De kans dat ze het redden is natuurlijk miniem maar Almere City in de Eredivisie vind ik nu al een leuk ideequote:Op vrijdag 12 december 2014 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
Leuk voor Almere City dat ze de periodetitel hebben gewonnen. Hoogtepunt in hun clubgeschiedenis. Leuk vooruitzicht lijkt me dat: weten dat je sowieso nacompetitie mag gaan voetballen.
Aangezien het altijd over 'slechts' twee wedstrijden per ronde gaat kan je zomaar promoveren. Sparta promoveerde vorig jaar nog bijna vanaf een plek waar je normaal bijna degradeert.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
De kans dat ze het redden is natuurlijk miniem maar Almere City in de Eredivisie vind ik nu al een leuk idee
Ik gun ze dit succes gewoon.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
De kans dat ze het redden is natuurlijk miniem maar Almere City in de Eredivisie vind ik nu al een leuk idee
Ja, dat klopt. Maar ik zie dit Almere niet winnen over twee wedstrijden van een ploeg als ADO of NAC (ondanks dat bekerresultaat), en het seizoen is nog lang.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Aangezien het altijd over 'slechts' twee wedstrijden per ronde gaat kan je zomaar promoveren. Sparta promoveerde vorig jaar nog bijna vanaf een plek waar je normaal bijna degradeert.
In het seizoen 2012-13 promoveerde Go Ahead Eagles nog, na 6e te zijn geworden in de competitie.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Aangezien het altijd over 'slechts' twee wedstrijden per ronde gaat kan je zomaar promoveren. Sparta promoveerde vorig jaar nog bijna vanaf een plek waar je normaal bijna degradeert.
Eigenlijk waren ze natuurlijk 2equote:Op vrijdag 12 december 2014 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
Leuk voor Almere City dat ze de periodetitel hebben gewonnen.
In de eerste periode (in ieder geval bij thuiswedstrijden) waren ze bijna iedere wedstrijd beter dan de tegenstander. Domme fouten achterin en het niet afmaken van kansen maakte het verschil.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:33 schreef Mark het volgende:
[..]
Eigenlijk waren ze natuurlijk 2e
Maar wel bizar verschil tussen 1e en 2e periode daar
quote:.....
De Limbugers verloren vrijdagavond de topper tegen de Nijmeegse koploper met 1-0. Vlak voor rust schoot Anthony Limbombe de winnede teffer binnen voor NEC. De aanvaller schoot eerst nog op doelman Bram Verbist, maar kopte in de rebound alsnog raak.
En ook de laatste promotie van ADO Den Haag ging op een vergelijkbare manier. ADO moest ook beginnen in de eerste voorronde van de play-offs.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In het seizoen 2012-13 promoveerde Go Ahead Eagles nog, na 6e te zijn geworden in de competitie.
FLOPSHOW.twitter:willemsenray twitterde op zaterdag 24-01-2015 om 13:41:09Telstar-De Graafschap AFGELAST reageer retweet
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Vrijdag: RKC Waalwijk 0 NEC 2 FC Den Bosch 0 FC Volendam 5 Helmond Sport 2 FC Emmen 2 FC Oss 4 Almere City FC 1 Achilles'29 1 FC Eindhoven 1 Zaterdag,16.30 uur: Telstar - De Graafschap - Zondag,12.30 uur: Sparta R'dam - Jong Ajax - 14.30 uur: Roda JC - Fortuna Sittard - VVV-Venlo - MVV Maastricht - Maandag,20.00 uur: Jong PSV - Jong FC Twente - |
Tja, NEC nu 9 punten los en Eindhoven op 2. Volendam profiteert ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2015 18:13:07 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |