Ik zeg niet dat het niet goedkoper kan, alleen dat het niet heel bijzonder is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is niet waar hoor. Talloze boten zijn er te koop voor veel minder geld en met nog steeds prima luxe aan boord. Het is niet zo dat je voor 8 ton een instapmodel hebt.
Ja met Elvis (die groene) in The Gladesquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kroket en tups in een hovercraft?
Precies.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:19 schreef StateOfMind het volgende:
Nu is 8 ton een hoop geld, en helemaal voor dat type boot. Maar bij peperduur denk ik toch eerder aan een groot jacht van een paar miljoen.
Ha ha ha... neequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:36 schreef Farenji het volgende:
Mooi bootje hoor. Ik hoorde dat hij hem afgelopen zaterdagavond even goed heeft uitgetest op de Vinkeveense plassen.
Prins Pils.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:36 schreef Farenji het volgende:
Mooi bootje hoor. Ik hoorde dat hij hem afgelopen zaterdagavond even goed heeft uitgetest op de Vinkeveense plassen.
Met zo'n boot kun je ook prima rustig varen. Dan hoor je de motor ook nauwelijks.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:08 schreef SeLang het volgende:
Persoonlijk zie ik echt de lol niet in van zo'n speedboot. Het is niet een boot waar je lekker een dagje mee gaat varen, zo'n lawaaiig wiebelend stuiterend ding. Hij had beter een mooi zeiljachtje kunnen kopen. Of heeft ie dat al?
Geen idee, maar dit is het soort bootje waar je mee naar een eilandje verderop gaat om daar in een lege baai te chillen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:08 schreef SeLang het volgende:
Persoonlijk zie ik echt de lol niet in van zo'n speedboot. Het is niet een boot waar je lekker een dagje mee gaat varen, zo'n lawaaiig wiebelend stuiterend ding. Hij had beter een mooi zeiljachtje kunnen kopen. Of heeft ie dat al?
Koop jij wat anders...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:08 schreef SeLang het volgende:
Persoonlijk zie ik echt de lol niet in van zo'n speedboot.
dit is stiekem wel heel erg grappigquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:57 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat blijft toch ook wel een briljante gif, die faceplant van die kerel
Hier origineel btw
Ik was niet voor niks lang geleden al tegen de monarchie. Maarja geef het domme volk brood en spelen..... en helaas de monarchie. NL kent immers een cultuur vol poppenkasten, JanKlaassen, Sinterklaas, Huis van Oranje, Publieke TV-zenders, etc.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:05 schreef DoubleChoc het volgende:
AMSTERDAM -
Koning Willem-Alexander is eigenaar geworden van een splinternieuwe speedboot. Onze vorst heeft daarvoor diep in de buidel moeten tasten. Het luxueuze jacht van de Nederlandse scheepswerf Wajer & Wajer Yachts kostte hem zo'n 800.000 euro.
Willem-Alexander kocht de ruim elf meter lange Osprey 38 om zich te vermaken bij zijn Griekse villa. De supersnelle boot is vooral geliefd bij de zeer vermogende jetset. Roman Abramovitsj zou er zelfs twee bezitten.
De boot wordt gekenmerkt door zijn 'harmonieuze verhoudingen, vloeiende lijnen en het prachtige gebruik van teak en mahonie', schrijft de Friese fabrikant op zijn website. De maximumsnelheid bedraagt 45 knopen, ofwel 85 kilometer per uur. Er kunnen tot maximaal veertien passagiers aan boord.
In februari kocht Willem-Alexander een extra lange Audi A8.
http://www.telegraaf.nl/v(...)uwe_speedboot__.html
[ afbeelding ]
Willem
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |