Ik weet niet of deze 64 mee hebben gedaan aan de onderdrukking/pesten van Palestijnen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:41 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dat dachten ze niet alleen... in mijn opinie deden ze dat ook.en R.I.P.
Nou ja, die nuance moet je natuurlijk wel aanhouden ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik weet niet of deze 64 mee hebben gedaan aan de onderdrukking/pesten van Palestijnen.
Dus of ze daadwerkelijk het "goede" hebben gedaan (het Israëlische volk beschermen tegen het walgelijke hamas) weet ik niet.
Uiteraard doen beide partijen aan propaganda, dat ontken ik dan ook nergens.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:43 schreef waht het volgende:
[..]
Lekker boeiend, dat doet iedereen. Die achterlijke kaarten die hier al zo vaak voorbij komen zijn de puurste vorm van propaganda, en het mooie is dat ze echt effect hebben. Je kan niet passief afwachten op wat voor gephotoshopte bagger Hamas publiceert, je moet het keihard aanvallen.
Helaas zitten er best veel nationalistische debielen bij IDF.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:45 schreef Karrs het volgende:
[..]
Nou ja, die nuance moet je natuurlijk wel aanhouden ja.
Gaat niet gebeuren. Samenleven of helemaal niet leven.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Israël moet stoppen met de nederzettingen.
Hallo zeg, het is wel oorlog daar. Natuurlijk heb je nationalistische debielen; die heb je in elke krijgsmacht. Daar zitten er door de situatie een stuk meer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Helaas zitten er best veel nationalistische debielen bij IDF.
Wanneer Israël stopt met nederzettingen, en IDF minder bestaat uit zulke figuren dan ben ik de grootste Israël supporter die er bestaat.
Hamas moet uitgeroeid worden .
Dan is het helemaal geen vrede.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:47 schreef waht het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Samenleven of helemaal niet leven.
Moreel maakt dat het allemaal maar erger in mijn ogen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:48 schreef Karrs het volgende:
[..]
Hallo zeg, het is wel oorlog daar. Natuurlijk heb je nationalistische debielen; die heb je in elke krijgsmacht. Daar zitten er door de situatie een stuk meer.
Maar die debielen handelen (over het algemeen) wel strikt onder orders. Het IDF heeft daar zeer strak de hand in. Ze moeten ook wel; elke gefilmde misdaad is immers koren op de molen van Hamas.
Hamas is een terroristische organisatie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:49 schreef homme7 het volgende:
Het zijn ook net gevaarlijke ratten die HAMAS, met al die tunnels
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Moreel maakt dat het allemaal maar erger in mijn ogen.
Dat is meer emotie dan ratio. Ik snap prima waarom Hamas deze strategie kiest, enkel is hun filosofie niet verenigbaar met die van mij. Die propaganda richt zich puur op emotie, lange en saaie teksten richten zich op ratio.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard doen beide partijen aan propaganda, dat ontken ik dan ook nergens.
Maar ik vind het raar dat zoveel mensen daar in trappen. In deze tijden zeker, met internet.
Officieren kunnen ook zulke debielen zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:50 schreef Karrs het volgende:
[..]Ik bedoel natuurlijk: die debielen worden over het algemeen in toom gehouden door hun officieren.
Ik bedoel: je kan op internet achter de "waarheid" komen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:50 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is meer emotie dan ratio. Ik snap prima waarom Hamas deze strategie kiest, enkel is hun filosofie niet verenigbaar met die van mij. Die propaganda richt zich puur op emotie, lange en saaie teksten richten zich op ratio.
Ik had het over de strijd, niet over wat er bij checkpoints gebeurt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Officieren kunnen ook zulke debielen zijn.
Palestijntje pesten aan de checkpoints wordt gewoon toegelaten hoor.
Ik heb het over het conflict in het algemeen uiteraard.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:52 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ik had het over de strijd, niet over wat er bij checkpoints gebeurt.
Een halfbakken leger versus mannen met AK47's die zich verplaatsen in Toyota's+luchtafweergeschutquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb het over het conflict in het algemeen uiteraard.
De "strijdt", boeit mij vrij weinig. Irak en Syrie is veel interessanter, daar gebeurt tenminste nog echt wat.
Toch maakt dat halfbakken "leger" het Israël nog relatief lastig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:55 schreef Karrs het volgende:
[..]
Een halfbakken leger versus mannen met AK47's die zich verplaatsen in Toyota's+luchtafweergeschut
Die strijd is superdodelijk maar stelt eigenlijk niets voor. Over die incompetente bende rolt zelfs Nederland nog heen (als we het materieel en hoeveelheden van de jaren 90 nog hadden gehad).
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Toch maakt dat halfbakken "leger" het Israël nog relatief lastig.
Of heb je het hier over Irak en hun prut leger?
Niemand wil moeite doen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik bedoel: je kan op internet achter de "waarheid" komen.
Toch kiezen mensen ervoor om de propaganda te volgen.
Nee, ik dacht in eerste instantie dat je op Hamas doelde .quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:58 schreef Karrs het volgende:
[..]Wie? Syrië? Welnee man, die hebben nog nooit wat voorgesteld. In het algemeen genomen, zelfs; niet eens afgezet tegen Israëls krijgsmacht.
Irak zelfde laken een pak. Feitelijk alle Arabische landen (kijk naar die prutsers indertijd in Libië).
Dan denk je nog vrij positief over de mensheid. Denk jij niet dat mensen over het algemeen gewoon achterlijk zijn?quote:
Oh, Hamas.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, ik dacht in eerste instantie dat je op Hamas doelde .
Het Israëlische volk vlucht constant naar de schuilkelders, ze moeten gebruik maken van propaganda zaken als: we hebben alle tunnels vernietigd...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:02 schreef Karrs het volgende:
[..]
Oh, Hamas.
Nou ja, het is dat ze tunnels hadden. Ze zijn effectiever gebleken in het bestrijden van het IDF dan de vorige keer, waarschijnlijk vanwege die tunnels. Ook zij ontwikkelen strategieën; dit is een van hun meer effectieve. Hoewel het moet uitpakken hoe effectief die tunnels zijn over langere tijd. Zeker nu Israël er flink op los is gegaan en ongetwijfeld nu veel tijd, moeite en geld gaan steken in tunnel oorlogsvoering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |