abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 augustus 2014 @ 16:48:56 #251
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143056355
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:36 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Misschien waren ze het schuren van de BH-bandjes na een paar dagen gewoon spuugzat. De vader heeft wel nagevraagd bij andere vrouwen of ze dat zouden doen, en die ontkenden dat allemaal, maar geen van de andere vrouwen heeft vermoedelijk een week zonder verschoning in de jungle doorgebracht.
Helemaal mee eens. Hij stelde de verkeerde vraag: 'zou je je beha afdoen als je verdwaald bent?'
Hij had moeten vragen: 'zou je je beha afdoen als je je de typhus zweet in de jungle, en ook een shirtje bij je hebt?'
Qua huisdieren en Fokkers heb ik alleen de schildpadden van Domnivoor en de hond van @:mascara-klodder irl gezien (Koen66)
pi_143056361
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:22 schreef SAJ het volgende:

[..]

Waar is Mata nu als je hem nodig hebt? Ik wil de exacte vertaling van "quebrada" nu wel erg graag weten.
Hey, mogguh, beetje laat voor jou, maar goed.

Quebrada = een riviervalleitje, vandaar ook "creak" maar beter "ravine" = een steil valleitje, dus hoog op het stroomgebied, waar water doorloopt

Bijvoorbeeld deze, hier in de stad (ja, daarom kan ik me wat beter inleven in de zaak, ik kijk nota bene uit op de bergen:

The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_143056477
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:47 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

De vriend heeft een liedje voor Kris op CD gezet.
Ah ok, thx.
Wat moet het voor hem ook erg zijn :{ Je vriendin het vertrouwen/de vrijheid geven om zo'n reis/tocht te maken, en dan gebeurt er zoiets... Die zal z'n toekomstige vriendin(nen) nooit meer 'los laten' om iets zonder hem te doen.
  maandag 4 augustus 2014 @ 16:52:41 #254
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_143056482
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:48 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Hij stelde de verkeerde vraag: 'zou je je beha afdoen als je verdwaald bent?'
Hij had moeten vragen: 'zou je je beha afdoen als je je de typhus zweet in de jungle, en ook een shirtje bij je hebt?'
dan zou ik dat nog niet doen, als je je al de tyfus zweet maakt een beha aan of uit niet meer uit. Ik zou die echt nooit uit doen.
pi_143056499
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:48 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Die is bezig met het zoeken van een huis.
Hoe erg het ook is, life goes on...
pi_143056547
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:36 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Is dit de zwarte een BH of een bikini?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Experts?
Ik ben een beetje het spoor bijster met die foto van Kris.
Ik dacht dat dit de foto van Kris was van de FB pagina van haar broer. Zij staat daar op de Mirador of is gefotoshopt op de Mirador. Toch?
Toen dook er een link op dat de foto van Lisanne bij de herdenkingsdienst een oude foto was uit 2010. Toch?

Nu zeggen de ouders van Kris dat alle getuigen de verkeerde kleding bij Kris hadden omdat zij geen blauw shirt droeg maar een rood/wit gestreepte. En dan zegt Mata dat de foto van Kris op de Mirador in een turquoise shirt van haar FB uit 2010 kwam?

Ik snap er niets meer van.

En hoe komen jullie in vredesnaam nu ineens aan een waterval? De media hebben het over een kreek of over een ravijn. De Spaanstalige media hebben het over een ravijn/kloof. Waar komt dan die waterval vandaan?
  maandag 4 augustus 2014 @ 16:55:32 #257
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_143056598
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:54 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik dacht dat dit de foto van Kris was van de FB pagina van haar broer. Zij staat daar op de Mirador of is gefotoshopt op de Mirador. Toch?
Toen dook er een link op dat de foto van Lisanne bij de herdenkingsdienst een oude foto was uit 2010. Toch?

Nu zeggen de ouders van Kris dat alle getuigen de verkeerde kleding bij Kris hadden omdat zij geen blauw shirt droeg maar een rood/wit gestreepte. En dan zegt Mata dat de foto van Kris op de Mirador in een turquoise shirt van haar FB uit 2010 kwam?

En hoe komen jullie in vredesnaam nu ineens aan een waterval? De media hebben het over een kreek of over een ravijn. De Spaanstalige media hebben het over een ravijn/kloof. Waar komt dan die waterval vandaan?
Eh, mevrouwtje, er waren twéé meisjes; Kris en Lisanne.
  maandag 4 augustus 2014 @ 16:56:22 #258
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143056619
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:52 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

dan zou ik dat nog niet doen, als je je al de tyfus zweet maakt een beha aan of uit niet meer uit. Ik zou die echt nooit uit doen.
Oké, maar kun je je voorstellen dat andere vrouwen dat wel doen?
Qua huisdieren en Fokkers heb ik alleen de schildpadden van Domnivoor en de hond van @:mascara-klodder irl gezien (Koen66)
pi_143056628
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:54 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Je haalt Kris en Lisanne door elkaar.
Zie post #221 m.b.t. de waterval.

Foto op de top is van Lisanne (geplaatst op de Facebook pagina van haar broer).
Foto van Kris, gebruikt voor de herdenkingsbijeenkomst, is een foto uit 2010.
  maandag 4 augustus 2014 @ 16:57:18 #260
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_143056656
Het vreemde is dat de resten en de rugzak veel verder gevonden zijn dan je kan lopen in dat uur vanaf de laatste 'normale foto' tot de eerste noodoproep, toch?

Iemand een idee waar de waterval zich bevindt in relatie tot de vindplaats van de dichtstbijzijndste resten? Afgaande op het kaartje in de OP, is dat toch wel verder dan een uurtje hiken denk ik?

Wat gebeurt er in een uur tijd dat je van blije toerist transformeert tot iemand in nood? Mijn theorie van een ongeluk gaat dan ook niet echt op, lijkt me sterk dat ze gewond o.i.d. nog kilometers afleggen in een jungle. Als je na een ongeluk nog enigzins mobiel bent, loop je terug naar Boquete lijkt mij...

Edit, er zat volgens radio 1 vandaag 2,5 uur tussen de laatste foto en de eerste noodoproep... Maar dan nog, ben dan benieuwd waar die waterval was.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_143056693
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:08 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Stel, gewoon stel.. eve mijn dikke duim op wat we weten loslaten:

- Meiden lopen naar Mirador
- Meiden besluiten een stukje door te lopen
- Er gebeurt iets waarbij zij acuut in nood komen en hulp nodig hebben; ze bellen 911
- Vervolgens gebeurt er iets waardoor zij overlijden (na 1 tot 8 dagen max)
- Het is onbekend wanneer de laatste noodoproep is gedaan
- Iemand (dader of toevallige passant) vindt de rugzak tussen 1 tot 8 dagen, na de laatste noodoproep in het ieder geval
- Hij neemt de rugzak mee
- Op een gegeven moment (8e dag tussen 2 en 4 uur ?) bekijkt hij of iemand die dan bij hem is de inhoud van de rugtas beter, vindt de camera en gaat daar mee spelen, maakt daarbij 90 foto's.
- Hij stopt de camera netjes terug
- Rugtas komt daarvoor of daarna in nederzetting waar die indiaanse boerin woont
- Nieuws vermissing meiden wordt daar bekend
- Boerin vraagt door over waar de rugtas is gevonden bij vinder die zegt of liegt de lokatie
- Boerin brengt rugtas naar de politie.

Het staat mij bij dat die boerin 1,5 dagen gelopen heeft om de rugtas terug te brengen. De vinder kan dus ook onderweg hebben moeten overnachten en toen met de camera hebben gespeeld. Dat zou de rotswand en takken verklaren.

Ergens vertrouw ik de verklaring van de vinder gewoon niet. jammer voor Baru.
Ik denk dat het ongeluk idd al snel gebeurde toch, misschien met 1 van die meiden?
En wrs dat tas en meiden op een zeker moment van elkaar gescheiden zijn?
Vandaar foto's op 8 april. Maar door een derde?

Vraag: het bellen naar 112/911 heeft ook geduurd tot 8 april?
I´m back.
pi_143056765
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk dat het ongeluk idd al snel gebeurde toch, misschien met 1 van die meiden?
En wrs dat tas en meiden op een zeker moment van elkaar gescheiden zijn?
Vandaar foto's op 8 april. Maar door een derde?

Vraag: het bellen naar 112/911 heeft ook geduurd tot 8 april?
Tot wanneer ze precies de noodoproepen hebben gedaan is onduidelijk.
In ieder geval nog in de dagen na 1 april. Of dat met beide telefoons is gedaan en tot welke dag precies is (vooralsnog) niet bekend (gemaakt).
pi_143056780
Hoe laat is dat vanavond, 1vandaag?
pi_143056791
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:52 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Ik ben geen ervaringsdeskundige wat betreft BH's dragen ;) maar als je je BH uit zou doen en je houdt je shirt aan, dan gaat het na uren wandelen en zweten toch ook nogal schuren?

Maar mocht het een ontvoerder of wat dan ook geweest zijn, dan zou ie wel heel stom zijn als ie 'bewijsmateriaal' terug in de tas ging stoppen na z'n misdaad. Tenzij het was om de schijn te wekken dat ze verdwaald waren.
  maandag 4 augustus 2014 @ 17:01:38 #265
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_143056807
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
18.15 uur.
pi_143056840
Ok, thanks! :)
  maandag 4 augustus 2014 @ 17:02:39 #267
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_143056843
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:01 schreef erik013 het volgende:

[..]

Ik ben geen ervaringsdeskundige wat betreft BH's dragen ;) maar als je je BH uit zou doen en je houdt je shirt aan, dan gaat het na uren wandelen en zweten toch ook nogal schuren?

Maar mocht het een ontvoerder of wat dan ook geweest zijn, dan zou ie wel heel stom zijn als ie 'bewijsmateriaal' terug in de tas ging stoppen na z'n misdaad. Tenzij het was om de schijn te wekken dat ze verdwaald waren.
Misschien was het daar wel zo warm en vochtig dat ze al hun kleding behalve schoenen maar uitgetrokken hebben.
pi_143056865
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:02 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Misschien was het daar wel zo warm en vochtig dat ze al hun kleding behalve schoenen maar uitgetrokken hebben.
Dat doe je niet in de jungle.
pi_143056884
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Shit, het is wel heel jammer dat ik die niet bewuster gemaakt heb...
Toen je hem maakte wilde ik het je nog zeggen (maar het was nacht), toevallig zat ik op die top500 te kijken ervoor.

Gefeliciteerd. Of moet ik zeggen "gecondoleerd"? ;)
1
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_143056920
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:01 schreef erik013 het volgende:

[..]

Een shirt alleen zit toch veel losser/relaxter dan een strakke bh?
  maandag 4 augustus 2014 @ 17:08:06 #271
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143057033
Matador, dit werd aangehaald op WS: "Según los padres, las autoridades panameñas les entregaron, luego de dos meses, las fotos de la cámara, el informe de ADN y aún falta lo que hay en los celulares."
Klopt de vertaling van ZaZara? Zijn de telefoongegevens wel of niet met de ouders gedeeld?
pi_143057045
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:57 schreef VaLkyRie het volgende:
Het vreemde is dat de resten en de rugzak veel verder gevonden zijn dan je kan lopen in dat uur vanaf de laatste 'normale foto' tot de eerste noodoproep, toch?

Iemand een idee waar de waterval zich bevindt in relatie tot de vindplaats van de dichtstbijzijndste resten? Afgaande op het kaartje in de OP, is dat toch wel verder dan een uurtje hiken denk ik?

Edit, er zat volgens radio 1 vandaag 2,5 uur tussen de laatste foto en de eerste noodoproep... Maar dan nog, ben dan benieuwd waar die waterval was.
Welke waterval? Er zijn bij mijn weten geen watervallen aan de Caribische kant van de bergen?

pi_143057089
quote:
12s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hey, mogguh, beetje laat voor jou, maar goed.

Quebrada = een riviervalleitje, vandaar ook "creak" maar beter "ravine" = een steil valleitje, dus hoog op het stroomgebied, waar water doorloopt

Bijvoorbeeld deze, hier in de stad (ja, daarom kan ik me wat beter inleven in de zaak, ik kijk nota bene uit op de bergen:

Dank. Nu maar afwachten tot uitzending
  maandag 4 augustus 2014 @ 17:09:55 #274
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_143057101
quote:
19s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Welke waterval? Er zijn bij mijn weten geen watervallen aan de Caribische kant van de bergen?
Nja in post #221 werd melding gemaakt dat vanmiddag op radio 1 vandaag werd beweerd dat de laatste foto waarin ze in leven waren, ergens bij een waterval gemaakt is.
pi_143057111
quote:
19s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zie mijn eerdere post (#221). Info komt uit een radio uitzending van vanmiddag, vooruitlopend op de tv uitzending van eenvandaag van vanavond.
pi_143057112
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:08 schreef Domnivoor het volgende:
Matador, dit werd aangehaald op WS: "Según los padres, las autoridades panameñas les entregaron, luego de dos meses, las fotos de la cámara, el informe de ADN y aún falta lo que hay en los celulares."
Zijn de telefoongegevens wel of niet met de ouders gedeeld?
Volgens de ouders hebben de Panamese autoriteiten hen na 2 maanden overhandigd: de foto's van de camera, het document van het DNA en alleen wat op de telefoons staat mist nog

pi_143057139
Zouden ze onderweg geweest kunnen zijn naar de Caldera hot springs? Dat had ik graag willen bezoeken maar ivm buikgriep niet gedaan toen. Klonk wel erg indrukwekkend!
pi_143057147
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:09 schreef VaLkyRie het volgende:

[..]

Nja in post #221 werd melding gemaakt dat vanmiddag op radio 1 vandaag werd beweerd dat de laatste foto waarin ze in leven waren, ergens bij een waterval gemaakt is.
Nee, een quebrada is geen waterval (dat is een cascada), maar een steil riviervalleitje waar water doorheen loopt. Zie het plaatje wat ik eerder postte.

pi_143057150
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:55 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Eh, mevrouwtje, er waren twéé meisjes; Kris en Lisanne.
WTF, wáár héb je het over?
pi_143057169
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:10 schreef MeloD het volgende:
Zouden ze onderweg geweest kunnen zijn naar de Caldera hot springs? Dat had ik graag willen bezoeken maar ivm buikgriep niet gedaan toen. Klonk wel erg indrukwekkend!
Caldera = van een vulkaan (dus de Baru). Weet jij waar die precies zijn? Lijkt me niet aan de Caribische kant...

pi_143057211
quote:
19s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, een quebrada is geen waterval (dat is een cascada), maar een steil riviervalleitje waar water doorheen loopt. Zie het plaatje wat ik eerder postte.
Vertaling of verkeerde interpretatie door de media kan ook sprake van zijn. Op de radio sprak de journalist (die contact heeft met de ouders van Kris) over een foto bij een waterval.
pi_143057219
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:56 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Je haalt Kris en Lisanne door elkaar.
Zie post #221 m.b.t. de waterval.

Foto op de top is van Lisanne (geplaatst op de Facebook pagina van haar broer).
Foto van Kris, gebruikt voor de herdenkingsbijeenkomst, is een foto uit 2010.
Aha, dank je. Dan heb ik dus steeds het verkeerde gezicht bij de verkeerde naam gehad. Bij die foto hadden veel users het ook steeds over Kris. Maar dat is dus Lisanne.
  maandag 4 augustus 2014 @ 17:13:53 #283
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143057232
quote:
12s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Volgens de ouders hebben de Panamese autoriteiten hen na 2 maanden overhandigd: de foto's van de camera, het document van het DNA en alleen wat op de telefoons staat mist nog
Dank u ;)
pi_143057240
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat is er dan?
I´m back.
pi_143057259
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:13 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Vertaling of verkeerde interpretatie door de media kan ook sprake van zijn. Op de radio sprak de journalist (die contact heeft met de ouders van Kris) over een foto bij een waterval.
Het kan eruit zien als een waterval.

Het is omdat wij het in Nederland niet kennen. Wij hebben ook heel veel woorden voor water, maar "bergbeekje" (dat is de beste vertaling denk ik) hebben wij niet. Vandaar ook geen specifiek woord.

Quebrada is dit:

pi_143057273
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat is er dan?
Hans Kremers en Roelie Grit hebben in Panama een reconstructie gemaakt van de verdwijning van hun dochter Kris. Ze zijn het pad afgelopen dat Kris en Lisanne ook bewandelden, om zoveel mogelijk open vragen te beantwoorden. Speciaal voor EenVandaag hebben zij hun zoektocht op beeld vastgelegd.

Vanavond in EenVandaag de exclusieve reportage: hieruit blijkt onder meer dat de twee vrouwen niet verdwaald kunnen zijn. Daarnaast hebben Kris en Lisanne op de dag van hun verdwijning -1 april- noodnummers gebeld om hulp te vragen.

Kris' vader laat ook zien waar de laatste foto is gemaakt en op welke locatie het duo de noodnummers heeft geprobeerd te bellen.

Hans Kremers twijfelde over de verdwalingstheorie, zei hij eerder: “Voor ons zijn er nu zoveel open einden en onlogische dingen in wat we weten, dat we zeggen: de conclusie van verdwaling kunnen wij als ouders niet trekken.”
pi_143057280
quote:
12s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is omdat wij het in Nederland niet kennen. Wij hebben ook heel veel woorden voor water, maar "bergbeekje" (dat is de beste vertaling denk ik) hebben wij niet. Vandaar ook geen specifiek woord.

Quebrada is dit:

[ afbeelding ]
Mijn Spaanse vriendin zegt wat anders.
  maandag 4 augustus 2014 @ 17:15:41 #288
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_143057283
quote:

[..]

Zouden ze bij 1 vandaag zo slecht hun huiswerk doen dat ze in een vertaling een rivierkloof verwarren met een waterval? Nja zou best kunnen natuurlijk. Sinds de verdwijning klopt er al weinig van informatie die losgelaten wordt.
pi_143057301
quote:
12s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Quebrada is dit:

[ afbeelding ]
Zoiets zou het goed kunnen zijn inderdaad.
Maar goed, we zullen het vanavond wel gaan zien als het goed is.
pi_143057310
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:15 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Mijn Spaanse vriendin zegt wat anders.
Dan zal zij wel gelijk hebben en zullen er wel geen quebrada's zijn hier in Bogota (2700 m) he? :')

Mijn god zeg, kan jij nou nooit eens constructief bezig zijn?

pi_143057360
Mischien verdwijnen in een natuurlijke valkuil

http://discoveringpanama.(...)d-hiking-in-boquete/

The “guide” handed me his camera and without saying anything tried to fit behind a massive leaf. I assumed he wanted a photo with the leaf. As I looked through the camera lense, the guy disappeared! It looked like the ground has just swallowed him up behind the leaf. We ran to the spot and there he was, stuck in a 3 meter deep hole behind the leaf saying “well
  maandag 4 augustus 2014 @ 17:18:12 #292
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_143057369
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:11 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

WTF, wáár héb je het over?
Niet vloeken, jij was even vergeten dat er twee meisjes waren, of je haalde Lisanne en Kris (die toch bepaald niet op elkaar lijken) even door elkaar. Vreemd, want je doet toch al een tijdje mee hier.
pi_143057378
quote:

[..]

Caldera = van een vulkaan (dus de Baru). Weet jij waar die precies zijn? Lijkt me niet aan de Caribische kant...
Volgens mij wel aan de Caribische kant. Vlakbij el Pianista stonden daar iig borden van.
pi_143057397

Quebrada las delicias. Klein watervalletje zelfs.

Let maar op vanavond, bij EenVandaag. Zal je ook zoiets zien, als deze plaatjes.

maandag 4 augustus 2014 @ 17:19:33 #295
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_143057417
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:13 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Aha, dank je. Dan heb ik dus steeds het verkeerde gezicht bij de verkeerde naam gehad. Bij die foto hadden veel users het ook steeds over Kris. Maar dat is dus Lisanne.
Typisch een vrouw. Een man ziet direct dat Lisanne die knappe is, en Kris die... eh, minder-knappe.
pi_143057437
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:19 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Typisch een vrouw. Een man ziet direct dat Lisanne die knappe is, en Kris die... eh, minder-knappe.
Let op, volgens Dr. Schnautzer ben je nu een vrouwenhater. :') x 100.000

pi_143057456
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:19 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

O, ik dacht net andersom, maar goed, maakt niet uit.
Ik ben een leek wat 22-/21-jarige meisjes betreft, ik zie ze als kinderen.
I´m back.
  maandag 4 augustus 2014 @ 17:21:59 #298
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143057498
Mooie plaatjes van watervallen. Maar dit is degene waar het om gaat:
https://pbs.twimg.com/media/BuM-KAVCcAAhMFm.jpg
pi_143057501
Quebradas hier in de stad:

pi_143057529
quote:
6s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:21 schreef Domnivoor het volgende:
Mooie plaatjes van watervallen. Maar dit is degene waar het om gaat:
https://pbs.twimg.com/media/BuM-KAVCcAAhMFm.jpg
gracias!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')