Of een LEX-forum.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:07 schreef jogy het volgende:
Kan er niet een non-nieuws onderdeel komen in NWS?
SHOquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:07 schreef jogy het volgende:
Kan er niet een non-nieuws onderdeel komen in NWS?
Nee, nu gaat het toevallig een keer over Wimlexbierkoning maar dat is maar het topje van de ijsberg waarvan ik hoop dat het nieuwe bootje van onze koning natuurlijk nooit tegenaan vaart.quote:
Daar passen de gebeten kindertjes weer niet in of het blije echtpaar uit Oeganda die een zieke kitten hebben gevonden.quote:
lol, hij werkt niet?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:12 schreef Woestijnvos het volgende:
Zolang het maar van zijn eigen spaarrekening komt.
Die klap op de kont van het politiepaard kan natuurlijk wel prima in het zielige diertjes forum.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Daar passen de gebeten kindertjes weer niet in of het blije echtpaar uit Oeganda die een zieke kitten hebben gevonden.
Daar durf ik natuurlijk niet te zeggen dat het enige goede wat van paarden af komt de lijm uit de fabriek is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:14 schreef Luigi het volgende:
[..]
Die klap op de kont van het politiepaard kan natuurlijk wel prima in het zielige diertjes forum.
Waar komt zijn spaargeld vandaan denk jequote:Op maandag 4 augustus 2014 13:12 schreef Woestijnvos het volgende:
Zolang het maar van zijn eigen spaarrekening komt.
Heeft die cadeau gekregen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:18 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Waar komt zijn spaargeld vandaan denk je
Dat lijkt me een prima idee.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:19 schreef Dutchguy het volgende:
Moet je nagaan wat een koopkracht wij allemaal zouden hebben als wij ook geen belasting hoefden te betalen.
Ze mogen mij ook jaarlijks ¤ 5,2 miljoen cadeau doen. Belastingvrij.quote:
Aandelen in Shell dit dat`quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:18 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Waar komt zijn spaargeld vandaan denk je
ILLUMINATIEEEEE!!!11111111quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:23 schreef Snoepje5 het volgende:
Vandaar die recente aanleg van een haven bij het huisje in griekenland?
Er werd toen nog gezegd vanwege veiligheidsoverwegingen. Maar dan toch stiekem profiteren en een speedboot kopen? Of was het toch niet vanwege veiligheidsoverwegingen...
Al die achterlijke toeslagen afschaffen en belasting op arbeid verlagen. Probleem opgelost.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:23 schreef Igen het volgende:
Wat te denken van al die mensen die kinderbijslag, zorgtoeslag, huurtoeslag en hypotheekrenteaftrek krijgen, en dan een dagje naar een pretpark gaan of een ijsje op het strand kopen VAN ONS BELASTINGGELD!!!einz1!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |