abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143078072
Verleden jaar een smart tv gekocht bij media markt, in mei van dit kwam er rood haar streepje in het beeld, media markt gebeld, enz.. na een lange tijd kwam er eindelijk een montuur van ce repair bij ons thuis langs, die heer is slechts 10 minuten binnen geweest, en niets gedaan omdat onze tv kapot gegaan was door water... de tv staat normaal in de woonkamer.. de heer haalde de achterkant eraf ging op zijn knieën erachter en nam een foto met zijn mobiel.

Mijn vrouw kreeg niets te zien, waar en hoe het komt over de waterschade.. kortom na lang aandringen bij media markt omdat ik graag die foto wilde zien, kreeg ik hem binnen per mail..

CE repair blijft aanvoeren dat dit hun bewijst last is, maar die foto is niet uit onze tv, nu mij vraag om hulp, komt bij iemand deze foto bekend voor, omdat linksonder ook een nummer staat

https://www.mixturecloud.com/media/oVdCz90L

Deze foto zelf genomen van de achterkant van onze tv, ik kan niets vinden wat er maar iets op lijkt ook geen waterschade aan de printplaten groene/witte uitslag

https://www.mixturecloud.com/media/wb3H1IH5

Alle tips en hulp zijn welkom

Martin

[ Bericht 2% gewijzigd door babbyshop op 05-08-2014 07:16:09 ]
Vroegah had je niet zoveel veiligheid, maar had gewoon iedereen normen enwaarden.
pi_143078127
Wgr
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Forum Admin dinsdag 5 augustus 2014 @ 07:29:03 #3
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_143078154
schupje WGR
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_143078176
Begin eens je beklag te doen bij Mediamarkt dat die foto niet de foto van jouw tv is.
pi_143078214
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 07:10 schreef babbyshop het volgende:

omdat linksonder ook een nummer staat
IMG_1912. Ofwel foto 1912 die met het toestel is gemaakt. Typisch een nummer waar je niets aan hebt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 5 augustus 2014 @ 07:48:50 #6
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143078238
Staat in de exit info misschien nog het moment van opname van de foto?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_143078245
Wij zijn natuurlijk bij media markt langs geweest, en die gaan ervan uit dat ce repair de waarheid spreekt, en ze wilde echt niet de tv open maken om te vergelijken...
Vroegah had je niet zoveel veiligheid, maar had gewoon iedereen normen enwaarden.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 07:56:41 #8
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_143078283
Mediamarkt :') De reden dat ik nooit meer naar die schreeuwtent ga, is dat ze garanties gewoon afwijzen met een k*tsmoesje.
Na het grote succes van "waterschade" bij telefoons hebben ze dat nu dus uitgebreid naar TV's :X

Dit lijkt me een mooi moment om je rechtsbijstandsverzekering te bellen. Daarbij: misschien hebben ze de TV wel nat gemaakt voordat ze hem verkochten.
censuur :O
pi_143078284
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 07:48 schreef Ynske het volgende:
Staat in de exit info misschien nog het moment van opname van de foto?
staat niets in, al gekeken,

bedankt voor de tip
  PR/Manusje van alles dinsdag 5 augustus 2014 @ 08:01:38 #10
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_143078313
Ga naar die toko, schroef hem daar op de balie open.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_143078339
Kansloos van de Mediamarkt. Open een Twitteraccount en doe daar je beklag.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_143078415
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 08:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ga naar die toko, schroef hem daar op de balie open.
en dan??? die jongens moeten de hele dag mensen aan horen die klachten hebben zal hun een zorg zijn of het wel of niet klopt, ze zeggen gewoon ik heb daar geen verstand van...
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 08:15:04 #13
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143078433
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 08:13 schreef babbyshop het volgende:

[..]

en dan??? die jongens moeten de hele dag mensen aan horen die klachten hebben zal hun een zorg zijn of het wel of niet klopt, ze zeggen gewoon ik heb daar geen verstand van...
Ik denk dat je beter een nieuwe tv kan kopen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 08:16:51 #14
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_143078456
Bel je rechtsbijstand. De enige manier. Of schrijf een aangetekende naar het hoofdkantoor van Mediamarkt en doe je beklag. Vertel ze, dat je hen een bepaalde periode geeft om het op te lossen, voordat je verdere stappen gaat ondernemen. Hint op Kassa en Radar en zo. En op berichten op Facebook en Twitter. En vermeld tussen neus en lippen door je rechtsbijstand. Wijs ze erop, dat het tamelijk onwaarschijnlijk is, dat een tv, in een huiskamer, waterschade oploopt, tenzij hij net uit een overstromingsgebied komt.

Overigens, als zij beweren dat hij door waterschade kapot is gegaan, kun je hem claimen bij je inboedelverzekering. Je hebt tenslotte het rapport van mensen die er verstand van hebben, dat het ook echt zo is :P
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_143078503
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 08:15 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik denk dat je beter een nieuwe tv kan kopen.
daar gaat het mij niet om, het gaat mij vooral om dat ze met een valse foto aan komen, niet media markt maar ce repair Dordrecht dat vindt ik het ergste, daarom mijn vraag om hulp was of iemand heel misschien weleens die foto gezien had.
pi_143078511
Eerst aangetekende brief sturen met daarin een termijn die ze krijgen om het probleem op te lossen.
Doen ze daar niets mee, dan uit handen geven aan de rechtsbijstandvertekering.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 08:31:51 #17
66444 Lord_Vetinari
pi_143078593
Hoe willen ze trouwens bewijzen dat die foto inderdaad een foto van jouw tv is? Er zijn immers al 1912 foto's gemaakt met die camera. Kan best de foto van iemand anders zijn.
pi_143078625
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 08:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hoe willen ze trouwens bewijzen dat die foto inderdaad een foto van jouw tv is? Er zijn immers al 1912 foto's gemaakt met die camera. Kan best de foto van iemand anders zijn.
Er is een reparateur bij TS thuis geweest, zijn woord weegt zwaarder dan dat van TS.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_143078697
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 08:33 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Er is een reparateur bij TS thuis geweest, zijn woord weegt zwaarder dan dat van TS.
Is de reparateur beëdigd dan?
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 08:43:13 #20
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143078741
Die tweede foto die je zelf hebt genomen, is niet echt onder dezelfde hoek gemaakt. Naast die eerste foto zegt die tweede mij weinig.
The love you take is equal to the love you make.
pi_143078759
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 08:39 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Is de reparateur beëdigd dan?
Nee, maar dat is wel hoe MM erover denkt.
pi_143078845
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 08:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
daar gaat het mij om, niets komt overeen, normaal moeten een montuur de tv type/nummer erbij zetten op een papiertje als bewijs op de foto...
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 08:51:03 #23
66444 Lord_Vetinari
pi_143078851
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 08:33 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Dat werkt als je een beëdigd ambtenaar bent. Verder dus niet.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 08:52:11 #24
66444 Lord_Vetinari
pi_143078869
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 08:50 schreef babbyshop het volgende:

[..]

daar gaat het mij om, niets komt overeen, normaal moeten een montuur de tv type/nummer erbij zetten op een papiertje als bewijs op de foto...
Laat een onafhankelijk reparateur komen en een rapport opmaken. Stuur dat naar de MM en eis actie. Oh, en dat ze je onafhankelijk reparateur betalen.
pi_143078894
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 08:43 schreef Lienekien het volgende:
Die tweede foto die je zelf hebt genomen, is niet echt onder dezelfde hoek gemaakt. Naast die eerste foto zegt die tweede mij weinig.
Die dikke plak links op de foto van de reparateur zit helemaal niet in de TV van TS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')