Ik zei toch doeiiiiiiquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Oprotten Poezewoest anders verniel ik je COS
Wat een enthousiasmequote:Op maandag 4 augustus 2014 15:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nog geen slaap? Je had toch weinig geslapen?
Eigenlijk wel. Ik werd geloof ik 10.00 uur gisteravond wakker.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat een enthousiasme
Ik heb al weer een uurtje gepakt en probeer nu ernstig wakker te worden . Bij jou nog geen nacht?
Hup, ga eens naar bed dan!quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Ik werd geloof ik 10.00 uur gisteravond wakker.
Misschien beter om wakker te blijven, 24.00 naar bed te gaan en een normale nacht te slapen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dan word ik om 12.00 uur wakker. Dat is helemaal een kut tijd.
Dat red ik ook niet denk ik.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien beter om wakker te blijven, 24.00 naar bed te gaan en een normale nacht te slapen?
Ik zie het ja.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, het is een beetje rustig.
Bad assquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:10 schreef sararaats het volgende:
Hmm wat stil hier. Moet de slaapkamer opruimen maar dat kan wachten![]()
Stream 5quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Welke stream zit jij te kijken?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik bedoel de verdwaalde cosser, Mazuru.
Gelooft gij in Christus?quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:47 schreef Braindead2000 het volgende:
Jesus built my car
It's a love affair
Mainly Jesus and my hot rod
Komt ook minder gescript over enzoquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Is wel boeiend toch.
Ik zat net aan de tien geboden voor de SC te denken.quote:
Ik ben benieuwd naar de rest van het lijstje.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zat net aan de tien geboden voor de SC te denken.
De eerste zou kunnen zijn: Gij zult een verdwaalde cosser ten alle tijde op een dwaalspoor zetten.
Mag Piemel ook?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:06 schreef Braindead2000 het volgende:
Gij zult elke twintigste post, niet de negentiende, niet de eenentwintigste, elke twintigste post het woord anus dan wel tetten verspreiden.
Gij zult elke twintigste post, niet de negentiende, niet de eenentwintigste, elke twintigste post het woord anus dan wel tetten dan wel piemol verspreiden.quote:
Mee eens.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Gij zult elke twintigste post, niet de negentiende, niet de eenentwintigste, elke twintigste post het woord anus dan wel tetten dan wel piemol verspreiden.
Even denken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:11 schreef ChocoFan het volgende:
De Tien geboden van de SC.
1. Gij zult een verdwaalde cosser ten alle tijde op een dwaalspoor zetten.
2. Gij zult elke twintigste post, niet de negentiende, niet de eenentwintigste, elke twintigste post het woord anus dan wel tetten dan wel piemol verspreiden.
Tot nu toe.
Oftewel, je mag er op los neuken? en op alles jaloers zijn?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:16 schreef Braindead2000 het volgende:
Gij zult begeren uws naasten huis; gij zult begeren uws naasten vrouw, zijn dienstknecht, zijn dienstmaagd, zijn os, zijn ezel, alles, dat uws naasten is.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oftewel, je mag er op los neuken? en op alles jaloers zijn?
Ik vind hem wel mooi zo.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal ik de vertaling erbij zetten of zullen anderen het snappen.
Ik ook en anders pech.quote:
De rest laat ik aan anderen over.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook en anders pech.
Maar voorlopig verzin jij nu alleen de geboden, ik ben benieuwd of andere nog met iets goeds gaan komen.
Verandering is mogelijk na overleg.![]()
Prima plan, is er i.i.g. een onderwerp voor vanavond.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De rest laat ik aan anderen over.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:42 schreef Joezi het volgende:
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin, USELESS MAN
Ja al gespamt in cos en vorige scquote:
Alweer? Wat voor mafs heb je nu weer binnengehaald?quote:
Simcity, maar lijkt okay, kreeg alleen een rare link met p[op ups na installatiequote:Op maandag 4 augustus 2014 18:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Alweer? Wat voor mafs heb je nu weer binnengehaald?
ow..ik zie het al..
Even de scanner er over voor de zekerheidquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Simcity, maar lijkt okay, kreeg alleen een rare link met p[op ups na installatie
Dat heb je mooi gemaaktquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja al gespamt in cos en vorige sc
Maar aangezien er hier de 3 geboden van de SC hun oorsprong vonden nog wel keer een plaatsing waard.* Video(link) verwijderd op last van Talpa
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
door Parabella
Lange dag? Lange nacht?quote:
hahaquote:
Wil je nog naar winkel of moet het met wat in de koelkast ligt?quote:
2 verlepte paprika's, rood, geel, voor de rest nog niksquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wil je nog naar winkel of moet het met wat in de koelkast ligt?
Wat ligt er in je koelkast?
Pizza bestellenquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
2 verlepte paprika's, rood, geel, voor de rest nog niks
Groentestoof met gehaktballetjes ( of niet) te eten met brood, pasta..op pizzaquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
2 verlepte paprika's, rood, geel, voor de rest nog niks
Zoiets gooi ik vaak in de ovenquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Groentestoof met gehaktballetjes ( of niet) te eten met brood, pasta..op pizza
ui
knoflook
paprika
courgette
champignons
blikje tomatenpuree
blik tomatenblokjes
2,5 dl witte wijn
laurierblad
rozemarijn/marjolein en tijm
peper, zout
gehaktballetjes gedraaid of zelf draaien
erg lekker
die is voor als zin hebt te kokkerellen
edit: gehakte augurkjes er door doen, nog lekkerder.
Lekkerquote:
Nee moet toch sowieso boodschappen doen, ik maak in de winkel meestal mijn besluit.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
LekkerZelfde effect denk ik
Ga je een pizza bestellen?
Dan calzone of quattro stagioine
http://www.lekkerensimpel.com/quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee moet toch sowieso boodschappen doen, ik maak in de winkel meestal mijn besluit.
Een kipsalonquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
http://www.lekkerensimpel.com/
en voor het betere werk
http://www.kayotic.nl/blog/category/recipes
Die heb ik eens gemaaktquote:
Weer naar Amsterdam?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:07 schreef isax het volgende:
Country muziekje, treintje, banana yoghurt frap.
Ja maar niet zo langquote:
Gelijk heeft hij wel een beetje, somsquote:
Absoluut.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelijk heeft hij wel een beetje, soms
Geen Neon dus.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:20 schreef isax het volgende:
[..]
Ja maar niet zo langvolgens mij ben ik party planner deze week. Moeders word een jaartje ouder maar mega druk en twee feestjes
Duurt niet lang hoor even eten en slapen. Jammer he?quote:
Je kijkt teveel Nashville.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:25 schreef isax het volgende:
Ik ga met een redneck trouwen die een baard heeft.
Onze dochter noem ik jolene
Wat wil je horenquote:
Ja best wel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Duurt niet lang hoor even eten en slapen. Jammer he?
Hemel bestaat niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:29 schreef isax het volgende:
[..]
Ja toch?
Vraag me af of hij in de hemel is beland
Als het zo is dan lijkt het me van wel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:29 schreef isax het volgende:
[..]
Ja toch?
Vraag me af of hij in de hemel is beland
Hemel kan ook zijn dat iemand altijd een positieve stempel heeft nagelaten.quote:
Ik had het alleen over de hemel na de dood.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Hemel kan ook zijn dat iemand altijd een positieve stempel heeft nagelaten.
Ik ga liever naar de hel, kom ik bekende tegenquote:
Lekker warm ook.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga liever naar de hel, kom ik bekende tegen
Johnny Cash is harstikke dood.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had het alleen over de hemel na de dood.
Ahh een legende. Ik ben er mee opgegroeid.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:34 schreef Joezi het volgende:
Johnny Cash is een stinkende Yankee, die snel vergeten behoort te worden. Wat een miskleun was dat dan zeg.
Persoon voor de trein.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:35 schreef isax het volgende:
Ik sta stil in the middle of fucking nowhere
Toch genoeg water bij?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:35 schreef isax het volgende:
Het blijft Nederland dus dat zal best wel meevallen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:35 schreef isax het volgende:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh een legende. Ik ben er mee opgegroeid.
Toen ik nog regelmatig op het centraal A'dam kwam was het dagelijks een paar keer.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pfff, hier afgelopen vrijdag ook weer
Ik heb zijn laatste cd gekocht met geldquote:
Heb m gemaaktquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die heb ik eens gemaakt
Oei die was lekker
edit: met shoarma én turkse rode saus.
Wat een triestheid! Station Rotterdam Zuid is de plek waar het heel vaak voorkomt, ik werk er vlakbij en hoor meteen aan de sirenes dat het weer raak is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Toen ik nog regelmatig op het centraal A'dam kwam was het dagelijks een paar keer.
Turkse rode sausquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb m gemaakt
hoe heet die Turkse rode saus?
Sambalquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb m gemaakt
Ze roepen het gewoon om. "Aanrijding met een persoon".quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een triestheid! Station Rotterdam Zuid is de plek waar het heel vaak voorkomt, ik werk er vlakbij en hoor meteen aan de sirenes dat het weer raak is.
Je zal ermee te maken krijgen.
Wat is dat dan? Met patat en kaas ofzo. Kapsalon hoef ik echt niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:41 schreef Deisyy het volgende:
Maar kipsalon maak ik dus ook weleens, heerlijk en dan het liefst met de kipshoarma van Lidl en de Yildriz knoflooksaus
Ik heb dat nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze roepen het gewoon om. "Aanrijding met een persoon".
Ik bak kipshoarma en aardappelblokjes, gooi dat in een ovenschaal, doe daar knoflooksaus, Turkse rode saus en geraspte kaas over, 15 minuutjes in de oven en daarna flink wat sla en tomatenquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is dat dan? Met patat en kaas ofzo. Kapsalon hoef ik echt niet.
Klinkt gezond.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bak kipshoarma en aardappelblokjes, gooi dat in een ovenschaal, doe daar knoflooksaus, Turkse rode saus en geraspte kaas over, 15 minuutjes in de oven en daarna flink wat sla en tomateneroverheen
Knoflooksaus van de Aldi is ook wel lekker. (De Turkse) Ik weet alleen niet hoe ik dat tering flesje kan openmaken dat gaat dan met grof geweld met een mes. En afsluiten met een stukje foliequote:Op maandag 4 augustus 2014 20:41 schreef Deisyy het volgende:
Maar kipsalon maak ik dus ook weleens, heerlijk en dan het liefst met de kipshoarma van Lidl en de Yildriz knoflooksaus
Ze hebben eindelijk nieuwe doppen. Althans daar kwam mijn zoon van de week mee thuis.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Knoflooksaus van de Aldi is ook wel lekker. (De Turkse) Ik weet alleen niet hoe ik dat tering flesje kan openmaken dat gaat dan met grof geweld met een mes. En afsluiten met een stukje folie
Heb jij een Aldi in de buurt?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Knoflooksaus van de Aldi is ook wel lekker. (De Turkse) Ik weet alleen niet hoe ik dat tering flesje kan openmaken dat gaat dan met grof geweld met een mes. En afsluiten met een stukje folie
Had het ook in de oven, heb ook nog een gril bedacht ik me, das beter.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bak kipshoarma en aardappelblokjes, gooi dat in een ovenschaal, doe daar knoflooksaus, Turkse rode saus en geraspte kaas over, 15 minuutjes in de oven en daarna flink wat sla en tomateneroverheen
Mmmmm Kweet niet, too much.quote:
Die ken ik niet en van dat dopje zou ik al super geirriteerd rakenquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Want?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Had het ook in de oven, heb ook nog een gril bedacht ik me, das beter.
Was er één aan de overkant. Maar ik ga regelmatig naar mijn moeder. Daar zit een Deen, Aldi en Lidl om de hoek.quote:
Dat is wel slim. Ik ken alleen appies bij mij. En toko's. Daar haal ik daarom best veel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Was er één aan de overkant. Maar ik ga regelmatig naar mijn moeder. Daar zit een Deen, Aldi en Lidl om de hoek.
Ik volg ook de topic's in cul. Wat en waneer ik iets kan scoren.![]()
Ik kom dan met drie dikke tassen thuis
Op mijn kipsalon heb ik mijn kaas juist liever draderig dan met een korstjequote:Op maandag 4 augustus 2014 20:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mijn kaas was draderig gesmolten, een knappertje erin door de grill lijkt mij lekkerder.
Dit was mijn eerste kipsalon. Ik zal eens experimenteren en je verslag van mijn ervaringen doen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op mijn kipsalon heb ik mijn kaas liever draderig dan met een korstje
Ik ben graag op de hoogte van je kipsalon-ervaringen en sta open voor nieuwe ideeën en/of aanvullingen op mijn receptquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dit was mijn eerste kipsalon. Ik zal eens experimenteren en je verslag van mijn ervaringen doen.
Er hangt zo'n dopje langs die je kan gebruiken maar mij lukt het niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze hebben eindelijk nieuwe doppen. Althans daar kwam mijn zoon van de week mee thuis.
Voor een dagje geen vlees kan je kip van de vegetarische slager nemen. Geen kip die het merkt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben graag op de hoogte van je kipsalon-ervaringen en sta open voor nieuwe ideeën en/of aanvullingen op mijn recept
Ik weet er alles van, hier zijn ze ook iedere keer aan het stoeien ermee en mij is het ook nog niet goed gelukt. Goede oplossing van jou en let dus op de nieuwe doppen. Het lag niet aan ons dus.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Er hangt zo'n dopje langs die je kan gebruiken maar mij lukt het niet.
[ afbeelding ]
Merkt de kip het wel als ik wel echte kip neem? Ik ben niet zo van vegetarischquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:56 schreef isax het volgende:
[..]
Voor een dagje geen vlees kan je kip van de vegetarische slager nemen. Geen kip die het merkt.
Gelukkig, ik word daar agressief van. En ga maar hakkenquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet er alles van, hier zijn ze ook iedere keer aan het stoeien ermee en mij is het ook nog niet goed gelukt. Goede oplossing van jou en let dus op de nieuwe doppen. Het lag niet aan ons dus.
Die kutdopjesquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Er hangt zo'n dopje langs die je kan gebruiken maar mij lukt het niet.
[ afbeelding ]
Ik ook en van hakken ook.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig, ik word daar agressief van. En ga maar hakken
Topic's in CUL zijn altijd erg leuk. Ik post er niet vaak maar lurk er welquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:52 schreef isax het volgende:
[..]
Dat is wel slim. Ik ken alleen appies bij mij. En toko's. Daar haal ik daarom best veel.
Mijn vader ook niet en hij zat dus mijn kip-saté-rijst te etenquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Merkt de kip het wel als ik wel echte kip neem? Ik ben niet zo van vegetarisch
garnaalsalon why not, wel mindere combo met patatoequote:Op maandag 4 augustus 2014 21:01 schreef isax het volgende:
[..]
Mijn vader ook niet en hij zat dus mijn kip-saté-rijst te etenik dus: hoe is de kip? Hij zei ja wel goed en toen zei ik pas dat het nep was
Zal er zoiets bestaan als garnaal kapsalon?
Dat misschien welquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
garnaalsalon why not, wel mindere combo met patatoe
Waarom niet? Keer een vispotje met kaas gehad.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:02 schreef Joezi het volgende:
Garnalen met gesmolten kaas, is dat kosjer?
Ik denk dat het ook tussen mijn oren zitquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:01 schreef isax het volgende:
[..]
Mijn vader ook niet en hij zat dus mijn kip-saté-rijst te etenik dus: hoe is de kip? Hij zei ja wel goed en toen zei ik pas dat het nep was
Zal er zoiets bestaan als garnaal kapsalon?
Neeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 4 augustus 2014 21:02 schreef Joezi het volgende:
Garnalen met gesmolten kaas, is dat kosjer?
Of een mosselpotje met gesmolten kaasquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:04 schreef isax het volgende:
[..]
Waarom niet? Keer een vispotje met kaas gehad.
Ik heb ook moeite met kindersluitingen op flessenquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:00 schreef sararaats het volgende:
Ik had eens flesjes met een sportdop maar kreeg die niet open.
Dus de hele dop eraf en sloeberen maar
Yl"driz Turkse bbq saus.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb m gemaakt
Klinkt goedquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of een mosselpotje met gesmolten kaas
Klinkt echt smering.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of een mosselpotje met gesmolten kaas
In de saus bij de garnalen? Dat klinkt inderdaad als een vreemde combi, maar waarschijnlijk wilde de kok er een zuurtje bijquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:07 schreef isax het volgende:
[..]
Klinkt goedbij mij zaten er toen kappertjes in de saus. Was vreemd genoeg heel lekker.
Hoezo verstand van hebben? Wat lul jij nou weerquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:07 schreef hugecooll het volgende:
Kijk iedereen hier ineens verstand van koken hebben
Ik heb op een kokschool gezetenquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:07 schreef hugecooll het volgende:
Mosselen met paprika en ui en dan gegratineerd, dus geen draderige kaas, is heerlijk!quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoezo verstand van hebben? Wat lul jij nou weer
Kijk maar Souryquote:
Let op, zou ik zeggen, misschien steek je er iets van opquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:07 schreef hugecooll het volgende:
Neequote:Op maandag 4 augustus 2014 21:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij drinkt toch dagelijks uitgeperste mossels?
Waren noordzeegarnalen, witvis, zalm in een romige saus met kappertjes. Met kaas eropquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de saus bij de garnalen? Dat klinkt inderdaad als een vreemde combi, maar waarschijnlijk wilde de kok er een zuurtje bij
Iets te veel sambalquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Yl"driz Turkse bbq saus.
Te krijgen in super.
Heeft het gesmaakt?
Ik ben voor alles in. De combie lijkt me raar. Net als een kapsalonquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mosselen met paprika en ui en dan gegratineerd, dus geen draderige kaas, is heerlijk!
Mwahquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:07 schreef hugecooll het volgende:
Hahaquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Iets te veel sambalhad niet goed aan een sausje gedacht
Doek ook, maar als je dan twintig combinaties achter elkaar hoort, is de helft natuurlijk niet te vretenquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Let op, zou ik zeggen, misschien steek je er iets van op
Veel restaurants hebben het op de kaart hoor, gegratineerde mosselen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben voor alles in. De combie lijkt me raar. Net als een kapsalon
Uhh wie heeft er nou weer op een koksschool gezetenquote:
Ben er wel van af geschoptquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh wie heeft er nou weer op een koksschool gezeten
Ik zou er niet van weglopen. Maar kaas op mosselen. Apart.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Veel restaurants hebben het op de kaart hoor, gegratineerde mosselen.
Maar smaken verschillen.
paprika en uitje bij de kip, kromkommer, tomaat en ijsberg.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
HahaVolgende keer beter. Toch wel met paprika, courgette etc erbij?
Ik zie net dat de Yl'dril hier populair is.
Pizza met mossels kan toch ook?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou er niet van weglopen. Maar kaas op mosselen. Apart.
Heb je toch nog wat geleerdquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:13 schreef isax het volgende:
[..]
Ben er wel van af geschopt![]()
Maar kan wel kick ass pepernoten bakken!
De laatste drie maken het afquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
paprika en uitje bij de kip, kromkommer, tomaat en ijsberg.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit bestellen. Ik vind mosselen lekker maar ik maak het zelf. Ik ben er drie keer ziek van geweest.quote:
Schreef je bewust kromkommer?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Beter voorzichtig zijnquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit bestellen. Ik vind mosselen lekker maar ik maak het zelf. Ik ben er drie keer ziek van geweest.
Toevallig dacht ik dat vorige week ook nog, dat ik een hele andere kant op had moeten gaan dan wat ik nu doen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je toch nog wat geleerd. Jammer soms denk ik wel eens dat als ik het over zou kunnen doen ik voor dat vak zou kiezen.
Zo'n school is heel zwaar omdat je mee moet gaan met de chef enzo.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je toch nog wat geleerd. Jammer soms denk ik wel eens dat als ik het over zou kunnen doen ik voor dat vak zou kiezen.
Dat dus, ik ben een vuilnisbak qau eten maar mosselen bestel ik nooit.quote:
Ja die misvormde lagen erquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:17 schreef sararaats het volgende:
[..]
Schreef je bewust kromkommer?
Ik hou het meest van salade scampi![]()
Heerlijk, gekookte mosselenquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat dus, ik ben een vuilnisbak qau eten maar mosselen bestel ik nooit.
Ik ook niet. Ik wil de controle daar op houden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat dus, ik ben een vuilnisbak qau eten maar mosselen bestel ik nooit.
Ja en vet verdienen is er ook niet bij. Mits je super goed ben. Ik hou het ook nu maar op een hobby.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:18 schreef isax het volgende:
[..]
Zo'n school is heel zwaar omdat je mee moet gaan met de chef enzo.
En appeltaart bakken zonder mixer
Ja zalig, maar als ik kotsend in de plee kijk doe ik dat niet meer. Ik maak ze zelf klaar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk, gekookte mosselenEn heel gezond.
Mits of tenzij?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en vet verdienen is er ook niet bij. Mits je super goed ben. Ik hou het ook nu maar op een hobby.
Vet verdienen doe je er alleen mee als je geniaal bent. Vooral in steden zoals Amsterdam.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en vet verdienen is er ook niet bij. Mits je super goed ben. Ik hou het ook nu maar op een hobby.
Teken maar een paardquote:
Dan zat er misschien een krabbetje in en heb je dat opgegeten, daar kan je best ziek van worden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zalig, maar als ik kotsend in de plee kijk doe ik dat niet meer. Ik maak ze zelf klaar.
Mits gebruik je volgens mij in de betekenis 'op voorwaarde dat', tenzij in de betekenis 'behalve als'.quote:
Ja klopt, mijn broer zijn zoon doet het wel en gaat een jaar lang op school in de patisserie.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:23 schreef isax het volgende:
[..]
Vet verdienen doe je er alleen mee als je geniaal bent. Vooral in steden zoals Amsterdam.
Ik ben daar enorm gevoelig voor blijkbaar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zat er misschien een krabbetje in en heb je dat opgegeten, daar kan je best ziek van worden.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mits gebruik je volgens mij in de betekenis 'op voorwaarde dat', tenzij in de betekenis 'behalve als'.
Het meervoud van mossel is mosselenquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:28 schreef hugecooll het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit mossels op, en dat terwijl ik uit Zeeland kom
Omdat je lelijk bentquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:28 schreef hugecooll het volgende:
mossel [mos·sel], de, mosselen [mos·se·len], mossels [mos·sels], mosseltje [mos·sel·tje]quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het meervoud van mossel is mosselen
https://nl-nl.facebook.com/HetzijnmosselSquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nietes...quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
mossel [mos·sel], de, mosselen [mos·se·len], mossels [mos·sels], mosseltje [mos·sel·tje]
Whehehehehequote:Op maandag 4 augustus 2014 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben nie een Zeeuw niequote:Op maandag 4 augustus 2014 21:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
https://nl-nl.facebook.com/HetzijnmosselS
wtfquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
https://nl-nl.facebook.com/HetzijnmosselS
Honing mossel in de aanbieding. Wel gebruiktquote:
Ik dacht als zij gaan verbeteren kan ik het ookquote:
Maar wel in een gloednieuw potje!quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Honing mossel in de aanbieding. Wel gebruikt
Ik bedankquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Honing mossel in de aanbieding. Wel gebruikt
Sowieso mensen met zo'n tagje gaan verbeteren ... Het gore lefquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht als zij gaan verbeteren kan ik het ook
Maar ik koos het verkeerde moment, want mossels en mosselen kan allebei als meervoud voor mossel
Maakt niet uit, dat gedoe is een topic killer en die gast heeft nog nooit een mossel gehad.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht als zij gaan verbeteren kan ik het ook
Maar ik koos het verkeerde moment, want mossels en mosselen kan allebei als meervoud voor mossel
Ik miste hier trouwens wel een punt aan het eindquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Sowieso mensen met zo'n tagje gaan verbeteren ... Het gore lef
quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:28 schreef hugecooll het volgende:
Ik gebruik sowieso nooit een punt om mijn post af te sluiten. Je moet wel een volslagen randdebiel zijn om niet door te hebben dat mijn post daar ophoudtquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik miste hier trouwens wel een punt aan het eind
[..]
Tagjequote:Op maandag 4 augustus 2014 21:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Sowieso mensen met zo'n tagje gaan verbeteren ... Het gore lef
Je moet wel een simpele ziel zijn om te denken dat punten overbodig zijnquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik gebruik sowieso nooit een punt om mijn post af te sluiten. Je moet wel een volslagen randdebiel zijn om niet door te hebben dat mijn post daar ophoudt
Straks ga je nog zeggen dat ze eruitzien alsof ze wel lekker zouden kunnen zijnquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Tagje. Staat leuk bij je mossel loze leven
Nee, geen zin in jou gezeik. Beetje sneu figuur ben je. Dat tagje is ook om je op de been te houden neem ik aan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Straks ga je nog zeggen dat ze eruitzien alsof ze wel lekker zouden kunnen zijn
Beetje verzuurd?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee, geen zin in jou gezeik. Beetje sneu figuur ben je. Dat tagje is ook om je op de been te houden neem ik aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |