Spijkerbroek, dit is omdat ik het bij haar niet wil doen... :/quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je wilt ons advies, maar als wij die geven, wuif je die weg. Ik heb dan geen zin om daar nog verder energie in te steken. Vandaar dus: succes ermee
quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:02 schreef Badmutzen het volgende:
Spijkerbroek, dit is omdat ik het bij haar niet wil doen... :/
Eigenlijk doe je dit op het schoolplein als je eerste haren beneden ook naar zuurstof beginnen te happen. Alleen dan nog doe je dat alleen met iemand waar je ook echt wat mee zou willen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:53 schreef Badmutzen het volgende:
[..]
De vrouwen zijn de katten, de touwtjes de mannen. Als een kat er leuk uitziet, zal zij waarschijnlijk genoeg touwtjes aangeboden krijgen. Ze gaat dan afwisseling maken in de touwtjes die voor haar neus liggen omdat ze er geen moeite voor hoeft te doen.
Echter, als jij een kat eerst een touwtje voorhoudt, het touwtje laat zien en vervolgens weer weghaalt zal de kat meer willen weten van het mysterieuze touwtje, en hier moeite voor gaan doen. Je doet immers anders dan de zovelen mannen die haar de aandacht geven, en blijft op een afstand staan. Je investeert een beetje in haar, en vervolgens wacht je af. Vind de kat het touwtje interessant, komt hij hier vanzelf op af. Je moet natuurlijk wel af en toe jezelf om de hoek laten zien gedurende het proces, anders komt er meestal weinig van.
Eigenlijk is dit simpelweg 'hard-to-get' doen
Ik snap je. Je hebt gelijk. Had na de eerste 2 reactie's al een link gelegd dat het niet allemaal klopte.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Eigenlijk doe je dit op het schoolplein als je eerste haren beneden ook naar zuurstof beginnen te happen. Alleen dan nog doe je dat alleen met iemand waar je ook echt wat mee zou willen.
Niet met iemand op vakantie die met een kutverhaal aankomt omdat ze door je geneukt wil worden terwijl ze thuis een vriend heeft zitten.![]()
Maar hey succes met je droomvrouw.
Dat meer mensen het doen maakt het niet minder kinderachtig...al die spelletjes om aandacht hebben zo weinig van doen met of iemand je echt leuk vindt, en of jij iemand echt leuk vindt...zonde van je tijd...quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:02 schreef Badmutzen het volgende:
[..]
Kinderachtig? nee hoor, hoe ouder je wordt hoe meer mensen het doen![]()
Totaal niet vermoeiend. Hoe minder je doet, hoe interessanter je bent. Af en toe een snapchat sturen als je dat hebt wat niet persoonlijk gericht is naar haar, zorgt ervoor dat ze afvraagt wat je zoal doet.
Tsja. Je had haar de eerste avond al moeten aanspreken, dan had je de tweede avond al in haar badmutsje gezeten. Tip voor de volgende keer: meteen doorpakken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:39 schreef Badmutzen het volgende:
Wat een helden op dit forum..![]()
Jongens bedankt eh
zag eerst niet R&L staan, foutje.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:53 schreef Inverted_World het volgende:
Waarom is R&P eigenlijk PUB geworden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |