"Ik wil niet afspreken, want ik heb een vriend. Maar als ik die vriend niet meer heb, dan mag jij."quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:55 schreef Badmutzen het volgende:
Ze zei dat ze niet wist of ze ooit konden afspreken, dit komt denk ik doordat ze het wel wilt proberen nog met haar vriend. Ze wilde 'voorlopig' wel vrienden blijven en contact houden.
Ze zei ook dat ze het nog wilde proberen met haar vriend.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:07 schreef Badmutzen het volgende:
Ze wilde het uitmaken met haar vriend voor mij... Althans, dat zei ze
Dat was mijn gok ja.. Weet het niet zeker maar de kans is er indeed.quote:Ze zei ook dat ze het nog wilde proberen met haar vriend.
Alles wijst erop dat je aan het lijntje gehouden wordt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:10 schreef Badmutzen het volgende:
Dat was mijn gok ja.. Weet het niet zeker maar de kans is er indeed.
Geloof me, uit ervaring weet ik dat de meeste meiden wachten met het uitmaken van de relatie van hun huidige vriend, totdat ze een nieuwe prins hebben gevonden. Volgens mij is zij er ook zo één.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Ze is alvast op zoek naar een rebound en heeft in jou de ideale kandidaat gevonden.
Ik snap wat je bedoelt, maar is niet echt het geval. Niet dat ik haar 24/7 laat zien hoe belangrijk ze is. We beginnen allebei af en toe het gesprek.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alles wijst erop dat je aan het lijntje gehouden wordt.
Maar je moet je eigen conclusies trekken.
Die vriend had met een ander meisje gezoend en ze deed niks.. Een week verdriet en ze ging weer verder, zegt wel weer wat over haar onzekerheid niet?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:11 schreef fathank het volgende:
Elke dag appen en berichten sturen via FB/Instagram/Twitter dan wordt de kans steeds groter dat haar huidige vriend een keer de boel leest en zal ze toch met dr billen bloot moeten en dat maakt voor jou de kans weer groter/
Ik snap dat je me eigenwijs vind. Ik ben het ook. Maar op het moment dat ze tegen me blijft praten en/of niet zegt dat ik irritant ben zie ik geen reden om te stoppen met vechten :pquote:
quote:
De vrouwen zijn de katten, de touwtjes de mannen. Als een kat er leuk uitziet, zal zij waarschijnlijk genoeg touwtjes aangeboden krijgen. Ze gaat dan afwisseling maken in de touwtjes die voor haar neus liggen omdat ze er geen moeite voor hoeft te doen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:47 schreef Abbadon het volgende:
[..]hoe werkt dat spelletje precies? en wat doe je met dat touw? en vind de kat dat wel goed?
Pff en wil je aan zo'n spelletje meedoen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:53 schreef Badmutzen het volgende:
[..]
De vrouwen zijn de katten, de touwtjes de mannen. Als een kat er leuk uitziet, zal zij waarschijnlijk genoeg touwtjes aangeboden krijgen. Ze gaat dan afwisseling maken in de touwtjes die voor haar neus liggen omdat ze er geen moeite voor hoeft te doen.
Echter, als jij een kat eerst een touwtje voorhoudt, het touwtje laat zien en vervolgens weer weghaalt zal de kat meer willen weten van het mysterieuze touwtje, en hier moeite voor gaan doen. Je doet immers anders dan de zovelen mannen die haar de aandacht geven, en blijft op een afstand staan. Je investeert een beetje in haar, en vervolgens wacht je af. Vind de kat het touwtje interessant, komt hij hier vanzelf op af. Je moet natuurlijk wel af en toe jezelf om de hoek laten zien gedurende het proces, anders komt er meestal weinig van.
Eigenlijk is dit simpelweg 'hard-to-get' doen
Is natuurlijk geen aanrader als ze helemaal into jou is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:47 schreef Abbadon het volgende:
[..]hoe werkt dat spelletje precies? en wat doe je met dat touw? en vind de kat dat wel goed?
Je doet het natuurlijk niet letterlijk. Je gaat niet de hele dag wachten op een bericht of telefoontje van haar of iets dergelijks. Laat jij zien dat je een leuk leven hebt, verder leeft en niet alleen aan haar denkt wordt je alleen maar interessanterquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Pff en wil je aan zo'n spelletje meedoen?
Ik weet het, maar dat heet het kat-en-muis spelquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:53 schreef Badmutzen het volgende:
[..]
De vrouwen zijn de katten, de touwtjes de mannen. Als een kat er leuk uitziet, zal zij waarschijnlijk genoeg touwtjes aangeboden krijgen. Ze gaat dan afwisseling maken in de touwtjes die voor haar neus liggen omdat ze er geen moeite voor hoeft te doen.
Echter, als jij een kat eerst een touwtje voorhoudt, het touwtje laat zien en vervolgens weer weghaalt zal de kat meer willen weten van het mysterieuze touwtje, en hier moeite voor gaan doen. Je doet immers anders dan de zovelen mannen die haar de aandacht geven, en blijft op een afstand staan. Je investeert een beetje in haar, en vervolgens wacht je af. Vind de kat het touwtje interessant, komt hij hier vanzelf op af. Je moet natuurlijk wel af en toe jezelf om de hoek laten zien gedurende het proces, anders komt er meestal weinig van.
Je wilt ons advies, maar als wij die geven, wuif je die weg. Ik heb dan geen zin om daar nog verder energie in te steken. Vandaar dus: succes ermeequote:Op maandag 4 augustus 2014 13:29 schreef Badmutzen het volgende:
Ik snap dat je me eigenwijs vind. Ik ben het ook. Maar op het moment dat ze tegen me blijft praten en/of niet zegt dat ik irritant ben zie ik geen reden om te stoppen met vechten :p
Maar het probleem is nu dat ze al een vriend heeft en (in haar ogen) 'gelukkig' met hem is.
Dus zal ze nooit zo snel voor mij kiezen wat ik dus wel wil :/
Kinderachtig? nee hoor, hoe ouder je wordt hoe meer mensen het doenquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:59 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik weet het, maar dat heet het kat-en-muis spel![]()
...en het is een tikje kinderachtig en vermoeiend...
Spijkerbroek, dit is omdat ik het bij haar niet wil doen... :/quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je wilt ons advies, maar als wij die geven, wuif je die weg. Ik heb dan geen zin om daar nog verder energie in te steken. Vandaar dus: succes ermee
quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:02 schreef Badmutzen het volgende:
Spijkerbroek, dit is omdat ik het bij haar niet wil doen... :/
Eigenlijk doe je dit op het schoolplein als je eerste haren beneden ook naar zuurstof beginnen te happen. Alleen dan nog doe je dat alleen met iemand waar je ook echt wat mee zou willen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:53 schreef Badmutzen het volgende:
[..]
Ik snap je. Je hebt gelijk. Had na de eerste 2 reactie's al een link gelegd dat het niet allemaal klopte.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Eigenlijk doe je dit op het schoolplein als je eerste haren beneden ook naar zuurstof beginnen te happen. Alleen dan nog doe je dat alleen met iemand waar je ook echt wat mee zou willen.
Niet met iemand op vakantie die met een kutverhaal aankomt omdat ze door je geneukt wil worden terwijl ze thuis een vriend heeft zitten.![]()
Maar hey succes met je droomvrouw.
Dat meer mensen het doen maakt het niet minder kinderachtig...al die spelletjes om aandacht hebben zo weinig van doen met of iemand je echt leuk vindt, en of jij iemand echt leuk vindt...zonde van je tijd...quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:02 schreef Badmutzen het volgende:
[..]
Kinderachtig? nee hoor, hoe ouder je wordt hoe meer mensen het doen![]()
Totaal niet vermoeiend. Hoe minder je doet, hoe interessanter je bent. Af en toe een snapchat sturen als je dat hebt wat niet persoonlijk gericht is naar haar, zorgt ervoor dat ze afvraagt wat je zoal doet.
Tsja. Je had haar de eerste avond al moeten aanspreken, dan had je de tweede avond al in haar badmutsje gezeten. Tip voor de volgende keer: meteen doorpakken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:39 schreef Badmutzen het volgende:
Wat een helden op dit forum..![]()
Jongens bedankt eh
zag eerst niet R&L staan, foutje.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:53 schreef Inverted_World het volgende:
Waarom is R&P eigenlijk PUB geworden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |