We kennen hem als een die-hard Feyenoordaanhanger en vooral als de vader van Mickey Wlison en natuurlijk Shirley Wilson maar nu zijn club Feyenoord uit,schandalig met 10-0 uit tegen PSV vandaag,zondag 24 oktober 2010,verloor is voor hem de maat vol.
De club uit Amsterdam wist met 10 man nog een 2-2 gelijkspel in Kralingen tegen Excelsior te bewerkstelligen en vanwege die inzet overweeg ik een ander geloof aan te nemen en wel het Joodse!
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK! Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
xboxlive: dnova79 Psn: dnova79 als god komt, kreunt hy dan (6) AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK! Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
Vind hij ook niks omdat zoals hij zelf zei: feyenoord is een Geloof