Ik bid niet op jullie manier nee.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:50 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Jij bidt niet eens, dus houdt je praatjes voor je.
Wees gewoon een 'man' en geef gewoon toe dat je ISIS support. In elke post neem je het voor ze op en keurt het geweld toe.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:46 schreef De_Ilias het volgende:
ISIS is minder kwaadaardig dan ze door de media woren afgeschilderd, daar ben ik overtuigd van.
Ik zeg niet dat jouw dua niet geldt dat is alleen voor Allah om te bepalen, maar je hangt een rare religie aan vind ik...quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik bid niet op jullie manier nee.
Dus dan geldt mijn dua niet
welke religiequote:Op maandag 4 augustus 2014 19:53 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jouw dua niet geldt dat is alleen voor Allah om te bepalen, maar je hangt een rare religie aan vind ik...
Wat ben jij dan nou weer?quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik bid niet op jullie manier nee.
Dus dan geldt mijn dua niet
Ik heb al gezegd dat ik ze steun in Irak zodat ze Irak ratten vrij kunnen krijgen, deze steun is gezien vanuit een politieke oogpunt. Ik steun hun ideologie en methodologie niet, ik vind het walgelijk hoe ze andere moslims vermoorden in Syrie bijvoorbeeld. Dat steun ik weer niet. Zolang zij in Irak ratten afmaken van Peshmerga, Maliki en Moqtada sadr dan krijgen ze mijn steun. Meer dan dat niet....quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wees gewoon een 'man' en geef gewoon toe dat je ISIS support. In elke post neem je het voor ze op en keurt het geweld toe.
En sowieso, als je al dat geweld goedkeurt en doet alsof jouw groep (isis) de ware islam is dan ben je een regelrechte munafiq.
Waarom ben je tegen Peshmerga?quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:55 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat ik ze steun in Irak zodat ze Irak ratten vrij kunnen krijgen, deze steun is gezien vanuit een politieke oogpunt. Ik steun hun ideologie en methodologie niet, ik vind het walgelijk hoe ze andere moslims vermoorden in Syrie bijvoorbeeld. Dat steun ik weer niet. Zolang zij in Irak ratten afmaken van Peshmerga, Maliki en Moqtada sadr dan krijgen ze mijn steun. Meer dan dat niet....
Omdat zij noord Irak willen annexeren....quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom ben je tegen Peshmerga?
Ik getuig dat Allah 1 is en dat Mohammed zijn opvolger is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:53 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jouw dua niet geldt dat is alleen voor Allah om te bepalen, maar je hangt een rare religie aan vind ik...
maar jij bent toch tegen irak?quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:57 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Omdat zij noord Irak willen annexeren....
hou die islam bullshit uit deze topic aubquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik getuig dat Allah 1 is en dat Mohammed zijn opvolger is.
Wat ik verder doe gaat je geen moer aan.
Sws neem ik iemand die isis goedpraat niet serieus. Jouw hart is zwart van alle haat.
Dus?quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:57 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Omdat zij noord Irak willen annexeren....
Opvolgerquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:58 schreef Stimorol- het volgende:
Rudaw English Twitter (onafhankelijke Koerdische nieuwszender, vooral nieuws over Irak )quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:57 schreef scarymovie123 het volgende:
waar vinden jullie zoveel nieuws
Sinds de sjiieten mijn familie hebben vermoord heb ik inderdaad haat gevoelens gekregen, maar die heb ik weggewerkt..... Ik zie gewoon dat het complete mongolen zijn...quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat ik verder doe gaat je geen moer aan.
Sws neem ik iemand die isis goedpraat niet serieus. Jouw hart is zwart van alle haat.
jajajajajaja kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:00 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Sinds de sjiieten mijn familie hebben vermoord heb ik inderdaad haat gevoelens gekregen, maar die heb ik weggewerkt..... Ik zie gewoon dat het complete mongolen zijn...
Waar kom jij vandaan dan?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:00 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Sinds de sjiieten mijn familie hebben vermoord heb ik inderdaad haat gevoelens gekregen, maar die heb ik weggewerkt..... Ik zie gewoon dat het complete mongolen zijn...
Eeh, niemand hier is geïnteresseerd in je haat jegens sjiieten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:00 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Toch niet, dat zie je.. XDquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:01 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Noord Irak zit vol aan bronnen die toebehoren tot de sunnieten en niet voor de koerden....
Vertel eens meer hierover?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:00 schreef De_Ilias het volgende:
Sinds de sjiieten mijn familie hebben vermoord heb ik inderdaad haat gevoelens gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |