nee dan ga ik naar schoolquote:
kom zondag dan ben ik erquote:
ik ga niet alleen johquote:
Zeiden ze bij dat overklikken toen "Put in that hole" ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je die filmpjes kijken van dieRussen die bruggen overklikken zonder bescherming.
In het weekend kan wel toch?quote:
ja dan ben ik er toch?quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeiden ze bij dat overklikken toen "Put in that hole" ?
Het uitzicht is wel mooi. Ik trek dat nog wel, op zich. Alleen niet teveel recht naar beneden kijken. Maar gewoon voor me uit, in de verte naar de stad.quote:
waarom niet 17 augustus?quote:
dan ben ik er nietquote:
waar ben je danquote:
Omdat ik volgende week al uit eten ga en ik geld nog over moet houden voor NYquote:
pech voor jouquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ik volgende week al uit eten ga en ik geld nog over moet houden voor NY
Oké uitzicht kan wel, maar ik zou nooit op een balkon staan en dan recht naar beneden kijkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Het uitzicht is wel mooi. Ik trek dat nog wel, op zich. Alleen niet teveel recht naar beneden kijken. Maar gewoon voor me uit, in de verte naar de stad.
wow, je haat me echt ;s ;squote:
lowlandsquote:
Wassenaarquote:
Waar je trek in hebt.quote:
Dat was in bretagne en normandie 70 jaar geleden.quote:
die touwen gaan altijd kapot bij mijquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:42 schreef supersof het volgende:
klimmen jullie wel eens tussen de bomen met van die rare ladders enzo met touwenzo leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |