De kans dat ze het redden is natuurlijk miniem maar Almere City in de Eredivisie vind ik nu al een leuk ideequote:Op vrijdag 12 december 2014 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
Leuk voor Almere City dat ze de periodetitel hebben gewonnen. Hoogtepunt in hun clubgeschiedenis. Leuk vooruitzicht lijkt me dat: weten dat je sowieso nacompetitie mag gaan voetballen.
Aangezien het altijd over 'slechts' twee wedstrijden per ronde gaat kan je zomaar promoveren. Sparta promoveerde vorig jaar nog bijna vanaf een plek waar je normaal bijna degradeert.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
De kans dat ze het redden is natuurlijk miniem maar Almere City in de Eredivisie vind ik nu al een leuk idee
Ik gun ze dit succes gewoon.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
De kans dat ze het redden is natuurlijk miniem maar Almere City in de Eredivisie vind ik nu al een leuk idee
Ja, dat klopt. Maar ik zie dit Almere niet winnen over twee wedstrijden van een ploeg als ADO of NAC (ondanks dat bekerresultaat), en het seizoen is nog lang.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Aangezien het altijd over 'slechts' twee wedstrijden per ronde gaat kan je zomaar promoveren. Sparta promoveerde vorig jaar nog bijna vanaf een plek waar je normaal bijna degradeert.
In het seizoen 2012-13 promoveerde Go Ahead Eagles nog, na 6e te zijn geworden in de competitie.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Aangezien het altijd over 'slechts' twee wedstrijden per ronde gaat kan je zomaar promoveren. Sparta promoveerde vorig jaar nog bijna vanaf een plek waar je normaal bijna degradeert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |