.. wat?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:36 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Überhaupt mannen die een portemonnee gebruiken.faaltotophetbot.
Ik heb mijn geld ook liever los in mijn handquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:36 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Heb ook steeds vaker alleen pasjes en eventueel wat cash bij me. Portemonnee zit vervelend bij mijn strakke broekjesquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:36 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Helaas betaal ik nog met muntgeld af en toe, ben niet zo rijk dat ik die weggooiquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:41 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Heb echt wel medelijden met je.
Dan ben je al een OV-pauper, verlies je ook nog eens je portemonnee met voedselbonnen.
Zat nog maar 3euro in ofzoquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:41 schreef JeffreyH93 het volgende:
Ik heb er lekker van geshopt vandaag. Bedankt he!
Nee, gewoon nee. Trek eerst je knip maar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:45 schreef Syd het volgende:
[..]
Zat nog maar 3euro in ofzodie mag je houden maar mijn rijbewijs, bankpas, clubkaart, milieupass en nog wat passen wil ik graag terug!
Hoe strak zijn jouw broekjes?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb ook steeds vaker alleen pasjes en eventueel wat cash bij me. Portemonnee zit vervelend bij mijn strakke broekjes
het is beter om een zak vol rinkelend kleingeld te hebben?quote:
Want iedereen heeft alleen kleingeld bij?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:19 schreef Deetch het volgende:
[..]
het is beter om een zak vol rinkelend kleingeld te hebben?
Muntgeld? Wat is dat?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:41 schreef Syd het volgende:
[..]
Helaas betaal ik nog met muntgeld af en toe, ben niet zo rijk dat ik die weggooi
quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:31 schreef LethalNinja het volgende:
Altijd vermakelijk, die mensen die nauwelijks cash mee hebben. Kom je een keer in een situatie dat je cash nodig hebt dan heb je dus gewoon pech _o-...... Honger en wat eten bij dat kraampje??? PECH!!!, pinapparaat doet het niet voor je boodschappen?? PECH!!!... Taxi nodig maar je pasje weigert?? PECH!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |