Jezelf Soury noemen en het dan vreemd vinden dat iemand vraagt of je verzuurd bent als je zo reageertquote:
Ik denk dat ze het voor het eerst hoort.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jezelf Soury noemen en het dan vreemd vinden dat iemand vraagt of je verzuurd bent als je zo reageert
quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:46 schreef Joezi het volgende:
Matige TT, liever iets met mossels
[ afbeelding ]
Héé waaromquote:
Zo 2007quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jezelf Soury noemen en het dan vreemd vinden dat iemand vraagt of je verzuurd bent als je zo reageert
Dat het nog steeds zo is, zegt eigenlijk al genoeg. Dit kan je niet meer op de overgang stekenquote:
Is goed schatquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat het nog steeds zo is, zegt eigenlijk al genoeg. Dit kan je niet meer op de overgang steken
Jian weetquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:55 schreef Jian het volgende:
Huug is soms best vilein, ik vind het een leuk, dapper kereltje
quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:52 schreef Joezi het volgende:
Ik had een keer een nogal ontzettend dikke vadsige vriendin. Eens toen we ons verveelden, gingen we het spel 'zoek de mossel' doen. Dan verstopte zij zo tussen die huidplooien en kwabben een mossel en dan moest ik met een duikbril en een snorkel die mossel gaan zoeken.
Dat was best spannend, alleen het nadeel daarvan was, dat niet iedere mossel werd gevonden. En dan ging ze een beetje naar vis ruiken op een gegeven moment.
Ik ben bang dat ik hiervan ga dromen vannachtquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:52 schreef Joezi het volgende:
Ik had een keer een nogal ontzettend dikke vadsige vriendin. Eens toen we ons verveelden, gingen we het spel 'zoek de mossel' doen. Dan verstopte zij zo tussen die huidplooien en kwabben een mossel en dan moest ik met een duikbril en een snorkel die mossel gaan zoeken.
Dat was best spannend, alleen het nadeel daarvan was, dat niet iedere mossel werd gevonden. En dan ging ze een beetje naar vis ruiken op een gegeven moment.
Stof voor nachtmerrie'squote:Op maandag 4 augustus 2014 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik hiervan ga dromen vannacht
Mandy heette ze, ik zal dr eens googelenquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik hiervan ga dromen vannacht
Gewoon een kutverhaal, slechter dan de TTquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mandy heette ze, ik zal dr eens googelen
lol was al blij dat ik gered werdquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Gewoon een kutverhaal, slechter dan de TT
Uit zo'n groot blik, die bovenop de viskraam stond, heerlijkquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:10 schreef Jian het volgende:
En toch hè, zo'n augurk bij de viskraam, zo'n dikke, grote, die zijn lekker man, die koop je niet bij de super. En makkelijk klaar te maken hè, dus ik denk ik meld het toch nog even. Dat die TT toch best ergens op slaat enzo.
Koude augurken zijn wel aightquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:12 schreef Joezi het volgende:
Ik heb totaal geen emotionele connectie met augurkenSoms verpesten ze in schijfvorm een hele hamburger.
Je lultquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:52 schreef Joezi het volgende:
Blegh, dat zijn dan van die lauwwarme slappe velletjesquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:12 schreef Joezi het volgende:
Ik heb totaal geen emotionele connectie met augurkenSoms verpesten ze in schijfvorm een hele hamburger.
Ja, precies die!quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uit zo'n groot blik, die bovenop de viskraam stond, heerlijk![]()
Ik met mijn opa, op zaterdagochtend vis halen op de fiets. Aahh, sweet memories en augurkenquote:Toen ik nog een klein meisje was ging ik op zaterdag met mijn vader naar de markt, hij nam dan een haring en ik kreeg een augurk, omdat ik zo zoet was
je geeft me niet eens je nummer.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Bij jou kan ik beter zoek het zoutkorreltje doen, met je strakke lichaam.
Wat lees je graag?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:23 schreef Joezi het volgende:
Wie heeft er nog een goed aan te raden boek gelezen? Geen vieze romannetjes aub.
ik zeg altijd S.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:23 schreef Joezi het volgende:
Wie heeft er nog een goed aan te raden boek gelezen? Geen vieze romannetjes aub.
ik snap hem nog steeds niet helemaalquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Iets interessants/leerzaam in verhaalvorm
lol leuk bedacht, maar dat trek ik denk ik nietquote:
moet je ook echt 3x lezenquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol leuk bedacht, maar dat trek ik denk ik niet
nou, zou er nog zin an hebben ook nu.quote:
ik denk steeds dat jij bacon bent.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
nou, zou er nog zin an hebben ook nu.
niks mis met baconquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:39 schreef isax het volgende:
[..]
ik denk steeds dat jij bacon bent.
gaat mijn zin wel van over
true truequote:Op maandag 4 augustus 2014 22:40 schreef isax het volgende:
[..]
het is bacon, geen kaas. je weet wel.
En de teerling is wederom geworpen, Alea iacta est ......quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:39 schreef isax het volgende:
[..]
ik denk steeds dat jij bacon bent.
gaat mijn zin wel van over
quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:44 schreef Jian het volgende:
[..]
En de teerling is wederom geworpen, Alea iacta est ......
DAMMMMMMMMMMIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:
Waren ze 12?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:47 schreef Baconbus het volgende:
Eindelijk beetje op niveau gevoetbald.
Hand.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:49 schreef Pavement het volgende:
Iemand nog geneuqt de laatste tijd, of is de hand weer de beste vrind ?
Hoofd schouders knie en teenquote:
7.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
Hoeveel dagen gaan we het hebben over van wie het een kloon is?
een dag of 10 toch wel?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
vind t wel iets voor jouwquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ze maak je jezelf niet minder verdachtquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
Voor mijn?quote:
IK BEN LIES NIETquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voor mijn?
Maar nee, ik heb 1x een dag een kloon gehad, jaren geleden en dat is niet mijn ding.
met of zonder beflap?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:04 schreef pinkystinky het volgende:
Beffen bef bef bef best raar woord
quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:04 schreef pinkystinky het volgende:
Beffen bef bef bef best raar woord
Als ik het niet hoef te doen vind ik het best hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:07 schreef pinkystinky het volgende:
Choco vanavond ga ik je beffen in mn dromen, droom je mee ?
Wat heb je liever gelijk erin en als een hond met hondsdolheid likken, of eerst ff de dijkbeentjes lief kussen ?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als ik het niet hoef te doen vind ik het best hoor.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als ik het niet hoef te doen vind ik het best hoor.
Voorspel uiteraard.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:10 schreef pinkystinky het volgende:
[..]
Wat heb je liever gelijk erin en als een hond met hondsdolheid likken, of eerst ff de dijkbeentjes lief kussen ?
Spellings freaks moeten meestal ergens mee compenserenquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:11 schreef isax het volgende:
gelukkig ben ik een ramp met spellen.
dus niet snel verdacht.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
Sommige users hebben geen ander account nodig om dit soort dingen te kunnen posten, anderen schat ik te hoog om zo te posten. Lastig.
Kom op Lies, deze is wel erg simpel hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
Sommige users hebben geen ander account nodig om dit soort dingen te kunnen posten, anderen schat ik te hoog om zo te posten. Lastig.
wie denk jij?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Kom op Lies, deze is wel erg simpel hoor.
Gert heeft teen andere kloonquote:
Het kunnen er een paar zijn toch?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Kom op Lies, deze is wel erg simpel hoor.
Ik ben er al een paar dagen para ervan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:21 schreef Joezi het volgende:
Ik vind het eng, wie kunnen we nu nog vertrouwen?
Gert de branding in deze woeste fok! zeequote:Op maandag 4 augustus 2014 23:21 schreef Joezi het volgende:
Ik vind het eng, wie kunnen we nu nog vertrouwen?
straks is het gewoon gert.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
Gert de branding in deze woeste fok! zee
nah gert doet zoiets niet, veul tel lief voorquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:23 schreef isax het volgende:
[..]
straks is het gewoon gert.
die is weg en we hebben er pinky voor terug
Zien we wel als het gebeurt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:22 schreef isax het volgende:
[..]
achtjes of alfabet?
of gewoon ala lassie?
ja ja.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:24 schreef Pavement het volgende:
[..]
nah gert doet zoiets niet, veul tel lief voor
o ja ja ja o yeahquote:
quote:
bij deze ben je gestegen op de verdachten lijstquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:27 schreef sararaats het volgende:
Ik heb het nooit over beffen ofzo dus mij mag je schrappen.
jij niet maar je kloon misschien wel, geloof ik nooit dat deze van jouw isquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:27 schreef sararaats het volgende:
jij bent toch lesbisch? verdacht hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:27 schreef sararaats het volgende:
Ja maar door omstandigheden praat ik niet gemakkelijk over seks.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
jij bent toch lesbisch? verdacht hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:36 schreef ChocoFan het volgende:
Deze maar in een spoilertje dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
wel eens gedaan ?quote:
nah niks voor mij , 1 is genoegquote:
quote:
Ik schaam me ook voor dit topic, het is dunne stront.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:59 schreef Jian het volgende:
[..]Beter dan dit topic. Ik schaam me bijna dat onder mijn TT, zoveel waardeloze kots geproduceerd wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best knap met 1 hand, dit wapen kon ik tijdens mijn opleiding alleen liggend op een standaard bedienen.quote:
volgens mij is er een stuk dat hij er 2 heeftquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Best knap met 1 hand, dit wapen kon ik tijdens mijn opleiding alleen liggend op een standaard bedienen.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:09 schreef Joezi het volgende:
John James Rambo werd geboren op 6 juli 1947 in Bowie, Arizona. Rambo had een normale jeugd, ging naar school en had veel vrienden.
7.6 op imdb zag ik net even, da's niet slecht. Ik ga m maar eens kijken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik hoorde dat vooral de eerste goed is.
Is ook zo. Het tweede deel vond ik matig. Een beetje zoals Ong-Bak steeds minder werd (ik weet niet of je die films kentquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik hoorde dat vooral de eerste goed is.
Ja Ong-Bak is vet. Maar hoe meer hoe eentoniger.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is ook zo. Het tweede deel vond ik matig. Een beetje zoals Ong-Bak steeds minder werd (ik weet niet of je die films kent)
Mhm, eerst had je Yom Yum Goong en Ong-Bak en die warenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja Ong-Bak is vet. Maar hoe meer hoe eentoniger.
Toen hij dat politiebureau uitliep op het eind ben ik even gaan staan en heb ik de groet gebracht ....quote:
net gedaan, een dikke en dan ff een of andere docu kijken over zwartegaten altijd leukquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:53 schreef isax het volgende:
[..]
steek er nog een op dan slaap je zo.
heb je er geen last meer van.
Goed plan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
net gedaan, een dikke en dan ff een of andere docu kijken over zwartegaten altijd leuk
Pi, Requiem for a Dream, The Wrestler daar tegen inquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Films als The Fountain en Black Swan.
Dat zijn geen slechte nee. Maar geen favorieten van mij.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Pi, Requiem for a Dream, The Wrestler daar tegen in
Heb je langdurige favorieten?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat zijn geen slechte nee. Maar geen favorieten van mij.
Owja, die zal ik eens kijken. Ik verwacht er veel van nu. In welke staat adviseer je deze te koekeloeren?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja wel een hele lijst, meestal denk ik aan La Haine.
Niet een hele speciale film ofzo, maar ik vind het verhaal goed verteld.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Owja, die zal ik eens kijken. Ik verwacht er veel van nu. In welke staat adviseer je deze te koekeloeren?
Vanwaar de keuze voor zwart/wit in deze film denk je? Voegt dat wat toe in jouw opinie?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Niet een hele speciale film ofzo, maar ik vind het verhaal goed verteld.
Maakt niet echt uit in welke staat denk ik, maar het begint met een track van Bob, dus vul zelf maar in.
Geen idee waarom ze het hebben gedaan. Denk zeker wel dat het iets toevoegt, door iets weg te nemen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vanwaar de keuze voor zwart/wit in deze film denk je? Voegt dat wat toe in jouw opinie?
Nieuw conflictje in de voormalige Sovjet Unie?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:25 schreef Braindead2000 het volgende:
Mooi naam, krachtige naam: Nagorno-Karabach.
De problemen daar zijn niet nieuw. Het is een Armeense (christenen) Enclave in Azerbeidzjan (moslims).quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nieuw conflictje in de voormalige Sovjet Unie?
Een vergeten conflict, waarover? olie?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De problemen daar zijn niet nieuw. Het is een Armeense Enclave in Azerbeidzjan.
Het gebied ligt in Azerbeidzjan en is van Armenië. De 1 is moslim en de ander christen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Een vergeten conflict, waarover? olie?
Misschien schiet Turkije te hulpquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het gebied ligt in Azerbeidzjan en is van Armenië. De 1 is moslim en de ander christen.
Als ie nou op de aarde zou knallenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:40 schreef Braindead2000 het volgende:
Nieuwe pics van 67P/Churyumov-Gerasimenko. Daar word ik elke dag weer blij van.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat zou wel eens het einde van de mensheid kunnen betekenen.
Hij zit eigenlijk tussen medium en large in. Je kan hier ook een eigen locatie invoeren. ik laat hem op Rotterdam knallen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
http://www.killerasteroid(...)/impactCalc1024.html
Hij laadt m nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hij zit eigenlijk tussen medium en large in. Je kan hier ogen een eigen locatie invoeren. ik laat hem op Rotterdam knallen.
Het valt nog mee geloof ik (in eerste instantie). De mens zal in ieder geval niet meteen uitsterven.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hij laadt m nietff andere browsert proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |