Wat moet ie dan gaan doen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:21 schreef FL_Freak het volgende:
Dit zet eigenlijk wel een verkeerd voorbeeld voor het volk. Vele gezinnen strugglen om net hun hoofd boven water te houden, maar onze alexander kan lekker gaan cruisen in een boot.
Ik snap je, maar ik vind het gewoon niet eerlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:31 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Wat moet ie dan gaan doen?
Zinloze baan. Eindeloze toevoer van gratis geld. Ik zou raardere dingen doen; als ik de baas was hiero.
Al was het maar om de prollen te trollen.
Kroket en tups in een hovercraft?quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Zou een hoovercraft niet veel stoerder zijn? Crockett en Tubs waren er dol op.
Benno 2.0quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:21 schreef FL_Freak het volgende:
Dit zet eigenlijk wel een verkeerd voorbeeld voor het volk. Vele gezinnen strugglen om net hun hoofd boven water te houden, maar onze alexander kan lekker gaan cruisen in een boot.
Ik zie het.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
rot lekker op. dit is gewoon mijn mening.
Ik zeg niet dat het niet goedkoper kan, alleen dat het niet heel bijzonder is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is niet waar hoor. Talloze boten zijn er te koop voor veel minder geld en met nog steeds prima luxe aan boord. Het is niet zo dat je voor 8 ton een instapmodel hebt.
Ja met Elvis (die groene) in The Gladesquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kroket en tups in een hovercraft?
Precies.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:19 schreef StateOfMind het volgende:
Nu is 8 ton een hoop geld, en helemaal voor dat type boot. Maar bij peperduur denk ik toch eerder aan een groot jacht van een paar miljoen.
Ha ha ha... neequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:36 schreef Farenji het volgende:
Mooi bootje hoor. Ik hoorde dat hij hem afgelopen zaterdagavond even goed heeft uitgetest op de Vinkeveense plassen.
Prins Pils.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:36 schreef Farenji het volgende:
Mooi bootje hoor. Ik hoorde dat hij hem afgelopen zaterdagavond even goed heeft uitgetest op de Vinkeveense plassen.
Met zo'n boot kun je ook prima rustig varen. Dan hoor je de motor ook nauwelijks.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:08 schreef SeLang het volgende:
Persoonlijk zie ik echt de lol niet in van zo'n speedboot. Het is niet een boot waar je lekker een dagje mee gaat varen, zo'n lawaaiig wiebelend stuiterend ding. Hij had beter een mooi zeiljachtje kunnen kopen. Of heeft ie dat al?
Geen idee, maar dit is het soort bootje waar je mee naar een eilandje verderop gaat om daar in een lege baai te chillen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:08 schreef SeLang het volgende:
Persoonlijk zie ik echt de lol niet in van zo'n speedboot. Het is niet een boot waar je lekker een dagje mee gaat varen, zo'n lawaaiig wiebelend stuiterend ding. Hij had beter een mooi zeiljachtje kunnen kopen. Of heeft ie dat al?
Koop jij wat anders...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:08 schreef SeLang het volgende:
Persoonlijk zie ik echt de lol niet in van zo'n speedboot.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |