SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
dat is steak and cheesequote:
slaap lekker schatquote:
quote:
quote:
Dat is wel Dick ja.quote:
Trusten Inso.quote:
Ga je nog naar London?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:32 schreef supersof het volgende:
wow dreizen is goede site voor stedentrips
had van collega gehoord, super chill
Vooral als je naar Kuala Lumpur gaat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:32 schreef supersof het volgende:
wow dreizen is goede site voor stedentrips
had van collega gehoord, super chill
ja heb nu iets gevondenquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ja heb nu iets gevonden
drie dagen, hotel en vliegreis rond de 300 euro
ik ga niet alleen hoop ikquote:
Is wel beter ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga niet alleen hoop ik
misschien nog vriendin fixen
Ik krijg nu al een paniekaanval.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:35 schreef supersof het volgende:
Na de zomer zal de bouw van de attractie met een val van 37,5 meter echt beginnen. De nieuwe achtbaan van 18 miljoen euro wordt in de zomer van 2015 geopend.
nieuwe achtbaan van de efteling
Achtbanenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:35 schreef supersof het volgende:
Na de zomer zal de bouw van de attractie met een val van 37,5 meter echt beginnen. De nieuwe achtbaan van 18 miljoen euro wordt in de zomer van 2015 geopend.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:35 schreef supersof het volgende:
Ik ook.quote:
Die van walibi is hogerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:35 schreef supersof het volgende:
Ik heb hoogtevrees. Maar toch ging ik in Walibi in de Goliath. Nooit meer.quote:
zullen we gaanquote:
Ik voel jequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb hoogtevrees. Maar toch ging ik in Walibi in de Goliath. Nooit meer.
Misschien wat later in 't jaar. Als ik een inkomen heb.quote:
Als je geen dieptee kan zien zijn achtbanen echt niet chillquote:
die is leukquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb hoogtevrees. Maar toch ging ik in Walibi in de Goliath. Nooit meer.
gewoon ogen dicht doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je geen dieptee kan zien zijn achtbanen echt niet chill
Ja, inderdaad. Ik ga straks in een flat op de twaalfde verdieping wonen. Ik liep over die galerij en dacht: "Tering, dit is wel hoogquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik voel je
Man dat was echt fucking kut.
Ik krijg al kriebels als er in een film iemand op een hoog gebouw staat
Homoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Efteling
Met die kut Holle Bolle Gijs waar ik altijd teringbang voor was
Tofquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:37 schreef supersof het volgende:
http://www.spoordeelwinkel.nl/product/augustus/duinrell
laten we dit doen mensen
Ik heb gejankt. Maar ik zat daar al bovenin, op het topje. Ik wilde gewoon weg, maar ja dat kon niet meer.quote:
17 augustusquote:
Moet je die filmpjes kijken van dieRussen die bruggen overklikken zonder bescherming.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik voel je
Man dat was echt fucking kut.
Ik krijg al kriebels als er in een film iemand op een hoog gebouw staat
Nee, september of oktoberquote:
Ik zou dat nooit doen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik ga straks in een flat op de twaalfde verdieping wonen. Ik liep over die galerij en dacht: "Tering, dit is wel hoog" Maar gelukkig merk je daar binnen niks van.
nee dan ga ik naar schoolquote:
kom zondag dan ben ik erquote:
ik ga niet alleen johquote:
Zeiden ze bij dat overklikken toen "Put in that hole" ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je die filmpjes kijken van dieRussen die bruggen overklikken zonder bescherming.
In het weekend kan wel toch?quote:
ja dan ben ik er toch?quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeiden ze bij dat overklikken toen "Put in that hole" ?
Het uitzicht is wel mooi. Ik trek dat nog wel, op zich. Alleen niet teveel recht naar beneden kijken. Maar gewoon voor me uit, in de verte naar de stad.quote:
waarom niet 17 augustus?quote:
dan ben ik er nietquote:
waar ben je danquote:
Omdat ik volgende week al uit eten ga en ik geld nog over moet houden voor NYquote:
pech voor jouquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ik volgende week al uit eten ga en ik geld nog over moet houden voor NY
Oké uitzicht kan wel, maar ik zou nooit op een balkon staan en dan recht naar beneden kijkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Het uitzicht is wel mooi. Ik trek dat nog wel, op zich. Alleen niet teveel recht naar beneden kijken. Maar gewoon voor me uit, in de verte naar de stad.
wow, je haat me echt ;s ;squote:
lowlandsquote:
Wassenaarquote:
Waar je trek in hebt.quote:
Dat was in bretagne en normandie 70 jaar geleden.quote:
die touwen gaan altijd kapot bij mijquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:42 schreef supersof het volgende:
klimmen jullie wel eens tussen de bomen met van die rare ladders enzo met touwenzo leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |