IMG_1912. Ofwel foto 1912 die met het toestel is gemaakt. Typisch een nummer waar je niets aan hebt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 07:10 schreef babbyshop het volgende:
omdat linksonder ook een nummer staat
staat niets in, al gekeken,quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 07:48 schreef Ynske het volgende:
Staat in de exit info misschien nog het moment van opname van de foto?
en dan??? die jongens moeten de hele dag mensen aan horen die klachten hebben zal hun een zorg zijn of het wel of niet klopt, ze zeggen gewoon ik heb daar geen verstand van...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ga naar die toko, schroef hem daar op de balie open.
Ik denk dat je beter een nieuwe tv kan kopen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:13 schreef babbyshop het volgende:
[..]
en dan??? die jongens moeten de hele dag mensen aan horen die klachten hebben zal hun een zorg zijn of het wel of niet klopt, ze zeggen gewoon ik heb daar geen verstand van...
daar gaat het mij niet om, het gaat mij vooral om dat ze met een valse foto aan komen, niet media markt maar ce repair Dordrecht dat vindt ik het ergste, daarom mijn vraag om hulp was of iemand heel misschien weleens die foto gezien had.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter een nieuwe tv kan kopen.
Er is een reparateur bij TS thuis geweest, zijn woord weegt zwaarder dan dat van TS.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hoe willen ze trouwens bewijzen dat die foto inderdaad een foto van jouw tv is? Er zijn immers al 1912 foto's gemaakt met die camera. Kan best de foto van iemand anders zijn.
Is de reparateur beëdigd dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:33 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Er is een reparateur bij TS thuis geweest, zijn woord weegt zwaarder dan dat van TS.
Nee, maar dat is wel hoe MM erover denkt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:39 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Is de reparateur beëdigd dan?
daar gaat het mij om, niets komt overeen, normaal moeten een montuur de tv type/nummer erbij zetten op een papiertje als bewijs op de foto...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hoe willen ze trouwens bewijzen dat die foto inderdaad een foto van jouw tv is? Er zijn immers al 1912 foto's gemaakt met die camera. Kan best de foto van iemand anders zijn.
Dat werkt als je een beëdigd ambtenaar bent. Verder dus niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:33 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Er is een reparateur bij TS thuis geweest, zijn woord weegt zwaarder dan dat van TS.
Laat een onafhankelijk reparateur komen en een rapport opmaken. Stuur dat naar de MM en eis actie. Oh, en dat ze je onafhankelijk reparateur betalen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:50 schreef babbyshop het volgende:
[..]
daar gaat het mij om, niets komt overeen, normaal moeten een montuur de tv type/nummer erbij zetten op een papiertje als bewijs op de foto...
Die dikke plak links op de foto van de reparateur zit helemaal niet in de TV van TS.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:43 schreef Lienekien het volgende:
Die tweede foto die je zelf hebt genomen, is niet echt onder dezelfde hoek gemaakt. Naast die eerste foto zegt die tweede mij weinig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |