Je bent inmiddels op de hoogte van mijn standpunt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bea bemoeide zich met zaken waar ze zich niet mee te bemoeien had.
En het koningshuis komt vooral op voor haar eigen belangen
Kun je lang blijven hopen, gaat niet gebeuren. Ik denk wel dat in de toekomst de monarchie word terug gebracht naar een ceremoniële functiequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:26 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Of ik blijf hier hopen dat de republiek ooit terugkomt. Good times.
Je mist het punt met een paar lichtjaarquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Want de republiek is gratis!!
Groetjes,
Kr. Obama.
[ afbeelding ]
Jep, en dat je het niet weet te verdedigenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:21 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Je bent inmiddels op de hoogte van mijn standpunt.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, en dat je het niet weet te verdedigen
sure, grondwet en democratie zijn onzin, maar alleen in jouw ogenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:32 schreef Taxandria het volgende:
[..]![]()
Grapjas en troll ga maar ergens anders je onzin proberen te verkopen.
Als dat zo is, dan is je punt volstrekt onduidelijk. Dat kan natuurlijk ook nog.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je mist het punt met een paar lichtjaar
Zoals ik al zei, troll, je weet ontzettend goed dat ik dat niet heb gezegd.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
sure, grondwet en democratie zijn onzin, maar alleen in jouw ogen
Toch lijkt het mij ergens heel aannemelijk dat we over 20 tot 50 jaar nog steeds een meerderheid voor de monarchie hebben.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:28 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Kun je lang blijven hopen, gaat niet gebeuren. Ik denk wel dat in de toekomst de monarchie word terug gebracht naar een ceremoniële functie
Ik reageerde inhoudelijk, ik zei dat Beatrix zich met zaken bemoeide die haar niet aangingen, als in, buiten haar mandaat lagen, ongrondwettelijk handelen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:42 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, troll, je weet ontzettend goed dat ik dat niet heb gezegd.
Je weigert te reageren op mijn uitleg, argumentatie, en ga je triest lopen doen.
Je reageert maar weer als je iets nuttig te melden hebt en dan kan je naar boven scrollen en op die reacties normaal reageren. Anders ga je maar weg.
twitter:Koning_NL twitterde op dinsdag 05-08-2014 om 12:32:31Ja, Wij hebben een boot gekocht. En wat dan nog? Wij zijn Koning van een zeevarende Natie, dat schept nu eenmaal verplichtingen. reageer retweet
Hij geeft het iig uit aan een Nederlands productquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
Wie het breed heeft laat het breed hangen.
Je bent koning of je bent het niet.
Dat ook nog eens.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij geeft het iig uit aan een Nederlands product
Ach hij heeft groot gelijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij geeft het iig uit aan een Nederlands product
Ach welja. Iedereen zou het doen als ze de middelen ervoor hadden. Wat moet hij dan? Zijn geld verdelen onder de armen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach hij heeft groot gelijk.
Mooi bootje erbij, ons Koningshuis is al zo "normaal" vergeleken met de rest, mag best eens wat leuks bij.
Nee die mogen wuiven als hij langstoeft met dat ding.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach welja. Iedereen zou het doen als ze de middelen ervoor hadden. Wat moet hij dan? Zijn geld verdelen onder de armen?
Och, het is de Telegraaf. Die lezers stappen niet zo snel over naar Joop of Niburuquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:48 schreef Synthercell het volgende:
De Telegraaf die je laat weten dat de koning een peperdure boot heeft gekocht van de 'slaven hun belastingcenten'. Dit gaat weer zorgen voor een anti houding in vele 'slaven', dus groei van een verzetsbeweging of 'republikeinen'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |