Ik vind zijn commentaar verschrikkelijk slecht.quote:
Ajax 3?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:33 schreef Tchock het volgende:
Alleen Riedewald uit het eerste bij Jong Ajax en vorige week 10 spelers. De jeugdteams zijn zo'n onzin
Pupillen zouden die ruime man-meer situatie beter hebben uitgespeeld anders.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
En tegen een stelletje pupillen, maar toch
Heeft die op een blauwe maandag ook nog in Zwolle gespeeld? Hij is semi-prof tegenwoordig trouwens.quote:
Jep. Hij heeft met Begois bij VVV gespeeld een paar jaar terug, toen zijn ze daar allebei weggegaan en na een ander avontuur allebei naar Zwolle gekomen. Het is echt een prima keeper, ik snap niet waarom die altijd tweede of derde doelman bij kleine clubs is gebleven.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:11 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Heeft die op een blauwe maandag ook nog in Zwolle gespeeld? Hij is semi-prof tegenwoordig trouwens.
Is een prima lijnkeeper inderdaad. Hij heeft alleen een beetje tegen dat hij meevoetballend niet zo best is en geen geweldige uitstraling heeft. Daarom heb ik toch liever Mäenpää, daar staat echt iemand.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jep. Hij heeft met Begois bij VVV gespeeld een paar jaar terug, toen zijn ze daar allebei weggegaan en na een ander avontuur allebei naar Zwolle gekomen. Het is echt een prima keeper, ik snap niet waarom die altijd tweede of derde doelman bij kleine clubs is gebleven.
Allebeiquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:46 schreef NoMercy285 het volgende:
NEC krap gewonnen van RKC, ik heb niks gezien, terecht of met moeite?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |