Nee omdat die commentator zei dat Kishna wel gefrustreerd zou zijn omdat hij niet bij de selectie zat.quote:
Yep, terug uit Australie. Ik geloof dat hij een tijdje clubloos getraind heeft voordat hij bij Achilles mee mocht doenquote:
Wordt lastig hoor. Kampioen worden ze denk ik niet en in de nacompetitie heb je echt moordende concurrentie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:15 schreef TLC het volgende:
RKC![]()
Ik denk dat Volendam dit seizoen wel een goede kans maakt om te promoveren
bron: l1.nlquote:Bus Emmen kapot, spelers met taxi's naar De Koel Voetbalclub Emmen heeft niet de beste voorbereiding gehad op het duel met VVV.
De bus van de club is kapot en staat in Horst bij een hotel. Om de spelers op tijd in De Koel te krijgen worden ze met taxibusjes vervoerd.
Het is onduidelijk of het duel daardoor later begint.
Hoe doet ie het eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:16 schreef Mark het volgende:
[..]
Yep, terug uit Australie. Ik geloof dat hij een tijdje clubloos getraind heeft voordat hij bij Achilles mee mocht doen
Kun je wel tegen 10 en 9 manquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:14 schreef Knutknuttsson het volgende:
11 goals in laatste 3 wedstrijden voor Emmen
en ja, een kinderhand is snel gevuld
En tegen een stelletje pupillen, maar tochquote:
Was onduidelijk of hij vanavond zou spelen, had pijnklachtenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe doet ie het eigenlijk?
Voetbal en humorquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke vent is het toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |