het zou eigenlijk wel mooi zijn als die 2 elkaar gaan uitmoorden, 2 vliegen in 1 klap!quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:48 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
Ik denk dat IS sterk genoeg is om IsraHell aan te pakken.
Het is nog een kindje, ze was een beetje zenuwachtig. Echt een lief kindje is datquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waarom moet dat meisje huilen?
IS heeft geen moderne wapens ze kunnen Israel niks maken, neemt niet weg dat het mooie beelden kan opleverenquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:48 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
Ik denk dat IS sterk genoeg is om IsraHell aan te pakken.
wel raar, zie je eigenlijk dat die ISIS figuren ook nog een andere kant hebbenquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:49 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Het is nog een kindje, ze was een beetje zenuwachtig. Echt een lief kindje is dat.
Je vergist je, ze hebben een miljard-deal gemaakt met Rusland onlangs nog.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:50 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
IS heeft geen moderne wapens ze kunnen Israel niks maken, neemt niet weg dat het mooie beelden kan opleveren.
Ze proberen nu een nieuwe taktiek en dat is gewoon de steun van de lokale bevoling winnen, dat is goed gelukt in Raqqa en ook in Mosul. (Raqqa is op dit moment de hoofdstad van de kailfaat).quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wel raar, zie je eigenlijk dat die ISIS figuren ook nog een andere kant hebben
wtf lul jij danquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je vergist je, ze hebben een miljard-deal gemaakt met Rusland onlangs nog.
Bovendien hoeft ISIS niet israel compleet uit te roeien, maar gewoon dusdanig te verzwakken
quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
Je vergist je, ze hebben een miljard-deal gemaakt met Rusland onlangs nog.
Miljoenen deal met de russen? haha klinkt broodje aap, niemand in de wereld wilt deals sluiten met ISIS, zelfs rusland niet.quote:
Noord-Irak was altijd al Koerdisch en Turks gebied geweest.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:57 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Omdat zij noord Irak willen annexeren....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat las ik ergens, geen idee of het klopt. Ze hebben iig 2 miljard aan vermogen, dus het zou kunnen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:52 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Miljoenen deal met de russen? haha klinkt broodje aap, niemand in de wereld wilt deals sluiten met ISIS, zelfs rusland niet.
nahh zal niet kloppen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat las ik ergens, geen idee of het klopt. Ze hebben iig 2 miljard aan vermogen, dus het zou kunnen.
Ilias serieus wat een mogool ben jij. Koerden zijn Soennieten. 85% van de Koerden is Soenniet man. Ik ben zelf geen Koerd maar ken wel veel Koerden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:01 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Noord Irak zit vol aan bronnen die toebehoren tot de sunnieten en niet voor de koerden....
Nu is ISIS geen stabiel land en het wordt door niemand serieus genomen, pas als het stabiel wordt en erkening gaat krijgen (wat niet gaat lukken) dan gaat men pas handelen met hun. Nu kunnen ze niks anders dan in de zwarte markt blijven, het is gewoon moeilijk voor hun om gebruik te maken van hun vermogen denk ik. Niemand wilt in zee gaan met ISIS.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat las ik ergens, geen idee of het klopt. Ze hebben iig 2 miljard aan vermogen, dus het zou kunnen.
lijkt me logisch he waarom zou iemand met zulke mensen werken!!quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:56 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Nu is ISIS geen stabiel land en het wordt door niemand serieus genomen, pas als het stabiel wordt en erkening gaat krijgen (wat niet gaat lukken) dan gaat men pas handelen met hun. Nu kunnen ze niks anders dan in de zwarte markt blijven, het is gewoon moeilijk voor hun om gebruik te maken van hun vermogen denk ik. Niemand wilt in zee gaan met ISIS.
Koerden haten Islam..... Er zijn weinig sunnitische koerden, de meesten zijn communistisch en atheïstisch.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:56 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
Ilias serieus wat een mogool ben jij. Koerden zijn Soennieten. 85% van de Koerden is Soenniet man. Ik ben zelf geen Koerd maar ken wel veel Koerden.
Jij moet De_Malloot heten ipv De_Ilias.
Je hoeft geen land te zijn om mee te onderhandelen..quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:56 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Nu is ISIS geen stabiel land en het wordt door niemand serieus genomen, pas als het stabiel wordt en erkening gaat krijgen (wat niet gaat lukken) dan gaat men pas handelen met hun. Nu kunnen ze niks anders dan in de zwarte markt blijven, het is gewoon moeilijk voor hun om gebruik te maken van hun vermogen denk ik. Niemand wilt in zee gaan met ISIS.
Wie wilt de verantwoording leggen om high tech moord wapens te leveren aan ISIS?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je hoeft geen land te zijn om mee te onderhandelen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |