Dus een kind van 7 dat heel goed is in wiskunde mag een kind krijgen met een man van 50, en ze leven nog lang en gelukkig?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:33 schreef mig72 het volgende:
[..]
En het vreemde van alles is is dat een mens die soms de meest tergende sommetjes of maatschappelijke vraagstukken kan oplossen nooit maar dan ook nooit de gevolgen van een simpele natuurlijke daad als seks kunnen snappen. Wonderbaarlijke tegenstelling.
Ik vind jou wel een eng figuur, ik zie jou zo een oude vrouw verkrachten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:37 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ik vorm juist een veel lager risico, en dat weet jij net zo goed als ik. Jij daarentegen vormt een hoog risico. Stop met die achterlijke spelletjes van je, want ze falen hard.
Natuurlijk kan ik het wel bewijzen, ik heb je eerder zelfs bewijs geleverd door middel van een link over het brein van een tiener, maar die lees je niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:37 schreef mig72 het volgende:
[..]
Hooginwikkelde rekensommen of filosofische vraagstukken of maatschappelijke kwesties in de maatschappijleer zijn best ook volwassenonderwerpen waarbij volwassen redenering en inzicht aan te pas moeten komen voor een oplossing.
Nogmaals je kan je stelling niet eens bewijzen terwijl de mijne veel meer voor de hand ligt. Dus je lult maar door in de rondte.
Dat heb ik helemaal niet zo gezegd flapdrolquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:33 schreef RetRy32 het volgende:
Gilles-de-la-Tourette is wel een rare gozer met ik wil 60-jarigen neuken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:33 schreef RetRy32 het volgende:
Gilles-de-la-Tourette is wel een rare gozer
Dat kan ze wel. Daar zijn genoeg boeken over te vinden. De enige die zich hier in de rondte lult ben jij. Met jou valt gewoon geen discussie te voeren. Ze heeft nu al tig keer uitgelegd hoe het zit en nog kom je aan met die domme rekenopgave argumentatie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:37 schreef mig72 het volgende:
[..]
Hooginwikkelde rekensommen of filosofische vraagstukken of maatschappelijke kwesties in de maatschappijleer zijn best ook volwassenonderwerpen waarbij volwassen redenering en inzicht aan te pas moeten komen voor een oplossing.
Nogmaals je kan je stelling niet eens bewijzen terwijl de mijne veel meer voor de hand ligt. Dus je lult maar door in de rondte.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:42 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet zo gezegd flapdrol
En als ik het wel had gezegd dan boeide het ook geen reet.
Sowieso van die mensen die denken dat je met 60 meteen al een hoog bejaarde bent.Beetje apart dat je niks zegt over het "verkrachten" maar de aandacht laat gaan naar de leeftijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit topic bevat 2 smeerkeesjes, bah.
Ja vooral een vrouwquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:38 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een eng figuur, ik zie jou zo een oude vrouw verkrachten.
Mijn kind van 6 kan al tot 1000 tellen, dus ik kan al oma worden?!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus een kind van 7 dat heel goed is in wiskunde mag een kind krijgen met een man van 50, en ze leven nog lang en gelukkig?
Ja. Alvast gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn kind van 6 kan al tot 1000 tellen, dus ik kan al oma worden?!!![]()
Laat je niet zo opjagen, daar doen ze het voor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:47 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ja vooral een vrouw![]()
Flikker toch op loser.
Wat wij over de hersens weten staat nog altijd in de kinderschoenen (sorry) dat geven zelfs wetenschappers en theoretici toe. Heb jij ooit van een hersentransplantatie gehoord? Precies. Dus we kunnen met zekerheid niet zeggen wat et nou precies omgaat in het hoofd van een kind en verder nog staat het dwars door elkaar dat iemand die enerzijds top wetenschappelijke, of literaire, of academische prestaties neer kan zetten andere simpelere maatschappelijke kwesties niet kan begrijpen. Dat klopt ergens gewoon niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:36 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ja. Hersenen werken nou eenmaal zo hè.
Een 7 jarige meisje kan ook nog niet zwanger worden en het zou onnatuurlijk zijn om sex te hebben met een persoon die (door hormoonspiegels en hersenen) de echte drang naar reproductie (sex) niet heeft.
Maar jij geilt wel op kleine kinderen hè, ik zag jou eigenlijk nooit direct ontkennen bij een verwijting dat je een pedofiel bent.
Wat denk jij dan. Ben er op uit om Liam Neeson te verkrachten. Heb de vlucht en het hotel met uitzicht op zijn kamer al geboekt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:44 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Beetje apart dat je niks zegt over het "verkrachten" maar de aandacht laat gaan naar de leeftijd.
Dit topic bevat 2 smeerkeesjes, bah.
Dank je, nog leuke naamsuggesties?quote:
Jij vertoont de meeste pedo-karakter trekjes hier, en je geilt op ouwe mannen/vrouwen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:48 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Weer zo'n pro pedo demonstrant.
Oh, dus dat betekend die erectie die ik krijg van grote brede behaarde mannen? Ik val dus eigenlijk op kinderen, daaromquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:46 schreef n8n het volgende:
Er is een studie die aantoont dat homofoben vaak zelf homosexuele gevoelens hebben, wellicht is er een vergelijkbaar staaltje projectie bij pedofilie. Ts is pedo en weet zich geen raad met zijn gevoelens.
Ja klopt ook, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
Laat je niet zo opjagen, daar doen ze het voor.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:48 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Weer zo'n pro pedo demonstrant.
Haar uitleg is geen bewijs. Het is een mening. Een met veel emotionele waarde.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:44 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Dat kan ze wel. Daar zijn genoeg boeken over te vinden. De enige die zich hier in de rondte lult ben jij. Met jou valt gewoon geen discussie te voeren. Ze heeft nu al tig keer uitgelegd hoe het zit en nog kom je aan met die domme rekenopgave argumentatie.
Het klopt dat we nog niet alles over de hersenen weten, sterker, nog niet eens over het gehele menselijk lichaam, laatst is nog een extra stukje in de knieholte gevonden waar niemand iets vanaf wist.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:50 schreef mig72 het volgende:
[..]
Wat wij over de hersens weten staat nog altijd in de kinderschoenen (sorry) dat geven zelfs wetenschappers en theoretici toe. Heb jij ooit van een hersentransplantatie gehoord? Precies. Dus we kunnen met zekerheid niet zeggen wat et nou precies omgaat in het hoofd van een kind en verder nog staat het dwars door elkaar dat iemand die enerzijds top wetenschappelijke, of literaire, of academische prestaties neer kan zetten andere simpelere maatschappelijke kwesties niet kan begrijpen. Dat klopt ergens gewoon niet.
En als je een preek over de functies van bepaalde hersengedeeltjes aan wilt snijden moet je dat wetenschappelijk bewijzen want dan wordt het wel wetenschappelijk van aard.
En ik zou het zeer op prijs stellen, sterker nog, ik eis het gewoon mocht je de discussie met mij willen voortzetten dat je mij niet persoonlijk aanspreekt op zaken waarvan je niet kan weten of hier niet toedoen. En het voorbeeld van TS volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |