In je dromenquote:
Simpele figuren die dingen zoals 'get over it' zeggen over soortgelijke zaken, dan weet je al hoe laat het isquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:12 schreef Aloulou het volgende:
[..]
In je dromen![]()
Het blijft er ingewreven worden zodat men weet welke zogenaamde "democratische staat" keihard doorgaat met bezetting en nederzettingen en vrolijk doorkoloniseert in 2014.
De recente invasie van Gaza heeft Hamas weer in de kaarten gespeeld alsmede bredere verzet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:04 schreef oksel12 het volgende:
Dat snap ik ook wel, gelukkig zien minder Palestijnen dat zo dan in 2006.
Dus de meer dan 60 IDF-militairen die door het Palestijnse verzet zijn omgelegd is geen terrorisme?quote:Echter zijn raketten afvuren zonder militair doel en het opblazen van bussen met Israëlische toeristen feitelijk gewoon terrorisme.
Zeiden de Franse en Nederlandse kolonialen ook in N-Afrika en Indonesia. "Get over it". Spreken voor eigen parochie he. Maar dat kunnen ze vergeten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
Simpele figuren die dingen zoals 'get over it' zeggen over soortgelijke zaken, dan weet je al hoe laat het is
Het was beter geweest als Indonesië gewoon nog steeds van ons was.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:18 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Zeiden de Franse en Nederlandse kolonialen ook in N-Afrika en Indonesia. "Get over it". Spreken voor eigen parochie he. Maar dat kunnen ze vergeten.
Dan moet je ook niet zeuren als je de deksel weer eens op je bemoeizuchtige neus krijgt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:07 schreef Aloulou het volgende:
[..]
In je dromen.
Het moet zolang deze nederzettingen en bezetting doorgaan er altijd ingewreven worden.
Dat is niet feitelijk terrorisme, ik vind het echter wel terrorisme.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:16 schreef Aloulou het volgende:
Dus de meer dan 60 IDF-militairen die door het Palestijnse verzet zijn omgelegd is geen terrorisme?
Ik klaag over de vele onschuldige Palestijnse doden in dit topic constant?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:20 schreef Karrs het volgende:
Dan moet je ook niet zeuren als je de deksel weer eens op je bemoeizuchtige neus krijgt.
Op naar d volgende Palestijnse nederlaag dan maar?
Blijf huilen, Isaacquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Simpele figuren die dingen zoals 'get over it' zeggen over soortgelijke zaken, dan weet je al hoe laat het is
quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:22 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Dat is niet feitelijk terrorisme, ik vind het echter wel terrorisme.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..], ik vind alle onzin die jij hier uitkraamt ook terrorisme
Preciesquote:
En ik wrijf er gewoon in dat je je aansteltquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:23 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ik klaag over de vele onschuldige Palestijnse doden in dit topic constant?
Probeer eens 3 posts te vinden van afgelopen waar ik daarover klaag![]()
Ik wrijf er gewoon in dat we hier met een staat hebben te maken dat aggressief doorkoloniseert, bezet en nederzettingen bouwt.
Hoeveel mensen zou ik met mijn 'onzin' al vermoorden hebben?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..], ik vind alle onzin die jij hier uitkraamt ook terrorisme
Relevantie? We hebben het over Israel. Wat andere landen eromheen doen is totaal irrelevant. Die hebben er niets mee te maken. Israel is een parlementaire democratie waar het beleid dus een uitkomst is van de bevolking die op democratische wijze volksvertegenwoordigers kiest. Het frapante is dus dat de bezettingspolitiek en nederzettingspolitiek in Israel blijkbaar een uitkomst is van democratische verkiezingen en een volk dat stemt op volksvertegenwoordigersquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:27 schreef Karrs het volgende:
En wil je trouwens ook even wijzen op de term 'overdrijven is ook een vak'. Want als Israël zo waanzinnig evil is... hoe noem je dan dat wat er in Syrië en Irak gebeurt?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:12 schreef Aloulou het volgende:
[..]
In je dromen![]()
Het blijft er ingewreven worden zodat men weet welke zogenaamde "democratische staat" keihard doorgaat met bezetting en nederzettingen en vrolijk doorkoloniseert in 2014.
Israel moet stoppen met de nederzettingen eens of oneens? indien je het er oneens mee bent, waarom?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:27 schreef Karrs het volgende:
[..]
En ik wrijf er gewoon in dat je je aanstelt![]()
En wil je trouwens ook even wijzen op de term 'overdrijven is ook een vak'. Want als Israël zo waanzinnig evil is... hoe noem je dan dat wat er in Syrië en Irak gebeurt?
"Even erg"?
Beetje deodorant/parfum, en klaar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:59 schreef Yasmin23 het volgende:
'"The smell of bodies knocks people down - it is horrible to see human bodies thrown on to the streets like that," Abu Sada told Al Jazeera. "The missiles are hitting everyone…there is nowhere for us to seek shelter."
http://www.aljazeera.com/(...)484111948791470.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |