abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143048747
Dag forumlezers,

Een paar dagen geleden was ik voor 8 dagen op vakantie in Turkije en ontmoette ik een super leuk Nederlands meisje. We keken de hele week al naar elkaar en op een gegeven moment raakten we in gesprek. Op een avond liepen we de hele tijd samen, hadden goede gesprekken, verhalen, noem maar op. Laat ik het in het kort vertellen.

Maar, dit meisje had een vriend. Wij vonden elkaar leuk maar ze vindt haar vriend ook leuk. Ze zei welles waar dat ze 'een beetje klaar met hem was' en dat hij haar al een keer verdriet had gedaan door met een ander meisje te zoenen, maar dat als ze hem de volgende keer weer ziet ze waarschijnlijk weer verliefd is, en ze toch wel bij hem wil blijven.?! Ik zei dat ze moet doen waar ze zich goed bij voelt, maar ging hier verder niet teveel op in. Aan het einde van de avond pakte ze me beet, knuffelde me en vertelde ze me dat 'niemand het mocht weten'. Verbijsterd als ik was vroeg ik wat er was. Na geen reactie gehad te hebben en een paar seconden hierbij stil gestaan te hebben tijdens het knuffelen begreep ik dat ze wilde zoenen. Het overviel me, dus wist niet goed hoe ik moest handelen. Ik 'kapte het dus af' en nam haar mee naar haar kamer. Daar in de gang hebben we nog wel een paar minuten geknuffeld, maar hier bleef het bij.

De dag erna hadden we het weer gezellig samen, en excuseerde ik me dat ik haar die avond ervoor 'afwees'. Ze zei toen dat ze zich een beetje had laten gaan, dat ze niet zoals haar vriend wil worden en dat ze me leuk vind maar wel een vriend heeft waar ze van houdt. Ik zei dat ze moet doen waar ze zich goed bij voelt maar had er wel een rot gevoel bij.

Ze zei dat ze niet wist of ze ooit konden afspreken, dit komt denk ik doordat ze het wel wilt proberen nog met haar vriend. Ze wilde 'voorlopig' wel vrienden blijven en contact houden.

Ik weet nu niet wat ze wil. We praten nog wel op whatsapp, maar we hebben allebei gemengde gevoelens hierbij. We vinden elkaar wel leuk maar ik weet nu niet hoe ik haar moet overtuigen om voor mij te kiezen. Ik weet normaal wel redelijk/goed hoe ik dit moet doen maar dit meisje is anders dan de rest en geeft me echt een speciaal gevoel.

Iemand tips hoe ik dit moet aanpakken? Meisjes misschien die weten hoe ze zich voelt? Natuurlijk kan je het kat-en-touw spelletje toepassen, maar ben hier zelf niet zo'n groot fan van.

Cheers.
To conquer in the base of joy and glory, you first need to lose.
pi_143048843
quote:
5s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:55 schreef Badmutzen het volgende:
Ze zei dat ze niet wist of ze ooit konden afspreken, dit komt denk ik doordat ze het wel wilt proberen nog met haar vriend. Ze wilde 'voorlopig' wel vrienden blijven en contact houden.
"Ik wil niet afspreken, want ik heb een vriend. Maar als ik die vriend niet meer heb, dan mag jij."
DUMPEN
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:04:46 #3
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_143048972
Je bent een leuke backup als die vriend wegvalt, totdat ze weer een andere vriend vindt waar ze echt mee verder wil. Jij komt niet in het plaatje voor als serieuze vriend. Dus wegwezen.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_143049054
Ze wilde het uitmaken met haar vriend voor mij... Althans, dat zei ze
pi_143049072
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:07 schreef Badmutzen het volgende:
Ze wilde het uitmaken met haar vriend voor mij... Althans, dat zei ze
Ze zei ook dat ze het nog wilde proberen met haar vriend.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_143049109
Geen woorden maar daden.
pi_143049119
quote:
Ze zei ook dat ze het nog wilde proberen met haar vriend.
Dat was mijn gok ja.. Weet het niet zeker maar de kans is er indeed. ;)
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:11:39 #8
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_143049172
Elke dag appen en berichten sturen via FB/Instagram/Twitter dan wordt de kans steeds groter dat haar huidige vriend een keer de boel leest en zal ze toch met dr billen bloot moeten en dat maakt voor jou de kans weer groter/
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_143049173
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:10 schreef Badmutzen het volgende:
Dat was mijn gok ja.. Weet het niet zeker maar de kans is er indeed. ;)
Alles wijst erop dat je aan het lijntje gehouden wordt.
Maar je moet je eigen conclusies trekken.
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:13:26 #10
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_143049238
Ze is alvast op zoek naar een rebound en heeft in jou de ideale kandidaat gevonden.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_143049374
Stel dat jij die vriend was, hoe zou jij het dan vinden als iemand jouw vriendin zit te hosselen?

Duidelijk dan toch: kappen.
pi_143049558
quote:
7s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Ze is alvast op zoek naar een rebound en heeft in jou de ideale kandidaat gevonden.
Geloof me, uit ervaring weet ik dat de meeste meiden wachten met het uitmaken van de relatie van hun huidige vriend, totdat ze een nieuwe prins hebben gevonden. Volgens mij is zij er ook zo één.

quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:11 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Alles wijst erop dat je aan het lijntje gehouden wordt.
Maar je moet je eigen conclusies trekken.
Ik snap wat je bedoelt, maar is niet echt het geval. Niet dat ik haar 24/7 laat zien hoe belangrijk ze is. We beginnen allebei af en toe het gesprek. ;)

quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:11 schreef fathank het volgende:
Elke dag appen en berichten sturen via FB/Instagram/Twitter dan wordt de kans steeds groter dat haar huidige vriend een keer de boel leest en zal ze toch met dr billen bloot moeten en dat maakt voor jou de kans weer groter/
Die vriend had met een ander meisje gezoend en ze deed niks.. Een week verdriet en ze ging weer verder, zegt wel weer wat over haar onzekerheid niet?
pi_143049615
Is goed, succes met haar :W
pi_143049772
Niet.
pi_143049822
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Is goed, succes met haar :W
Ik snap dat je me eigenwijs vind. Ik ben het ook. Maar op het moment dat ze tegen me blijft praten en/of niet zegt dat ik irritant ben zie ik geen reden om te stoppen met vechten :p
Maar het probleem is nu dat ze al een vriend heeft en (in haar ogen) 'gelukkig' met hem is.

Dus zal ze nooit zo snel voor mij kiezen wat ik dus wel wil :/
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:47:41 #16
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_143050433
quote:
5s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:55 schreef Badmutzen het volgende:
het kat-en-touw spelletje toepassen

:? hoe werkt dat spelletje precies? en wat doe je met dat touw? en vind de kat dat wel goed?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_143050612
quote:
5s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:47 schreef Abbadon het volgende:

[..]

:? hoe werkt dat spelletje precies? en wat doe je met dat touw? en vind de kat dat wel goed?
De vrouwen zijn de katten, de touwtjes de mannen. Als een kat er leuk uitziet, zal zij waarschijnlijk genoeg touwtjes aangeboden krijgen. Ze gaat dan afwisseling maken in de touwtjes die voor haar neus liggen omdat ze er geen moeite voor hoeft te doen. ;)

Echter, als jij een kat eerst een touwtje voorhoudt, het touwtje laat zien en vervolgens weer weghaalt zal de kat meer willen weten van het mysterieuze touwtje, en hier moeite voor gaan doen. Je doet immers anders dan de zovelen mannen die haar de aandacht geven, en blijft op een afstand staan. Je investeert een beetje in haar, en vervolgens wacht je af. Vind de kat het touwtje interessant, komt hij hier vanzelf op af. Je moet natuurlijk wel af en toe jezelf om de hoek laten zien gedurende het proces, anders komt er meestal weinig van.

Eigenlijk is dit simpelweg 'hard-to-get' doen
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:55:22 #18
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_143050673
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:53 schreef Badmutzen het volgende:

[..]

De vrouwen zijn de katten, de touwtjes de mannen. Als een kat er leuk uitziet, zal zij waarschijnlijk genoeg touwtjes aangeboden krijgen. Ze gaat dan afwisseling maken in de touwtjes die voor haar neus liggen omdat ze er geen moeite voor hoeft te doen. ;)

Echter, als jij een kat eerst een touwtje voorhoudt, het touwtje laat zien en vervolgens weer weghaalt zal de kat meer willen weten van het mysterieuze touwtje, en hier moeite voor gaan doen. Je doet immers anders dan de zovelen mannen die haar de aandacht geven, en blijft op een afstand staan. Je investeert een beetje in haar, en vervolgens wacht je af. Vind de kat het touwtje interessant, komt hij hier vanzelf op af. Je moet natuurlijk wel af en toe jezelf om de hoek laten zien gedurende het proces, anders komt er meestal weinig van.

Pff en wil je aan zo'n spelletje meedoen?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_143050691
quote:
5s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:47 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Is natuurlijk geen aanrader als ze helemaal into jou is. ;)

Maar dit is wel een goede manier als ze al veel aandacht krijgt. Reageert ze niet op je semi-actieve houding? Dan weet je dat je naar de volgende kan gaan :W
pi_143050739
quote:
7s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:55 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Pff en wil je aan zo'n spelletje meedoen?
Je doet het natuurlijk niet letterlijk. Je gaat niet de hele dag wachten op een bericht of telefoontje van haar of iets dergelijks. Laat jij zien dat je een leuk leven hebt, verder leeft en niet alleen aan haar denkt wordt je alleen maar interessanter :Y
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:59:33 #21
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_143050811
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:53 schreef Badmutzen het volgende:

[..]

Ik weet het, maar dat heet het kat-en-muis spel :)

...en het is een tikje kinderachtig en vermoeiend...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_143050845
Haar niet willen zoenen, maar wel knuffelen... Godverdomme man. Als dit evolutie is hebben mensen over 100 jaar allemaal een kut en tieten.

OT.

Wat je er mee moet is niks. Wat je ermee had moeten doen weet je best.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_143050851
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:29 schreef Badmutzen het volgende:
Ik snap dat je me eigenwijs vind. Ik ben het ook. Maar op het moment dat ze tegen me blijft praten en/of niet zegt dat ik irritant ben zie ik geen reden om te stoppen met vechten :p
Maar het probleem is nu dat ze al een vriend heeft en (in haar ogen) 'gelukkig' met hem is.

Dus zal ze nooit zo snel voor mij kiezen wat ik dus wel wil :/
Je wilt ons advies, maar als wij die geven, wuif je die weg. Ik heb dan geen zin om daar nog verder energie in te steken. Vandaar dus: succes ermee :W
pi_143050891
Ze heeft een vriend. Ga wat nuttigs doen met je leven.
pi_143050902
quote:
3s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:59 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ik weet het, maar dat heet het kat-en-muis spel :)

...en het is een tikje kinderachtig en vermoeiend...
Kinderachtig? nee hoor, hoe ouder je wordt hoe meer mensen het doen :9
Totaal niet vermoeiend. Hoe minder je doet, hoe interessanter je bent. Af en toe een snapchat sturen als je dat hebt wat niet persoonlijk gericht is naar haar, zorgt ervoor dat ze afvraagt wat je zoal doet. ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')