Jezelf Soury noemen en het dan vreemd vinden dat iemand vraagt of je verzuurd bent als je zo reageertquote:
Ik denk dat ze het voor het eerst hoort.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jezelf Soury noemen en het dan vreemd vinden dat iemand vraagt of je verzuurd bent als je zo reageert
quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:46 schreef Joezi het volgende:
Matige TT, liever iets met mossels
[ afbeelding ]
Héé waaromquote:
Zo 2007quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jezelf Soury noemen en het dan vreemd vinden dat iemand vraagt of je verzuurd bent als je zo reageert
Dat het nog steeds zo is, zegt eigenlijk al genoeg. Dit kan je niet meer op de overgang stekenquote:
Is goed schatquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat het nog steeds zo is, zegt eigenlijk al genoeg. Dit kan je niet meer op de overgang steken
Jian weetquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:55 schreef Jian het volgende:
Huug is soms best vilein, ik vind het een leuk, dapper kereltje
quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:52 schreef Joezi het volgende:
Ik had een keer een nogal ontzettend dikke vadsige vriendin. Eens toen we ons verveelden, gingen we het spel 'zoek de mossel' doen. Dan verstopte zij zo tussen die huidplooien en kwabben een mossel en dan moest ik met een duikbril en een snorkel die mossel gaan zoeken.
Dat was best spannend, alleen het nadeel daarvan was, dat niet iedere mossel werd gevonden. En dan ging ze een beetje naar vis ruiken op een gegeven moment.
Ik ben bang dat ik hiervan ga dromen vannachtquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:52 schreef Joezi het volgende:
Ik had een keer een nogal ontzettend dikke vadsige vriendin. Eens toen we ons verveelden, gingen we het spel 'zoek de mossel' doen. Dan verstopte zij zo tussen die huidplooien en kwabben een mossel en dan moest ik met een duikbril en een snorkel die mossel gaan zoeken.
Dat was best spannend, alleen het nadeel daarvan was, dat niet iedere mossel werd gevonden. En dan ging ze een beetje naar vis ruiken op een gegeven moment.
Stof voor nachtmerrie'squote:Op maandag 4 augustus 2014 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik hiervan ga dromen vannacht
Mandy heette ze, ik zal dr eens googelenquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik hiervan ga dromen vannacht
Gewoon een kutverhaal, slechter dan de TTquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mandy heette ze, ik zal dr eens googelen
lol was al blij dat ik gered werdquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Gewoon een kutverhaal, slechter dan de TT
Uit zo'n groot blik, die bovenop de viskraam stond, heerlijkquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:10 schreef Jian het volgende:
En toch hè, zo'n augurk bij de viskraam, zo'n dikke, grote, die zijn lekker man, die koop je niet bij de super. En makkelijk klaar te maken hè, dus ik denk ik meld het toch nog even. Dat die TT toch best ergens op slaat enzo.
Koude augurken zijn wel aightquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:12 schreef Joezi het volgende:
Ik heb totaal geen emotionele connectie met augurkenSoms verpesten ze in schijfvorm een hele hamburger.
Je lultquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:52 schreef Joezi het volgende:
Blegh, dat zijn dan van die lauwwarme slappe velletjesquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:12 schreef Joezi het volgende:
Ik heb totaal geen emotionele connectie met augurkenSoms verpesten ze in schijfvorm een hele hamburger.
Ja, precies die!quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uit zo'n groot blik, die bovenop de viskraam stond, heerlijk![]()
Ik met mijn opa, op zaterdagochtend vis halen op de fiets. Aahh, sweet memories en augurkenquote:Toen ik nog een klein meisje was ging ik op zaterdag met mijn vader naar de markt, hij nam dan een haring en ik kreeg een augurk, omdat ik zo zoet was
je geeft me niet eens je nummer.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Bij jou kan ik beter zoek het zoutkorreltje doen, met je strakke lichaam.
Wat lees je graag?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:23 schreef Joezi het volgende:
Wie heeft er nog een goed aan te raden boek gelezen? Geen vieze romannetjes aub.
ik zeg altijd S.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:23 schreef Joezi het volgende:
Wie heeft er nog een goed aan te raden boek gelezen? Geen vieze romannetjes aub.
ik snap hem nog steeds niet helemaalquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Iets interessants/leerzaam in verhaalvorm
lol leuk bedacht, maar dat trek ik denk ik nietquote:
moet je ook echt 3x lezenquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol leuk bedacht, maar dat trek ik denk ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |