SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierOp donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Goed bezig chef.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ik wilde vandaag deadliften maar mn benen zijn nog steeds kapot dus denk dat ik morgen wel ga en vandaag ff borst pak (op maandag, lekker druk..)
quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:58 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nope, rustdag. Mijn kont doet zoveel pijn, dat ik letterlijk moeite heb met zitten
idd, altijd zon razige nasmaak/gevoel als ik klaar benquote:
minimaal 20*quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:50 schreef IrCute het volgende:
LIF / Hoeveel kg zou ik nog moeten vermageren als ik heel strak wil worden?
dit topicMensen die haar aanraden om 20 kilo af te vallen
Ja. Volgens mij wordt t wel een beetje gay (zoals alle uitbreidingen).quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, heb alleen nog niet preordered. Van WoW bedoel je toch?
alleen anal deze wk voor jou...quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:59 schreef IrCute het volgende:
[..]
ik ben al ongesteld, niet op mijn tenen trappen vriend anders heb je kk grote problem he?
Beta ziet er wel goed uit, maar is nog niet enorm veel te zien. Alleen de eerste horde en alliance zone en die garrisons.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja. Volgens mij wordt t wel een beetje gay (zoals alle uitbreidingen).
Ik ga niet spelen iig.
Ik moest hardop lachen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:04 schreef Champy het volgende:
http://reddit.com/r/fatpeoplehate
Leef je uit Etha
Fat peoplequote:Op maandag 4 augustus 2014 20:14 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:14 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Beta ziet er wel goed uit, maar is nog niet enorm veel te zien. Alleen de eerste horde en alliance zone en die garrisons.
Ik ga sowieso wel spelenWist het eerst niet zeker, maar game blijft me wel boeien.
kom dotaquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja. Volgens mij wordt t wel een beetje gay (zoals alle uitbreidingen).
Ik ga niet spelen iig.
Alsof ze niet weet dat horizontale strepen afschuwelijk staan op dikke personen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:14 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:14 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen.
[ afbeelding ]
Sorry ben geen Koreaan ik kan geen Dota aan.quote:
hey nee dankjequote:
Stel je niet aan johquote:
crip post eens n selfiequote:Op maandag 4 augustus 2014 21:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Alsof ze niet weet dat horizontale strepen afschuwelijk staan op dikke personen.
Hoe kan je hier 20 minuten van je leven aan besteden?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:47 schreef Dimachaerus het volgende:
In nederland
Die chick op 7:07 prrr.....
dat you?quote:
geef es link, duurt te lang dat bladerenquote:
US / Userfoto's #324quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
geef es link, duurt te lang dat bladeren
Wat is de obsessie van vrouwen met de weegschaal ipv te kijken hoe strak hun lichaam is en of ze eventueel niet meer spiermassa moeten aanzetten op bepaalde plekken?quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:50 schreef IrCute het volgende:
hmm, goede facial aestheticsquote:
Is mn moeder in haar jongere jaren.quote:
ik weet mij ook aardig te identificeren met die gastenquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:46 schreef Ethanolic het volgende:
Ik vind Geordie Shore dus echt kwaliteits tv. Kan daar echt goed naar kijken.
Volg je seizoen 8 een beetje?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik weet mij ook aardig te identificeren met die gasten
gvd wat kinderachtigquote:
Vickyquote:
Is dat je nieuwe DBZ?quote:
Heb ik niet, ik las het in de top comments van dumpert.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:14 schreef Push. het volgende:
[..]
Hoe kan je hier 20 minuten van je leven aan besteden?
Vriend, je moet Fullmetal Alchemist gaan kijken. Dat is echt zo'n epic anime; één van de beste. Eerst de originele en daarna de film (vervolg op orginele en daarna de nieuwe Fullmetal Alchemist: Brotherhood. Brotherhood is helemaal volgens de manga, maar de originele ging te snel voor de manga waardoor alle episodes vanaf ongv. ep. 30 anders zijn dan Brotherhood.quote:
Dus eerst beginnen met FMA?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey SapstengelBrah, ik eet nu al een paar weken die AH BASIC OATMEAL en moet zeggen dat ik echt blij ben met die bazentip van jou.
[..]
Vriend, je moet Fullmetal Alchemist gaan kijken. Dat is echt zo'n epic anime; één van de beste. Eerst de originele en daarna de film (vervolg op orginele en daarna de nieuwe Fullmetal Alchemist: Brotherhood. Brotherhood is helemaal volgens de manga, maar de originele ging te snel voor de manga waardoor alle episodes vanaf ongv. ep. 30 anders zijn dan Brotherhood.
Ik ben nu pas bij ep 2 van Brotherhood, dus ben erg benieuwd hoe deze eindigt.
Thenksquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
hmm, goede facial aesthetics[ afbeelding ]
Idd echt super makkelijke en goedkope kcalsquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey SapstengelBrah, ik eet nu al een paar weken die AH BASIC OATMEAL en moet zeggen dat ik echt blij ben met die bazentip van jou.
Kook jij die shizzle? Ik blender het en knikker het gewoon naar achter.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd echt super makkelijke en goedkope kcalsNet ook weer ff halve liter melk + 100gr oats, bijna 700kcal zo ff in een paar slokken wegdrinken.
Nopenopenopenope, die shit keek ik toen ik 17 was. Alles aan dat verhaal is in en in zielig, denk je dat het niet triester kan , JAWEL.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vriend, je moet Fullmetal Alchemist gaan kijken. Dat is echt zo'n epic anime; één van de beste. Eerst de originele en daarna de film (vervolg op orginele en daarna de nieuwe Fullmetal Alchemist: Brotherhood. Brotherhood is helemaal volgens de manga, maar de originele ging te snel voor de manga waardoor alle episodes vanaf ongv. ep. 30 anders zijn dan Brotherhood.
Ik ben nu pas bij ep 2 van Brotherhood, dus ben erg benieuwd hoe deze eindigt.
Haha nee koken is alsof je kots eet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Kook jij die shizzle? Ik blender het en knikker het gewoon naar achter.
Ja arkadas. Gewoon beginnen met FMA, daarna die film kijken en daarna FMA: Brotherhood. Zie DM voor solide torrent van FMA.quote:
Ik ga na Brotherhood wss DBZ: Remastered kijken. Moet weer alles eens opfrissen en die remastered is veel beter dan de originele hoor ik.quote:
Zeker man, zeker. Ik doe altijd 's morgens direct na het wakker worden 100-120 gr. oats, 300 ml. melk, 1 scoop vanille whey, halve lepel cacao en dan nog 100 gr. blauwe bosbessen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd echt super makkelijke en goedkope kcalsNet ook weer ff halve liter melk + 100gr oats, bijna 700kcal zo ff in een paar slokken wegdrinken.
Je bent gewoon een fucking pussy, maar de serie is geniaal. Het hele onderwerp (alchemie) in de serie is ook fucking interessant.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:34 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nopenopenopenope, die shit keek ik toen ik 17 was. Alles aan dat verhaal is in en in zielig, denk je dat het niet triester kan , JAWEL.
Godverdomme om sommige stukjes bijna zitten janken toen.
quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je bent gewoon een fucking pussy, maar de serie is geniaal. Het hele onderwerp (alchemie) in de serie is ook fucking interessant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Major Armstrong Mode![]()
![]()
, strong carry over.
Dude, niet spoileren. Maarja, dat zijn inderdaad nare stukjes. Daarom is deze serie geniaal as fuck.quote:
Hij is sowieso mijn favo character.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:40 schreef JaqenHghar het volgende:
Major Armstrong Mode![]()
![]()
, strong carry over.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij is sowieso mijn favo character.![]()
Hahaha.quote:
Idd, ik heb ook al jaren melk met oats als ontbijt. Echt ideaal, zit je niet halfgaar op van dat droge brood te kauwen. Gewoon opdrinken en klaar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zeker man, zeker. Ik doe altijd 's morgens direct na het wakker worden 100-120 gr. oats, 300 ml. melk, 1 scoop vanille whey, halve lepel cacao en dan nog 100 gr. blauwe bosbessen.HNNNNNNNNNNNNNNGGGGG
das it manequote:Op maandag 4 augustus 2014 23:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd, ik heb ook al jaren melk met oats als ontbijt. Echt ideaal, zit je niet halfgaar op van dat droge brood te kauwen. Gewoon opdrinken en klaar.
Anime.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:51 schreef Push. het volgende:
Ben ik in een anime topic beland of wat?????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmmm ben je AZN?quote:
Neh nooit. Krijg al rillingen als ik aan die shit denkquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Wel eens geprobeerd? Is echt leuk hoor. Vooral One Piece.
Ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:09 schreef Push. het volgende:
[..]
Neh nooit. Krijg al rillingen als ik aan die shit denk
Op die tweede picca is ze hawt. De eerste zijn die wenkbrauwen too muchquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:21 schreef Sapstengel het volgende:
Zou haar ook wifen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb vandaag toevallig nog de crip walk gedaan. Kun jij die ook? En ben je voor de crips of de bloods?quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb vandaag toevallig nog de crip walk gedaan. Kun jij die ook? En ben je voor de crips of de bloods?
Nee dat kan ik niet =( En ik móet wel voor de Crips zijn toch?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb vandaag toevallig nog de crip walk gedaan. Kun jij die ook? En ben je voor de crips of de bloods?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook en die donkere wenkbrauwen zijn juist mooi.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:31 schreef McNulty het volgende:
Ik ga voor photo einz. Contrast tussen haar en huid is mooier en haar neus staat er beter op.
Phlat booty no curves masturrace.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee dat kan ik niet =( En ik móet wel voor de Crips zijn toch?
Mijn username is afgeleid van Crippled, vandaar dat ik zo'n nep Crip ben. (Na deze Southpark aflevering)
Vond het perfect matchen:Je bent crippled?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol @ die foto.Dat dere test-boost. Zij lijkt een beetje op die cemeteryslut van hier op fok, die ene waar jij toen op mfc met JeffPlant ging trollen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook en die donkere wenkbrauwen zijn juist mooi.
Deze is ook wel okay
[ afbeelding ]
If not now, then when.
Nee ik ben niet Crippled. Ik heb geen idee waarom ik die username precies heb gekozen weet wel dat ik hem echt lang gebruik sinds ik 12 was ofzoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je bent crippled?
Lol @ die foto.
[..]
Dat dere test-boost. Zij lijkt een beetje op die cemeteryslut van hier op fok, die ene waar jij toen op mfc met JeffPlant ging trollen.
Ja, zag laatst al dat je emo kleren draagt in het WDJV topic.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee ik ben niet Crippled. Ik heb geen idee waarom ik die username precies heb gekozen weet wel dat ik hem echt lang gebruik sinds ik 12 was ofzoZeker tijdens mijn emo-fase.
Inderdaad ja, ook zo'n beetje die alternatieve stijl enzo. Vind ik wel nice. Afgelopen zaterdag ook veel van die steampunk chicks gezien.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat dere test-boost. Zij lijkt een beetje op die cemeteryslut van hier op fok, die ene waar jij toen op mfc met JeffPlant ging trollen.
Ik draag helemaal geen emo kleding meer. Dfk!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, zag laatst al dat je emo kleren draagt in het WDJV topic.
Ik heb trouwens ook zo'n username die ik al 11 jaar gebruik.Vind het eigenlijk maar kut om hem telkens te gebruiken @ nieuwe websites, maar het blijft ook weer fijn omdat ik hem al jaren gebruik.
Heb nu wel een andere erbij voor de wat meer publieke sites.
dfk? deep french kissingquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik draag helemaal geen emo kleding meer. Dfk!
Yuri Boyka klinkt wel als zo'n msnboi naam.
Nice man, festival?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad ja, ook zo'n beetje die alternatieve stijl enzo. Vind ik wel nice. Afgelopen zaterdag ook veel van die steampunk chicks gezien.
Zag er aardig emo uit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik draag helemaal geen emo kleding meer. Dfk!
Yuri Boyka klinkt wel als zo'n msnboi naam.
Ja was bij castlefest. Veel LARPers en goths, maar goede sfeer en ook veel chicks. En Wardruna speelde, die hebben ook de soundtrack voor season 2 van Vikings gemaakt.quote:
quote:We’re so bad at sex and then we wonder why women aren’t like, really aggressive about sex. We think it’s cause they don’t have as much desire as we do. That’s how stupid men are, that we think ‘they’re just weird, women are like fucked up in the head cause they don’t wanna just fuck all the time. If I was a women, I’d just fuck everybody. Why don’t they wanna fuck all the time? I do.’ Of course you do, cause when you fuck, you get to fuck a woman! When she fucks, she has to fuck a guy! Wildly different experiences. For a man, 100% of the time, it’s the greatest thing that ever happened in his entire life. For a woman, about 40% of the time, when she’s being fucked by a guy, she’s thinking ‘I’ll get over this in a week. It’s not the worst thing. I’m not gonna cry this time.'
Another thing that proves how bad men are at sex is that after sex, you’re looking at two very different people. The man just wants to lay there, be cool and the woman wants to cuddle … ‘Why is she so NEEDY?’ She’s not needy you idiot, she’s horny, because you did nothing for her. YOU DID ABSOLUTELY NOTHING. HER PUSSY IS ON FIRE BECAUSE IT’S GONE UNFUCKED COMPLETELY. Of course you’re fine, you climbed on and went ‘KFHGSKG’ and rolled off. And she’s on you because she’s like ‘WH-at SOMETHING ELSE HAS TO HAPPEN, THIS IS BULLSHIT!!’ If you fuck a woman well, she will LEAVE YOU ALONE. ‘Thanks a lot buddy, zzzzz.’
Lol, larpers. Aan de ene kant is het best wel douchey, maar aan de andere kant ook wel dope denk ik.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja was bij castlefest. Veel LARPers en goths, maar goede sfeer en ook veel chicks. En Wardruna speelde, die hebben ook de soundtrack voor season 2 van Vikings gemaakt.
LMAO die quotequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Lol, larpers. Aan de ene kant is het best wel douchey, maar aan de andere kant ook wel dope denk ik.
PFfffhththth nuuuu. ''Dafuq''quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
dfk? deep french kissing
gurrrrrl what are you up to?
Owwww.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze track blijft keer op keer ziekelijk hard.
[..]
Nice man, festival?
[..]
Zag er aardig emo uit.
Whaha, wut. Is niet deze naam; dit is mijn 5de account op FOK! omdat alle andere gebanned zijn.
Hahaha, wel vette shit man. Beter gooi je er nog een test kuurtje tegenaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
LMAO die quote
Maar idd, best wel nerdig dat hele larpen en cosplay, maar ook best wel vet. Mensen die echt weken in een kostuum steken en daar helemaal verkleed rondlopen. Sfeer is ook echt heel nice. Maar ook heel veel vage figuren, van die mensen die echt helemaal in de middeleeuwen leven en shit, dat is wel apart.
Ik ga volgend jaar wel een forsworn armor maken uit Skyrim, kan ik de hele dag zo rondlopen
[ afbeelding ]
Er zit soms ook een kleine neger tussen die half retarded praat. Hij is echt hilarisch.quote:
Spartacus is ook baas inderdaadquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, wel vette shit man. Beter gooi je er nog een test kuurtje tegenaan.
Mij lijkt het ook wel vet om een keer als Spartacus verkleed naar een festival of zo te gaan.
Deze van elders react laat me altijd lachen. Ook om haar rare wenkbrauwen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, wel vette shit man. Beter gooi je er nog een test kuurtje tegenaan.
Mij lijkt het ook wel vet om een keer als Spartacus verkleed naar een festival of zo te gaan.
[..]
Er zit soms ook een kleine neger tussen die half retarded praat. Hij is echt hilarisch.
Zeker man. Enige nadeel is dat je wel shredded moet zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Spartacus is ook baas inderdaad
Lol, wat heb jij met wenkbrauwen. Net ook al bij die pics die Sap postte.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Deze van elders react laat me altijd lachen. Ook om haar rare wenkbrauwen.![]()
Valt me nu pas op.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zeker man. Enige nadeel is dat je wel shredded moet zijn.
[..]
Lol, wat heb jij met wenkbrauwen. Net ook al bij die pics die Sap postte.![]()
Haha zeker waar. Van die erg opvallend getekende wenkbrauwen zijn fucking lelijk, vind je niet? Menig vrouw is trouwens jaloers op mijn volle welgevormde wenkbrauwen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Valt me nu pas op.![]()
![]()
Ik hou gewoon niet van onnatuurlijke wenkbrauwen, wenkbrauwen zijn belangrijk in het gezicht het maakt het of het breekt het.
Ja idd, chubby spartacus kan natuurlijk nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zeker man. Enige nadeel is dat je wel shredded moet zijn.
Sighhhhhh geen zwarte wenkies bij blonde chickiesquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja idd, chubby spartacus kan natuurlijk niet
En voor Crip:
[ afbeelding ]
Exactly.. zo kei dun en scherp getekend is niet mijn ding.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha zeker waar. Van die erg opvallend getekende wenkbrauwen zijn fucking lelijk, vind je niet? Menig vrouw is trouwens jaloers op mijn volle welgevormde wenkbrauwen.
Trouwens, nude pics van je wenkbrauwen ter goedkeuring svp.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Exactly.. zo kei dun en scherp getekend is niet mijn ding.
Ben ook blij met mijn wenkies, helemaal natuurlijk zonder plukken.
Die ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Exactly.. zo kei dun en scherp getekend is niet mijn ding.
Ben ook blij met mijn wenkies, helemaal natuurlijk zonder plukken.
Ik kan solide wenkbrauwen bij vrouwen wel waarderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens, als wij kinderen zouden maken en dan met name een zoon, dan zou die met zijn wenkbrauw genetics alleen al president van Amerika kunnen worden.If not now, then when.
Thenks.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kan solide wenkbrauwen bij vrouwen wel waarderen.
Tevens, als wij kinderen zouden maken en dan met name een zoon, dan zou die met zijn wenkbrauw genetics alleen al president van Amerika kunnen worden.
Neuh ben fatquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey Crip
Ga jij trouwens ook naar de GYM?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hele dagen anime kijken en sushi aan het eten zeker.
Mehhh saaaahaai.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eten is zeker lekker, en als je sport (wat leuk is) kun je meer lekkah eten lekkah eten (en het eten in balans houden).
Gepost vanaf mijn Ben & Jerry.
Moet ie wel in de USA geboren wordenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kan solide wenkbrauwen bij vrouwen wel waarderen.
Tevens, als wij kinderen zouden maken en dan met name een zoon, dan zou die met zijn wenkbrauw genetics alleen al president van Amerika kunnen worden.
#thinspo # fitspoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 07:30 schreef RaymondK het volgende:
knap gezicht, maar de pil heeft ze niet meer nodig denk op dat bf![]()
en die thigh gap is dan ook nog eens een schoonheidsideaal naar het schijnt
![]()
hahaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:22 schreef Questular het volgende:
Ik heb volgens mij een ernstige aandoening:
Je BMI is 30,4
Je bent veel te zwaar voor je lengte
Probeer af te vallen en neem contact op met je huisarts. Hij of zij weet waar je terecht kan.
Moribde obesitatsDit was het dan, het gaat jullie goed.
#keepthedreamalive
Met zn 10.000 kcal per dag....quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
gisteren was er een 450kg vent die had 155 bmi
hahaquote:
Watquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
ja idd. denk dat i daar royaal boven zat nog boven die 10000k
opzich wel een vriendelijke vent leek me. Beetje onzeker (joh)
maar die huid man gadver....
alsof hij aan het ontbinden was
http://www.dailymail.co.u(...)mpt-lose-weight.htmlquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:42 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
WatWaar kan ik dat terug zien?
Ik dank u vriendelijk heer K.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:46 schreef RaymondK het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)mpt-lose-weight.html
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:51 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik dank u vriendelijk heer K.
Ho jezus dit is echt the next level Snorlax mode![]()
Ik hoor gewoon Jabba the Hut: Habba Cha habba Han Solo![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
24 gebakken eieren en 12 gebakken worsten als ontbijt
haha, ja 8 eieren en 200gram brinta is d'r opeens niks bij LOLquote:
die servicede hem dus heel de dag he. Zo'n dikke aars man. Hoe moet dat er wel niet uit zien na het kakkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:12 schreef V1z0R het volgende:
Godsnondepleuris
Snap dan ook niet waarom die zus hem die dingen voert!? Dat is toch moedwillig iemand de dood in helpen?
Godverdomme wat verschrikkelijk was dat. Zat zo'n kerel telkens aan vrouwen te hangen (letterlijk) om ze te zoenen terwijl ze steeds 'nee' zeiden. Het voelde alsof het elk moment een verkrachting kon worden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:40 schreef Montelly het volgende:
WTF is dit voor onzin, zit MTV te kijken, hebben ze nu opeens WASAW SHORE![]()
![]()
![]()
kurva dit kurva dat.
Die tweede foto.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:21 schreef Sapstengel het volgende:
Zou haar ook wifen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mocht ik ooit nog iets van Carnaval gaan vieren oid, ga ik zeker full gladiator / hercules modus.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
LMAO die quote
Maar idd, best wel nerdig dat hele larpen en cosplay, maar ook best wel vet. Mensen die echt weken in een kostuum steken en daar helemaal verkleed rondlopen. Sfeer is ook echt heel nice. Maar ook heel veel vage figuren, van die mensen die echt helemaal in de middeleeuwen leven en shit, dat is wel apart.
Ik ga volgend jaar wel een forsworn armor maken uit Skyrim, kan ik de hele dag zo rondlopen
[ afbeelding ]
Goede vraag.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat is de obsessie van vrouwen met de weegschaal ipv te kijken hoe strak hun lichaam is en of ze eventueel niet meer spiermassa moeten aanzetten op bepaalde plekken?
Ze moeten daar die stress toch op een of andere manier kwijt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vandaag trouwens weer een dude in de gym die bij een bank werkt. Moet niet gekker worden.Liften is wel erg populair in de banken sector.
Daar denk ik liever niet aan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
die servicede hem dus heel de dag he. Zo'n dikke aars man. Hoe moet dat er wel niet uit zien na het kakken![]()
Hey Yuri, was het een 178 masterrace god?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vandaag trouwens weer een dude in de gym die bij een bank werkt. Moet niet gekker worden.Liften is wel erg populair in de banken sector.
Zijn die tieten wel echt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wel iets te droog atm. Mag best iets zachter.
[ afbeelding ]
Neuh denk het nietquote:
Idd, ja.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:50 schreef IrCute het volgende:
Crip post je pump collectie es, volgens mij heb je kapot veelquote:
quote:
Pump collectie?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Crip post je pump collectie es, volgens mij heb je kapot veel
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:46 schreef RaymondK het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)mpt-lose-weight.html
Loool.quote:shelly, somewhere in the USA, 9 months ago
I'm obese. Food is an addiction. It's as addictive as drugs or alcohol. But you have so many people that don't understand that. I have been fighting this addiction all my life. I'm not near as obese as this man but I wish the same type of addiction treatment was available for food addicts as drug/ alcohol addicts. You would never say to drug and alcohol addicts "it's all your fault....fix it yourself".... no they get help If they want it....we don't ...we are on our own and treatment is expensive and I can't afford it.
Goed bezigquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Idd, ja.
Topic even bijgewerkt, btw.
as in shoes...quote:
Ze zegt dat ze geen hulp kan krijgen, er zijn zat instanties die obese mensen kunnen helpen met afvallenquote:
de vraag is of onze Dima daarom "loool" neerzet of gewoon omdat ie dikkertjes wilt uitlachen, als het het laatste is staat mn vraag daar prima.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:32 schreef Champy het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze geen hulp kan krijgen, er zijn zat instanties die obese mensen kunnen helpen met afvallen
Of je stopt gewoon met vreten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:32 schreef Champy het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze geen hulp kan krijgen, er zijn zat instanties die obese mensen kunnen helpen met afvallen
Je zegt toch ook niet tegen een alcoholist dat ie moet stoppen met drinken, dat kan niet hoorquote:
Er is natuurlijk wel verschil. Iedereen is afhankelijk van eten, ook als je er niet aan verslaafd bent. Bij alcohol is dat niet zo.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel verschil. Iedereen is afhankelijk van eten, ook als je er niet aan verslaafd bent. Bij alcohol is dat niet zo.
Een echt zware alcoholist is afhankelijk van alcohol, als ze niet op tijd een borrel krijgen gaan ze ook dood.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel verschil. Iedereen is afhankelijk van eten, ook als je er niet aan verslaafd bent. Bij alcohol is dat niet zo.
Ik heb het ook over eten, dat iedereen afhankelijk is ervan, niet alleen verslaafden. In tegenstelling tot alcohol waar alléén verslaafden afhankelijk ervan zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:42 schreef Champy het volgende:
[..]
Een echt zware alcoholist is afhankelijk van alcohol, als ze niet op tijd een borrel krijgen gaan ze ook dood.
King of Fapquote:
Awesome pic. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:17 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
check mn massive rug dan.....
En ja ik ben oud genoeg om kaal te worden/zijn.
Ik heb nog nooit zo veel 'thick' en 'huge' in een zin gezien.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:18 schreef Champy het volgende:
[..]
Awesome pic. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.
Dan lurk je nog niet zo heel lang in deze reeks denk ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo veel 'thick' en 'huge' in een zin gezien.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:20 schreef Champy het volgende:
[..]
Dan lurk je nog niet zo heel lang in deze reeks denk ik
goeie size.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:17 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Awesome pic. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:17 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Als je in je balkje boven in je browser kijkt zie je ONZ/ [DE GYM#485] staan, deze pic is dus net zo relevant als tranny pics, ebony booty pics of basketballers die hun enkel breken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Awesome pic. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.
maar srs, wat moeten we met een foto van schuin achter je met een shirt aan?kan best zien dat je wat massa hebt maar verder
okequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:30 schreef Questular het volgende:
[..]
Als je in je balkje boven in je browser kijkt zie je ONZ/ [DE GYM#485] staan, deze pic is dus net zo relevant als tranny pics, ebony booty pics of basketballers die hun enkel breken.
Ergo ik post dit puur omdat ik het kan
ripquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:56 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag alweer 3 jaar geleden dat onze prins is heengegaan.
bwhahaha raap me opquote:
90 dagen p90x jwzquote:
Wat verschrikkelijk lelijk / nepquote:
quote:
heej krip ook weer van de partij vandaag?quote:
quote:
Ja togggggg.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
heej krip ook weer van de partij vandaag?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:11 schreef Eleiko het volgende:
Meest recente pic van Zyzz:
[ afbeelding ]
Crip hoe sta je tegenover uithuwelijken enzo, dus trouwen met iemand waar je niet verliefd op bent.quote:
Als je "hahaha ja tog", "zo doe ik ook laterz", "Ik werk bij een grote bank", "cary-over", "nomsayyin" gebruikt in je post dan hoor je er echt helemaal bij.quote:
"Normaal ben ik gewoon een rustige jongen" laten we die ook niet vergeten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:24 schreef Ethanolic het volgende:
Wisten jullie al dat ik bij een grote bank werk?
^ zo dus
Nee, hij is 2m.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hey Yuri, was het een 178 masterrace god?
ik kom ookquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ziet er wel uit als een toffe film, en het is om de hoek. Misschien overwegen.
GC / [Actie] Speciale FOK!voorpremière Guardians of the Galaxy!
Ik vraag mij af en toe af wat voor sites jij bezoekt dat je dit tegenkomtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ze baart in deze video gewoon haar vijfde kind, en kijk hoe mooi ze nog is. sickening
zouookvijfkinderenproduceren/10
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:49 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik vraag mij af en toe af wat voor sites jij bezoekt dat je dit tegenkomt
Dat is niet toegestaan in de Islam dus ik kijk er niet goed tegenaan, volgens de regelgeving is een huwelijk niet eens 's wettig als de vrouw niet toestemt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Crip hoe sta je tegenover uithuwelijken enzo, dus trouwen met iemand waar je niet verliefd op bent.
hahahahah ik werd niet bij een grote bank doe grotere bizz nomsayinnnquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als je "hahaha ja tog", "zo doe ik ook laterz", "Ik werk bij een grote bank", "cary-over", "nomsayyin" gebruikt in je post dan hoor je er echt helemaal bij.
Waarom haal je gelijk islam erbij? Ik ben ook aan mijn Volendamse nicht uitgehuwelijkt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is niet toegestaan in de Islam dus ik kijk er niet goed tegenaan, volgens de regelgeving is een huwelijk niet eens 's wettig als de vrouw niet toestemt.
. Maar je hebt nog mensen die denken dat dat mag merendeels in India maar dat is cultuursgebonden.
Rocktard, Princesstard, Babytard uhmm rest weet ik niet meer. Vroeger volgde ik hun sizzle fanatiek. Die vader was best een fatso vroegah.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Hun kanaal is vreselijk populair op YouTube.
Daarom zeg ik ook dat het cultuursgebonden is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom haal je gelijk islam erbij? Ik ben ook aan mijn Volendamse nicht uitgehuwelijkt.
Fixedquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Hahaha ja tog. Doe zoals ik. Zo doe ik ook.
Ga nog liever dood.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:35 schreef Sapstengel het volgende:
Niks mis met uithuwelijking, hoef je iig niet helemaal een vriendin te zoeken of dat hele spel van daten te spelen. Gewoon een vrouw uit een boek kiezen lekker makkelijk.
Nultyquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:16 schreef Crip het volgende:
[..]
hahahahah ik werd niet bij een grote bank doe grotere bizz nomsayinnn
Ik breng Crip ff up-to-speed met ons taaltje hierzo. Ze leert snel.quote:
Oh btards...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:40 schreef JaqenHghar het volgende:
[ afbeelding ]
Verdovende middelen, not even once.
quote:
Ja togggg bois. Hep getraind net bn fuckin kastoe gewordenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:11 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik breng Crip ff up-to-speed met ons taaltje hierzo. Ze leert snel.
Niemand lift hier Gquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:43 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Ja togggg bois. Hep getraind net bn fuckin kastoe geworden
Doe gewoon als je lift zo doe ik ook. Hahaha ja tog.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Nepperds dees a bruur maar jwz wij zijn kast a bruur
Hahahahaha ik lift met goudblokken want ik werk bij een grote bank. nommsaying.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
Doe gewoon als je lift zo doe ik ook. Hahaha ja tog.
Ja togg, ga nu weer even liften word de 3e keer vandaagquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:48 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Pics.
Reps voor de Profeet. Ja toch. 5 keer per dag liften toch ja toch.
Whahhahahquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Hahahahaha ik lift met goudblokken want ik werk bij een grote bank. nommsaying.
Ja man ik ben Jahr00n.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahhahah
En inb4 Crip een kloon is van Jahr00n, want die is alweer een paar dagen weg.
Sowieso als je hebt gekakt eerst met toilette papier en daarna je kont wassen met zeep.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:11 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon je hand gebruiken, doen ze in India ook. Vraag maar aan Drinky.
Wie heeft nou geen voorraad kakpapier?!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:09 schreef Montelly het volgende:
ik ben gewoon kakpapier vergeten vandaag bij boodschappen
ik dacht dat ik nog had maar helaas, dan maar servetjesquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Wie heeft nou geen voorraad kakpapier?!
Morgen weer een nieuwe dag.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik dacht dat ik nog had maar helaas, dan maar servetjes
hmmm lekkerenn abz & adersquote:
Altijd wassen jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Sowieso als je hebt gekakt eerst met toilette papier en daarna je kont wassen met zeep.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Altijd wassen jasowieso alleen maar thuis een nr2 doen zodat je direct kunt wassen.
Soms zeg ik echt hele rare dingen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:42 schreef Crip het volgende:
Niets voelt beter dan jezelf wassen na een boodschap. <3
Lekker he zo'n vochtige straal die tegen je angus aanspuit nomsayyyinnn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:42 schreef Crip het volgende:
Niets voelt beter dan jezelf wassen na een boodschap. <3
ja of tegen je tinteldoosje, nooomsaayinnnnnquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
Lekker he zo'n vochtige straal die tegen je angus aanspuit nomsayyyinnn.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
Lekker he zo'n vochtige straal die tegen je angus aanspuit nomsayyyinnn.
Deed zerieuss mijn handen voor mijn gezicht uit schaamte.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
ja of tegen je tinteldoosje, nooomsaayinnnnn
Of tegen je huig. Jeej throatbabiesquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
ja of tegen je tinteldoosje, nooomsaayinnnnn
ok...maar je grinnikte wel een beetje ofnie?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:47 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Deed zerieuss mijn handen voor mijn gezicht uit schaamte.Wat ik zei kwam echt verkeerd over + iedereen denkt dat ik een retard ben door mijn actie.
Ja dat wel. Maar meer zo van: Je bent een fucking idioot crip thihihiquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
ok...maar je grinnikte wel een beetje ofnie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |