf kan nadenken en geen eigen mening hebt, dan ben je dus gewoon een meeloper van je ouders/familie of van de mensen uit je buurt. Als iedereen louter deed wat zijn ouders deden was de mensheid nooit vooruit gegaan, zeer domme redenatie dus.
Ik ben mijn gehele leven al een Feyenoorder, tot een week geleden. Die hele club kan me gestolen worden nu.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:22 schreef hafcfan het volgende:
Ik werd voor Heracles dankzij mijn oma, omdat ze me lid maakte van de kids club. Juventus heb ik mee gekregen van mijn pa.
Door dat Allah gedoe?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:33 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik ben mijn gehele leven al een Feyenoorder, tot een week geleden. Die hele club kan me gestolen worden nu.
Voor wie ben je nu?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:33 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik ben mijn gehele leven al een Feyenoorder, tot een week geleden. Die hele club kan me gestolen worden nu.
Onder andere, alhoewel ik niet gelovig ben. Er is niets meer in die hele club waar ik me nog mee kan identificeren, en dat werd pijnlijk duidelijk tegen Besiktas thuis.quote:
Oh ja. Dat was echt plaatsvervangende schaamte. Kansloos gedoequote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:16 schreef Iwanius het volgende:
Jullie weten dat hij een zus heeft die ooit meedeed aan een puberruil tv?
Kortom een geestelijk gestoorde familie met een 'ziekte'.
Met een beetje 'pech' gaat 'ie dat ook niet meer meemakenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:03 schreef OllieWilliams het volgende:
dat manneke heeft niet eens de laatste keer dat Feyenoord kampioen werd meegemaakt
Van de makers vooral, vond ik dan. Wat hebben ekte ekte joden nou met dat verhaal te maken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja. Dat was echt plaatsvervangende schaamte. Kansloos gedoe
Dat zeker. Wat nog steeds niet wegneemt dat de deelnemers zelf ook maar wat graag aan de beeldvorming meewerkte.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Van de makers vooral, vond ik dan. Wat hebben ekte ekte joden nou met dat verhaal te maken.
Had sowieso een stuk leuker geweest als het echt een ruil was geweest met een echte Ajax supporter in Feyenoord familie en Feyenoord supporter in een echte Ajax familie.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Van de makers vooral, vond ik dan. Wat hebben ekte ekte joden nou met dat verhaal te maken.
Niet waar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die met eigen keuze zijn 'toevallig' allemaal voor Ajax
M'n vader was voor Fortuna 54.quote:
Daar was het knulletje uiteraard zo van ontdaan en woedend door geworden dat hij zijn middelvinger opstak. Zo jong, zo politiek geëngageerd!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:55 schreef Caland het volgende:
Die eerste foto is overigens genomen vlak voor de UEFA-cup finale toen de moffen door de minuut stilte van Pim Fortuyn zongen. Wat nou geen goede opvoeding
Exact.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Daar was het knulletje uiteraard zo van ontdaan en woedend door geworden dat hij zijn middelvinger opstak. Zo jong, zo politiek geëngageerd!
1999 volgens mij was hij toen al geborenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:03 schreef OllieWilliams het volgende:
dat manneke heeft niet eens de laatste keer dat Feyenoord kampioen werd meegemaakt
Je laat verstandig buiten beschouwing.quote:
Tokkiesquote:
Dat is wat anders.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je laat verstandig buiten beschouwing.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |