nee dan ga ik naar schoolquote:
kom zondag dan ben ik erquote:
ik ga niet alleen johquote:
Zeiden ze bij dat overklikken toen "Put in that hole" ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je die filmpjes kijken van dieRussen die bruggen overklikken zonder bescherming.
In het weekend kan wel toch?quote:
ja dan ben ik er toch?quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeiden ze bij dat overklikken toen "Put in that hole" ?
Het uitzicht is wel mooi. Ik trek dat nog wel, op zich. Alleen niet teveel recht naar beneden kijken. Maar gewoon voor me uit, in de verte naar de stad.quote:
waarom niet 17 augustus?quote:
dan ben ik er nietquote:
waar ben je danquote:
Omdat ik volgende week al uit eten ga en ik geld nog over moet houden voor NYquote:
pech voor jouquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ik volgende week al uit eten ga en ik geld nog over moet houden voor NY
Oké uitzicht kan wel, maar ik zou nooit op een balkon staan en dan recht naar beneden kijkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Het uitzicht is wel mooi. Ik trek dat nog wel, op zich. Alleen niet teveel recht naar beneden kijken. Maar gewoon voor me uit, in de verte naar de stad.
wow, je haat me echt ;s ;squote:
lowlandsquote:
Wassenaarquote:
Waar je trek in hebt.quote:
Dat was in bretagne en normandie 70 jaar geleden.quote:
die touwen gaan altijd kapot bij mijquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:42 schreef supersof het volgende:
klimmen jullie wel eens tussen de bomen met van die rare ladders enzo met touwenzo leuk
gvd zegquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was in bretagne en normandie 70 jaar geleden.
ga je met mortaxx?quote:
lok je nou de wp is dik grap uit?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die touwen gaan altijd kapot bij mij
Zeker. 300 ppquote:
Jij hebt geen goesting in dit nieuws?quote:
neequote:
In het wielrennen heb je geen homo's. Alsof je op een zadel kan zitten als je anus constant beurs is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent zelf homo met je wielrenfetish.
jawel hequote:
niet leukquote:
om vakantie te houdenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
niet leuk
ook goed maar waarom ga je dan?
Kijk anders eens op Airbnb voor je overnachting.Ben je veel goedkoper uitquote:
Daar is vast ook doping voor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In het wielrennen heb je geen homo's. Alsof je op een zadel kan zitten als je anus constant beurs is.
Nee, op m'n balkon zal ik dat ook niet doen. Ik heb dan wel uitzicht op waar ooit een lijk is gevonden, schijnt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké uitzicht kan wel, maar ik zou nooit op een balkon staan en dan recht naar beneden kijken
Ja poppers.quote:
Dat zou mij dan weer weinig kunnen schelenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, op m'n balkon zal ik dat ook niet doen. Ik heb dan wel uitzicht op waar ooit een lijk is gevonden, schijnt.
die site is wel nicequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk anders eens op Airbnb voor je overnachting.Ben je veel goedkoper uit
Ik zou het geld niet hebben.quote:
Zit je gewoon in het huis van mensendie het verhuren, of kamer wat je wilt.quote:
Maakt mij ook niet uit, als ik de volgende maar niet ben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou mij dan weer weinig kunnen schelen
hoelang ben je al niet geweest?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou het geld niet hebben.
Ik ben zo jelly. Ik ga keihard sparen vanaf september zodat ik eindelijk een keer op vakantie kan.
2012 was de laatste keer.quote:
Overal kunnen mensen vermoord worden, zou wel heel toevallig zijn als dat op dezelfde plek telkens gebeurt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Maakt mij ook niet uit, als ik de volgende maar niet ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |