.. wat?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:36 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Überhaupt mannen die een portemonnee gebruiken.faaltotophetbot.
Ik heb mijn geld ook liever los in mijn handquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:36 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Heb ook steeds vaker alleen pasjes en eventueel wat cash bij me. Portemonnee zit vervelend bij mijn strakke broekjesquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:36 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Helaas betaal ik nog met muntgeld af en toe, ben niet zo rijk dat ik die weggooiquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:41 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Heb echt wel medelijden met je.
Dan ben je al een OV-pauper, verlies je ook nog eens je portemonnee met voedselbonnen.
Zat nog maar 3euro in ofzoquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:41 schreef JeffreyH93 het volgende:
Ik heb er lekker van geshopt vandaag. Bedankt he!
Nee, gewoon nee. Trek eerst je knip maar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:45 schreef Syd het volgende:
[..]
Zat nog maar 3euro in ofzodie mag je houden maar mijn rijbewijs, bankpas, clubkaart, milieupass en nog wat passen wil ik graag terug!
Hoe strak zijn jouw broekjes?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb ook steeds vaker alleen pasjes en eventueel wat cash bij me. Portemonnee zit vervelend bij mijn strakke broekjes
het is beter om een zak vol rinkelend kleingeld te hebben?quote:
Want iedereen heeft alleen kleingeld bij?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:19 schreef Deetch het volgende:
[..]
het is beter om een zak vol rinkelend kleingeld te hebben?
Muntgeld? Wat is dat?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:41 schreef Syd het volgende:
[..]
Helaas betaal ik nog met muntgeld af en toe, ben niet zo rijk dat ik die weggooi
quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:31 schreef LethalNinja het volgende:
Altijd vermakelijk, die mensen die nauwelijks cash mee hebben. Kom je een keer in een situatie dat je cash nodig hebt dan heb je dus gewoon pech _o-...... Honger en wat eten bij dat kraampje??? PECH!!!, pinapparaat doet het niet voor je boodschappen?? PECH!!!... Taxi nodig maar je pasje weigert?? PECH!!
weet ik, maar die postquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:32 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Wat jank je? Het is altijd handig om cash bij je te hebben........
Ik draag met deze temperaturen tegenwoordig korte rokjes. Dat is helemaal lastig voor een portemonnee, dus heb ik maar een handtas gekochtquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb ook steeds vaker alleen pasjes en eventueel wat cash bij me. Portemonnee zit vervelend bij mijn strakke broekjes
daarover heb je wel een puntquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
weet ik, maar die postPECH PECH PECH PECH PECH
quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:31 schreef LethalNinja het volgende:
Altijd PECH!!! vermakelijk, PECH!!! die mensen PECH!!! die PECH!!! nauwelijks cashPECH!!! mee PECH!!! hebben. Kom je een PECH!!! keer in een PECH!!! situatie PECH!!! dat je PECH!!! cash nodigPECH!!! hebt dan heb PECH!!! je dus PECH!!! gewoon pech _o-...... Honger en PECH!!! wat eten PECH!!! bij dat PECH!!! kraampje??? PECH!!!, pinapparaat PECH!!! doet het nietPECH!!! voor je boodschappen?? PECH!!!... Taxi nodig maar je PECH!!! pasje weigert?? PECH!!
Mijn fiets is gejat ja!quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:51 schreef Lt.Surge het volgende:
TS is een neger
Eerst een fiets weg, nu de portemonnee.. man man man.
Nice.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:53 schreef Syd het volgende:
Woot! m'n portemonnee is terug gevonden! Alles er nog in!
quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:33 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik draag met deze temperaturen tegenwoordig korte rokjes.
mooiquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:53 schreef Syd het volgende:
Woot! m'n portemonnee is terug gevonden! Alles er nog in!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |