MSN.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:18 schreef stbabylon het volgende:
Jezelf in het kleine schermpje kon je in M$N al uitzetten.
Ik nietquote:
Ik ook wel, ik mis het desktop-chattenquote:
Heb het ooit wel eens gedaan.. way back.. Maar nee, niet mijn dingquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:24 schreef HeatWave het volgende:
Idd, je hoeft jezelf echt niet te zien per se, al maakt me dat dan ook niet zoveel meer uit.
Het is echt geen dagelijkse praktijk, maar je doet soms "rare" dingen.
Nee, maar ja, als je elkaar heel weinig ziet maar wel botergeil bent, dan moet je toch ietsquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb het ooit wel eens gedaan.. way back.. Maar nee, niet mijn ding
Het schijnt dat je WA wel werkend op de Pc kunt krijgen, maar het is mij nog niet gelukt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook wel, ik mis het desktop-chatten.
Ook op mijn werk zit ik nu opeens vir Whatsapp te lullen met iemand, dat werkt toch veel minder onopvallend dan MSN.
Ik begrijp het wel hoorquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:30 schreef HeatWave het volgende:
Nee, maar ja, als je elkaar heel weinig ziet maar wel botergeil bent, dan moet je toch iets.
Niks wat een koude douche en Onze Lieve Heer niet kan oplossenquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar ja, als je elkaar heel weinig ziet maar wel botergeil bent, dan moet je toch iets.
Niet in verdiept eigenlijk, maar dan nog niet echt een optie op de werk PC denk ikquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het schijnt dat je WA wel werkend op de Pc kunt krijgen, maar het is mij nog niet gelukt.
Of anders deze wel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niks wat een koude douche en Onze Lieve Heer niet kan oplossen
ja, dat worden hele andere verhalenquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:36 schreef Cue_ het volgende:
Als ik net zo snel zou typen op m'n mobiel als met een toetsenbordMan wat een wereld
dan komt er mobiel net zo veel onzin uit .. pfffquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:36 schreef Cue_ het volgende:
Als ik net zo snel zou typen op m'n mobiel als met een toetsenbordMan wat een wereld
Het is ook een flinke workaround, en het schijnt dan (tijdelijk) op je telefoon niet meer te werken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet in verdiept eigenlijk, maar dan nog niet echt een optie op de werk PC denk ik.
Het is gewoon niet hetzelfde, ik kan redelijk snel tikken op mijn mobiel, maar het komt niet in de buurt van mijn normale tiksnelheid.
Al kan ik nog veel sneller dingen overtypenquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:36 schreef HeatWave het volgende:
ja, dat worden hele andere verhalen.
Nee, dat is ook niet echt een optie verder dan, het is ook geen ramp verder. Maar soms heb ik echt ff klaar met scherm tikkenquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is ook een flinke workaround, en het schijnt dan (tijdelijk) op je telefoon niet meer te werken.
Dat ken ik wel ja. Wat dat betreft is Telegraph wel een goede.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat is ook niet echt een optie verder dan, het is ook geen ramp verder. Maar soms heb ik echt ff klaar met scherm tikken.
Telegramquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:48 schreef stbabylon het volgende:
Dat ken ik wel ja. Wat dat betreft is Telegraph wel een goede.
Ja, ok, datquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Telegram
Maar idd. Dat is soms wel fijn
Ja, maar dat gebruikt bijna niemandquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De tekst die ze daar gebruiken is te kort voor mijquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:58 schreef stbabylon het volgende:
Jouw gemeten typesnelheid is 332 anslagen per minuut, oftewel 66.4 woorden per minuut.
Je deed dat met 92%foutloze aanslagen.
http://www.ticken.nl/gratis-typetest-blue-2.html
kwalificeert als tikdoos dusquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De tekst die ze daar gebruiken is te kort voor mijHad nog 18 sec over...
589 aanslagen, 117.8 woorden, 94 foutloze aanslagen
Tiepmiepquote:
Idd, clients in elke vorm, er is zelfs een Chrome-app voor. En ook mooie nieuwe iPad-app. Whatsapp is wel wat eenkennig.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Whatsapp hoeft niet zo nodig op het moment, stilstand is achteruitgangquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd, clients in elke vorm, er is zelfs een Chrome-app voor. En ook mooie nieuwe iPad-app. Whatsapp is wel wat eenkennig.
Waarom, is voor jezelf ook wel handig denk ikquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Ik had gewoon een man moeten wezen.. ben goed met m'n vingers
Masturbatiemiep!quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom, is voor jezelf ook wel handig denk ik.
Ook een stuk geilere bijnaam natuurlijkquote:
WA heeft de koppeling met telefoonnummer. Geeft toch een stukje extra veiligheid.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd, clients in elke vorm, er is zelfs een Chrome-app voor. En ook mooie nieuwe iPad-app. Whatsapp is wel wat eenkennig.
"She ticks all my boxes"quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook een stuk geilere bijnaam natuurlijk.
I'd lick that envelope anytime!quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"She ticks all my boxes"ohgodwatfout
![]()
quote:
Maar soms is fout heel goedquote:
Als je het heel fout en afgezaagd gebruikt en het is een slimme meid die de ironie door heeft, dan kan het.quote:
Precies, zo heeft in mijn hele leven wel 1 hele keer de zin:quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je het heel fout en afgezaagd gebruikt en het is een slimme meid die de ironie door heeft, dan kan het.
Daarom juistquote:
quote:
Ja, er hoort eigenlijk een hele opsomming van het alfabet bij, hij werkt ook alleen bij chattenquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En daardoor dus verkeerd, hoe weet zij nou dat je de D vergeten bent.
Jepquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, er hoort eigenlijk een hele opsomming van het alfabet bij, hij werkt ook alleen bij chatten.
Etc, etc etcquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jep
Of:
Can you spell Me?
M E
You forgot the D
There's no D in Me.
Not yet...
geloof er niets van, doe eens een demoquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik laat gewoon m'n tieten zien, werkt beter dan woorden
Ik geloof het prima eigenlijkquote:
kunnen we jou ook inhuren voor bachelorparty's of?quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik laat gewoon m'n tieten zien, werkt beter dan woorden
Weet niet of dat zo'n succes gaat wordenquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:31 schreef Evie het volgende:
kunnen we jou ook inhuren voor bachelorparty's of?
Als er iets is horen jullie het wel, of nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Scheelt weer
Hoe staat het met je biosdate eig?
Ik moet toch iets doen om het onderwerp op iets anders te krijgenquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:33 schreef HeatWave het volgende:
Als er iets is horen jullie het wel, of niet.
Moet ik dan weer de lul zijn?quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik moet toch iets doen om het onderwerp op iets anders te krijgen
Ook weer zoquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij bent zowat de enige die ook nog (regelmatig) post.. dus
Helaasquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar aangezien je niets te vertellen hebt.. houd dat dus ook al snel op
Dat is wel fijnquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:39 schreef HeatWave het volgende:
Helaas.
Huis is wel meer en meer af aan het raken, kan binnenkort wel weer eens met goed fatsoen bezoek over de vloer krijgen.
Jazeker, het was echt wel een man cave geworden in de loop van de jaren, nu is het weer een normale huiskamerquote:
Mag ook wel een keerquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:40 schreef HeatWave het volgende:
Jazeker, het was echt wel een man cave geworden in de loop van de jaren, nu is het weer een normale huiskamer.
True, maar nu is het ook zoquote:
Effe doorzetten dusquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar nu is het ook zo.
Slaapkamer en keuken moeten nog.
komt goed, die zijn ook niet zoveel werk verder. Keuken moet gewoon weer schoon na het verven etc. Slaapkamer moet ik het bed nog bouwen en opruimen, dus dat valt wel mee.quote:
we could tryquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet niet of dat zo'n succes gaat worden
Zoals het hoort.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jazeker, het was echt wel een man cave geworden in de loop van de jaren
het was wel van alle gemakken voorzien zeg maarquote:
Bij mij was het vroeger ook goed volgepropt, het wordt mij ook ook steeds minimalistischer, heerlijk. Nu nog eens die grote DVD-kast weghalen, kijk toch nooit DVD's meer.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het was wel van alle gemakken voorzien zeg maar.
Maar allemaal niet netjes wegewerkt, scherm midden in de kamer, dat soort dingen. Nu is het enorm leeg, ruim en licht. Schermen zijn er nog wel, maar je ziet ze niet.
Al heb ik wel 1 scherm vervangen door een beamer die gewoon uitstaat normaal gesproken.
Dat is nog wel te doen. Komt ind e loop der tijd welquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:46 schreef HeatWave het volgende:
komt goed, die zijn ook niet zoveel werk verder. Keuken moet gewoon weer schoon na het verven etc. Slaapkamer moet ik het bed nog bouwen en opruimen, dus dat valt wel mee.
Dan nog details, decoratie, evt planten. Balkon is ook voorzien van eethoekje + BBQ.
Idd, cd's, games, dvd's heb ik allemaal weggedaan, ik had nog van die 250 CD-mappen in een kast liggen met films op divX etcquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij mij was het vroeger ook goed volgepropt, het wordt mij ook ook steeds minimalistischer, heerlijk. Nu nog eens die grote DVD-kast weghalen, kijk toch nooit DVD's meer.
Krijg meteen zin om nog meer troep op te ruimen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, cd's, games, dvd's heb ik allemaal weggedaan, ik had nog van die 250 CD-mappen in een kast liggen met films op divX etc.
Ik reken in winkelwagens, want die gebruik ik om spullen over de gallerij te verplaatsen naar berging en stortplaats, denk dat ik zeker 8-10 winkelwagens aan spullen, meubels, kleding, rotzooi heb weggemierd.
En nog staat er 4 in de benedenberging met spullen die nog moeten worden opgehaald.
Ik post ook regelmatig! Stbabs ook!quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij bent zowat de enige die ook nog (regelmatig) post.. dus
Je moet jezelf op een gegeven moment echt dwingen om door te gaan en niet de "ach, zo is het ook wel goed eigenlijk" mentaliteit te hebben, dus wel even netjes dat kabelgootje plaatsen etc.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Krijg meteen zin om nog meer troep op te ruimen.Ook hoog tijd voor een fatsoenlijk tv-meubel.
Maar daarnet nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik post ook regelmatig! Stbabs ook!
Whud? Damn...quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, cd's, games, dvd's heb ik allemaal weggedaan, ik had nog van die 250 CD-mappen in een kast liggen met films op divX etc.
Ik reken in winkelwagens, want die gebruik ik om spullen over de gallerij te verplaatsen naar berging en stortplaats, denk dat ik zeker 8-10 winkelwagens aan spullen, meubels, kleding, rotzooi heb weggemierd.
En nog staat er 4 in de benedenberging met spullen die nog moeten worden opgehaald.
Nee, toen was ik lasagne aan het eten aan de waterkant.quote:
Ik ben nogal verwend qua spullen, zullen we maar zeggenquote:
Jank dan nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:28 schreef Barbusse het volgende:
Nee, toen was ik lasagne aan het eten aan de waterkant.
You don't say?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben nogal verwend qua spullen, zullen we maar zeggen.
1 keer per jaar ookquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:29 schreef ArTiC het volgende:
1x per week hier posten is ook regelmatig
Ik jank ook niet, ik merk slechts op.quote:
Dan had je een andere PI gebruiktquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:34 schreef Barbusse het volgende:
Ik jank ook niet, ik merk slechts op.
Ach ja, het is nu weg iigquote:
Smoke and mirrors, cloak and daggers babyquote:
Vroeger, toen alles beter was.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:20 schreef Godtje het volgende:
Toen mensen nog FOK! smileys op MSN wilde hebben![]()
DSG / Smiley Pakket
Ach man, dan ga je toch terug naar vroegerquote:
heb je een tijdmachine te leen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach man, dan ga je toch terug naar vroeger.
KON DAT MAAR!quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach man, dan ga je toch terug naar vroeger.
En ik de fok.rar nog wel eens kreegquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toen ijsmeis.rar nog illegaal was
Die heb ik ook nog op mijn pc staan volgens mijquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik de fok.rar nog wel eens kreeg.
En dan je niet meer herinneren hoe je het deactiveertquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:48 schreef Godtje het volgende:
Up - Up - Down - Down - Left - Right - Left - Right - b - a
recent?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog op mijn pc staan volgens mij
Nee, niet recent. Wordt die nog steeds ge-update dan? Vanuit dames we willen? Zo ja, dan hoef ik geen recente.quote:
Volgens mij wel ja, ach, het is en blijft grappig somsquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, niet recent. Wordt die nog steeds ge-update dan? Vanuit dames we willen? Zo ja, dan hoef ik geen recente.
Laten we het zo zeggen, als je de ijsmeis.rar hebt als je pc in beslag wordt genomen, heb je een probleem.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:52 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb al die .rar-meuk gemist. Ik weet niet of dat "" of "
" is....
Maar serieus, hoe krijg ik hem weer uit...quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan je niet meer herinneren hoe je het deactiveert
idemquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:52 schreef Barbusse het volgende:
" is....
technisch gezien wel ja, maar denk dat je daar wel mee wegkomt gezien de contextquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen, als je de ijsmeis.rar hebt als je pc in beslag wordt genomen, heb je een probleem.
Owkeeeeeeeeeee............quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen, als je de ijsmeis.rar hebt als je pc in beslag wordt genomen, heb je een probleem.
Maar die ken ik dus ook nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
technisch gezien wel ja, maar denk dat je daar wel mee wegkomt gezien de context.
Oh nee hoor, gewoon blootfoto's van een aantrekkelijk meisje. Aantrekkelijk minderjarig meisje, dat wel.quote:
Volgens mij heb ik hem nog ergens staan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij wel eens gehadquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:57 schreef stbabylon het volgende:
Oh en FOK.rar is dus met allerlei FOK!sters naakt.
SERIEUS?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:57 schreef stbabylon het volgende:
Oh en FOK.rar is dus met allerlei FOK!sters naakt.
Nou ja, ze was natuurlijk minderjarig, dus het is allemaal wel strafbaarquote:
Sta je er zelf ook in?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij wel eens gehad
volgens mij ben je dan alsnog keihard (hihi) de lul (hihi)quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ze was natuurlijk minderjarig, dus het is allemaal wel strafbaar.
Maar als jij een rar met tig foto's download en daar zitten wat foto's tussen van 1 meisje dat net ff te jong was/is, denk ik niet dat je in Nederland heel erg veel straf krijgt.
Als je nou een hele rar vol KP hebt ok, maar 1 chick van de 50, daar moet je je uit kunnen lullen lijkt me.
In de leeftijd 16~20 kan ik het niet zien, dus vraag me af hoe ze dat willen doen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:00 schreef Cue_ het volgende:
Ben je zowat niet verplicht om het aan te geven als je KP tegenkomt?
I dunnoquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:01 schreef stbabylon het volgende:
In de leeftijd 16~20 kan ik het niet zien, dus vraag me af hoe ze dat willen doen.
Ja klopt, maar ik denk niet dat ik naar de politie hoef te gaan met dat ik ijsmeis.rar heb gevonden (heul makkelijk via google)quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
I dunno
Maar blijkbaar was het bij deze bekend...
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:02 schreef CherryLips het volgende:
sommige meisjes van 15 zien er volwassener uit dan ik
Same.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:52 schreef Barbusse het volgende:
" is....
Ik weet het niet hoe dat zou gaan als je evt opgepakt zou worden. Ik bedoel, je was niet opzoek naar KP, je hebt een rar gedownloaded met tig foto's erin die allemaal ok zijn, en dan zit er 1 tussen van een meisje van 15, niet 8 ofzo. Ik denk niet dat je hiervoor echt een hele zware straf zou krijgen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
volgens mij ben je dan alsnog keihard (hihi) de lul (hihi)
Ik heb liever geen straf..quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:09 schreef HeatWave het volgende:
niet dat je hiervoor echt een hele zware straf zou krijgen.
Ja. Maar hoe weet je dat iemand minderjarig is?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:00 schreef Cue_ het volgende:
Ben je zowat niet verplicht om het aan te geven als je KP tegenkomt?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:11 schreef Barbusse het volgende:
Ja. Maar hoe weet je dat iemand minderjarig is?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
I dunno
Maar blijkbaar was het bij deze bekend...
Nee ok, maar die kans is sowieso heel erg kleinquote:
Wie? Misschien dat ik het me nog herinner?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:11 schreef HeatWave het volgende:
Nee ok, maar die kans is sowieso heel erg klein.
Ik heb beide rars niet eens, maar wou even iemand opzoeken in de fok.rar.
Ja, ok. Maar ik bedoel in het algemeen. Hoe weet je of iemand minderjarig is aan de hand van slechts een foto/filmpje?quote:
Jou natuurlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie? Misschien dat ik het me nog herinner?
Of Q. Dat kan natuurlijk ook.quote:
Hell noquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie? Misschien dat ik het me nog herinner?
boel lastig. heb eens op een modellendag foto's gemaakt en via FB kwam ik er pas achter hoe jong ze was. (d'r ma hield blijkbaar ook toezicht)quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Maar hoe weet je dat iemand minderjarig is?
Niet..quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:12 schreef Barbusse het volgende:
Ja, ok. Maar ik bedoel in het algemeen. Hoe weet je of iemand minderjarig is aan de hand van slechts een foto/filmpje?
Je hebt de FOK.rar dus wel gezien? Er staan er een boel in die het ws. niet van zichzelf wetenquote:
Ja.. tenminste, ik weet niet hoeveel er van in de omloop zijnquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:16 schreef stbabylon het volgende:
Je hebt de FOK.rar dus wel gezien? Er staan er een boel in die het ws. niet van zichzelf weten
Mail eens door.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt de FOK.rar dus wel gezien? Er staan er een boel in die het ws. niet van zichzelf weten
Daarom. Lijkt me dus onwaarschijnlijk dat je veroordeeld zult worden als je een rar binnenhaalt met 500+ foto's waarvan er eentje een minderjarige betreft....quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:14 schreef clevy het volgende:
[..]
boel lastig. heb eens op een modellendag foto's gemaakt en via FB kwam ik er pas achter hoe jong ze was. (d'r ma hield blijkbaar ook toezicht)
ze had qua uitstraling net zo goed 20 kunnen zijn.
Ze bestaan dus wel?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja.. tenminste, ik weet niet hoeveel er van in de omloop zijn
Maar degene vol foto's die ik heb gezien, daar stond ik niet in
ja, dat dus verdomme, wat heb ik nou aan jullie?quote:
Daar ontkomt je haast niet aan als je iets op het internet gooitquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou echt als de dood zijn dat ze ergens gaan rondzwerven.
Ligt er ook een beetje aan of je goed herkenbaar bent natuurlijk. Zonder kop zal het me worst zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij boven mn bed bijvoorbeeld?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wettelijk is in Nederland alles onder de 18 kinderporno. Wat ik zelf ietwat overdreven vind.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:20 schreef Barbusse het volgende:
Maar in het geval van opzettelijk downloaden/verspreiden van kinderporno dient er natuurlijk ingegrepen te worden. Gelukkig hebben we Big Brother Google.
Misschien is er vast wel ergens iemand geweest die onder een pashokje heeft staan filmen, maar ik zou m'n eigen reet echt niet herkennen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan of je goed herkenbaar bent natuurlijk. Zonder kop zal het me worst zijn.
zie je die niet dagelijks?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien is er vast wel ergens iemand geweest die onder een pashokje heeft staan filmen, maar ik zou m'n eigen reet echt niet herkennen.
ja natuurlijk is dat overdreven als mensen van onder de 18 het zelf doen zeg maar. Kan me wel voorstellen dat sexueel materiaal van 18- verspreiden minder gewenst is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wettelijk is in Nederland alles onder de 18 kinderporno. Wat ik zelf ietwat overdreven vind.
Ik ook nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien is er vast wel ergens iemand geweest die onder een pashokje heeft staan filmen, maar ik zou m'n eigen reet echt niet herkennen.
hoeft ook niet, 3 spiegels in de inloopkast volstaat alquote:
Sowieso deel ik nooit de foto's die ik heb gekregenquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:26 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb ladingen naaktfoto's die speciaal voor mij zijn gemaakt
(en die ga ik dus ook met niemand delen)
Is het inderdaad ook. Als een tweetal 16 jarigen elkaar eens een geile foto stuurt lijkt me er niet veel aan de hand. Zodra 1 van de 2 die foto's echter openbaar gaat maken echter wel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wettelijk is in Nederland alles onder de 18 kinderporno. Wat ik zelf ietwat overdreven vind.
Nee, dat zeker niet, das gewoon een kutstreekquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sowieso deel ik nooit de foto's die ik heb gekregen
Weet ook niet hoe ik zou handelen als er foto's/filmpjes zijn met m'n hoofd erbij op. Nog niet in zo'n relatie gezetenquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:28 schreef HeatWave het volgende:
Nee, dat zeker niet, das gewoon een kutstreek.
Maar je kan het nooit uitsluiten, daarom heeft mij ex de filmpjes etc allemaal zelf gewist. Als ik echt had gewild had ik ze zo weer terug kunnen halen met GetDataBack oid, maar ja, je houdt van iemand dus doe je het niet.
Maar had ik nu de kans haalde ik ze zo terug.
Het was niet eens echt met hoofd erop hoor, maar ook weer niet 100% zonder, er was wel iemand te herkennen soms.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet ook niet hoe ik zou handelen als er foto's/filmpjes zijn met m'n hoofd erbij op. Nog niet in zo'n relatie gezeten
Ik zou mezelf echt geen seks willen zien hebbenquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was niet eens echt met hoofd erop hoor, maar ook weer niet 100% zonder, er was wel iemand te herkennen soms.
Maar nu nog even mijn toenmalige 20 jarige ex flink te grazen gezien worden door mij zou ik best en keer leuk vinden om terug te zien.
Opzich niet, maar ach, zo voor nostalgische redenen, en haar naakt zien was sowieso altijd geweldigquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zou mezelf echt geen seks willen zien hebben
Oke.. genoegquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Opzich niet, maar ach, zo voor nostalgische redenen, en haar naakt zien was sowieso altijd geweldig. Wat een lichaam
.
Neequote:
Pics or it didn't happen!quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich niet, maar ach, zo voor nostalgische redenen, en haar naakt zien was sowieso altijd geweldig. Wat een lichaam
.
ja, die heb ik dus niet meerquote:
Ohnoesquote:
Van mijn ex?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ohnoes![]()
Ik heb er nog wel een paaralleen geen nudies
Nee. Tenminste, daar gaan we maar even van uit. Tenzij ze een paar jaar op Malta heeft gewoond. Dan is er een kansquote:
Nee, dat zeker niet, ze was 19 toen ik dr leerde kennen en daarvoor was ze nog nooit heel veel Nederland uitgeweestquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Tenminste, daar gaan we maar even van uit. Tenzij ze een paar jaar op Malta heeft gewoond. Dan is er een kans
Meh, weer geen band tussen onsquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet, ze was 19 toen ik dr leerde kennen en daarvoor was ze nog nooit heel veel Nederland uitgeweest. En jij bent niet dr huidige vriend en meer smaken had ze niet
.
In dit geval kan ik er mee levenquote:
Nou, vooruit. Ik ookquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In dit geval kan ik er mee leven.
mee eensquote:
Ik heb ooit eens de moeite genomen om alle foto's die ik fysiek had te scannen, dus sommige zijn 20-25 jaar oud, daar kijk ik soms ook wel eens met weemoed naarquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Ik ook![]()
Volgens mij bewaar ik de foto's ook alleen maar om terug te kijken als ik 60+ en uitgezakt ben
Dat zeg ik: vroeger was alles beter.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens de moeite genomen om alle foto's die ik fysiek had te scannen, dus sommige zijn 20-25 jaar oud, daar kijk ik soms ook wel eens met weemoed naar.
Correctquote:
Ik nietquote:
Wij zijn gewoon als goede wijn, Qquote:
Als goede wijn bij mij in de kast? "Op" ?quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon als goede wijn, Q
Dat denken al die leden van de Pedopartij vast ook.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar je bent zo oud als waar je aan voelt, dus ik hoop weer jonger te worden.
Verzuurd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Als goede wijn bij mij in de kast? "Op" ?
Dan is het geen goede wijn, onwetendequote:
Nee, als in "beter naarmate hij ouder wordt" en ook "veel, maar nog niet genoeg". Dat soort goede wijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Als goede wijn bij mij in de kast? "Op" ?
Serieus, direct weggooien? Ik gebruik het dan vaak voor stoofschotels, sausjes, marinade of in saladedressing....quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:06 schreef Cue_ het volgende:
Als een fles niet opraakt, dan gooi ik de rest weg. Zelden dat ik het binnen accepteerbare periode op drink
Ik ben geen goede kok.. dusjaquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:08 schreef Barbusse het volgende:
Serieus, direct weggooien? Ik gebruik het dan vaak voor stoofschotels, sausjes, marinade of in saladedressing....
Tssk tssk.... Kokenquote:
en dus ook geen acceptabele aan de haak geslagenquote:
Je kunt hier kijken: http://wijdrinkenwijn.nl/(...)-overzicht-nederland misschien? Vaak ook met leuke diners en zo. Erg leuk hoorquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:10 schreef stbabylon het volgende:
Wijn staat nog steeds op planning om te leren drinken. Helaas te laat voor het volgende festival (waar je hele flessen kunt kopen).
Uberhaupt eerst iemand aan de haak slaanquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:10 schreef clevy het volgende:
en dus ook geen acceptabele aan de haak geslagen
Dat is wel erg omslachtig. Gewoon een paar goede instapwijnen kopen en slobberen maar. Vanaf daar uitbouwen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt hier kijken: http://wijdrinkenwijn.nl/(...)-overzicht-nederland misschien? Vaak ook met leuke diners en zo. Erg leuk hoor
basis eisen pakket ligt dus op andere frontenquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uberhaupt eerst iemand aan de haak slaanZie ik daarna wel of ie kan koken of niet
Yupquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:15 schreef clevy het volgende:
basis eisen pakket ligt dus op andere fronten
Jammer, maar helaas....quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:10 schreef clevy het volgende:
[..]
en dus ook geen acceptabele aan de haak geslagen
Dat kan ook natuurlijk. Maar dergelijke proeverijen zijn wel vaak gezellig hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is wel erg omslachtig. Gewoon een paar goede instapwijnen kopen en slobberen maar. Vanaf daar uitbouwen.
Oh vast, maar ik lust nu geen wijn (althans, geen droge wit of rood, prosecco/champagne/andere bubbels wel), en daar gaat het om, ik moet het leren drinken, ik hoef geen kenner te worden. Dat komt vanzelf wel. Een proeverij is meer voor als je al wijn lust en je je smaak wil verdiepen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk. Maar dergelijke proeverijen zijn wel vaak gezellig hoor.
Van droog geen verstand. Sowieso van wijn nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:28 schreef stbabylon het volgende:
Oh vast, maar ik lust nu geen wijn (althans, geen droge wit of rood, prosecco/champagne/andere bubbels wel), en daar gaat het om, ik moet het leren drinken, ik hoef geen kenner te worden. Dat komt vanzelf wel. Een proeverij is meer voor als je al wijn lust en je je smaak wil verdiepen.
In dat geval wordt het dus slobberenquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh vast, maar ik lust nu geen wijn (althans, geen droge wit of rood, prosecco/champagne/andere bubbels wel), en daar gaat het om, ik moet het leren drinken, ik hoef geen kenner te worden. Dat komt vanzelf wel. Een proeverij is meer voor als je al wijn lust en je je smaak wil verdiepen.
Terecht natuurlijkquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:35 schreef Cue_ het volgende:
Ik houd van zoete witte wijn![]()
Alleen jammer van al het gezeur van mensen altijd
Drink dan ook eens door zodat mensen misbruik van je kunnen makenquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Boeiend.. alcohol is alcohol op zo'n moment
Die vent woont daar toch?quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:37 schreef Cue_ het volgende:
Donderdag weer naar EnschedeAC/DC UK
![]()
Is het al donderdag?
quote:
quote:
En terechtquote:Alleen jammer van al het gezeur van mensen altijd
In Aalten dacht ik. Achterhoek.quote:
You never knowquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhu...
En net alsof jij daarop zat te wachten
Net zoals soulzanger Arthur Conley jarenlang in Ruurlo woonde. Ook zo'n klein boerendorpquote:
En snoop een huis in Amsterdam heeftquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Net zoals soulzanger Arthur Conley jarenlang in Ruurlo woonde. Ook zo'n klein boerendorp
Ze kent je beter dan jij jezelf, HW. Ze zit in je hoofd, zet snel je aluhoedje op!!!quote:
Vind ik toch logischer dan een soulzanger in de Achterhoekquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
En snoop een huis in Amsterdam heeft
Nee, want ik heb geen 4171764745617 aanslagen per minuutquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen zin om het hele woord te spellen?
Qua bier ben ik ook een redelijke snob hoor. En whiskey drink ik alleen als het duurder is dan 30e de fles.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:33 schreef Barbusse het volgende:
Ik voel me opeens wel een snob hierOh wacht, dat ben ik ook
Begrijpelijkquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:44 schreef Barbusse het volgende:
Nee, want ik heb geen 4171764745617 aanslagen per minuut
En toch hebben ze nog nooit op de Cross gestaan. God wat zouden de lui van Jovink dat gaaf vinden. Maar ze willen ws. teveel geld.quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Ow, nu word ik opeens uitgenodigd bij iemand thuis om te komen eten, maar "die rooie" komt ook.
Ga ik gekoppeld worden?.
Ik doe daar dan ook niet echt aan meequote:Op maandag 4 augustus 2014 15:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Begrijpelijk![]()
Geen Nederlandse kampioenschappen voor jou![]()
Of nouja.. Maltese in jouw geval
Waarschijnlijk niet hoor, maar wel opvallend deze combi, degene die me heeft uitgenodigd is een van de weinige die IRL weet dat ik die rooie erg leuk vind en zelf is ze bezetquote:
Je gaat toch niet een rooie ballen? Dan krijg je roest aan de pijp!quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet hoor, maar wel opvallend deze combi, degene die me heeft uitgenodigd is een van de weinige die IRL weet dat ik die rooie erg leuk vind en zelf is ze bezet.
Als het aan mij had gelegen was die allang de mijne geweestquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je gaat toch niet een rooie ballen? Dan krijg je roest aan de pijp!
He bahquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het aan mij had gelegen was die allang de mijne geweest.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je gaat toch niet een rooie ballen? Dan krijg je roest aan de pijp!
Naja, leuk toch? En je ziet wel wat er gebeuren kan. En ook al wordt 't niks, je hebt in ieder geval (hopelijk lekker) gegetenquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet hoor, maar wel opvallend deze combi, degene die me heeft uitgenodigd is een van de weinige die IRL weet dat ik die rooie erg leuk vind en zelf is ze bezet.
Ik had niet verwacht jou ooit met "He bah" te zien reageren op een seksuele handeling.quote:
Sarcasmequote:Op maandag 4 augustus 2014 16:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht jou ooit met "He bah" te zien reageren op een seksuele handeling.
IK HAD AL BIJNA VAN SCHRIK EEN GLAASJE WATER GENOMEN!! KIJK UIT MET WAT JE ZEGT!quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sarcasme
Ben niet vies van seks hoor, zaterdag mrs. nog een paar keer klaar gelikt
sowwy,..quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
IK HAD AL BIJNA VAN SCHRIK EEN GLAASJE WATER GENOMEN!! KIJK UIT MET WAT JE ZEGT!
Plannen zijn al gewijzigd hoor ik net, het wordt een BBQ, bij mij thuisquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]Ik moest lachen
[..]
Naja, leuk toch? En je ziet wel wat er gebeuren kan. En ook al wordt 't niks, je hebt in ieder geval (hopelijk lekker) gegeten
Dan geldt hetzelfde nog steeds, mits je goed kunt BBQ-enquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Plannen zijn al gewijzigd hoor ik net, het wordt een BBQ, bij mij thuis.
*heavy breathing...quote:
Moet wel lukken hoorquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan geldt hetzelfde nog steeds, mits je goed kunt BBQ-en
[..]
En nu heb ik ook zin in BBQquote:
Dan ga je BBQenquote:
Dus, laat dr lekker dr gang gaan met een salade.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:18 schreef stbabylon het volgende:
Oe ja bbq-en, ook zin in!
Helaas wil de vrouw weer wat gezonder gaan eten
Zit wat in. Kijken wel even voor donderdag.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus, laat dr lekker dr gang gaan met een salade.
Ik kan me er over het algemeen wel iets bij voorstellen, gewoon vaker gezonder eten, maar nooit dingen als een BBQ, wat je soms doet, overslaan dan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zit wat in. Kijken wel even voor donderdag.
Klopt wel. Maar als we terugkijken naar de afgelopen (witte broods) weken, hebben we de af en toe eens zondigen ruim gehadquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan me er over het algemeen wel iets bij voorstellen, gewoon vaker gezonder eten, maar nooit dingen als een BBQ, wat je soms doet, overslaan dan.
1 keer zondigen kan echt geen kwaad en je moet jezelf ook gewoon verwennen af en toe.
Dit dus. dat is juist wat ik zo leuk vind aan BBQ-en. Frisse gezonde salade gegarneerd met steak en chickenwings en vis en worstjes en lamsburgerquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus, laat dr lekker dr gang gaan met een salade.
Ja, dat klinkt wel heel erg lekker, maar dan wel zonder dat konijnenvoer. Ik ben een kerel!quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit dus. dat is juist wat ik zo leuk vind aan BBQ-en. Frisse gezonde salade gegarneerd met steak en chickenwings en vis en worstjes en lamsburger
Ook een kerel eet gras, want ook in je maag verdient een koe een wei. Net zoals dat vis moet zwemmen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt wel heel erg lekker, maar dan wel zonder dat konijnenvoer. Ik ben een kerel!
Nieuw exemplaar zoeken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:18 schreef stbabylon het volgende:
Oe ja bbq-en, ook zin in!
Helaas wil de vrouw weer wat gezonder gaan eten
Ja, want zoals wij in deze reeks al jaren kunnen zien, het vinden en houden van een goeie partner is makkelijker dan een ei bakkenquote:
Ja, 10 minuutjes werk, tops. Wat al die huilerts verder doen in R&P over het niet vinden van liefde en gedumpd worden en liefdesverdriet en onzekerheid over een persoon of relatie, ik snap er werkelijk NIKS vanquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want zoals wij in deze reeks al jaren kunnen zien, het vinden en houden van een goeie partner is makkelijker dan een ei bakken.
Dat wordt eenzaam en alleen sterven, Cue_quote:
Ik ook niet, ff park inlopen, iemand aanwijzen en het is weer klaar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, 10 minuutjes werk, tops. Wat al die huilerts verder doen in R&P over het niet vinden van liefde en gedumpd worden en liefdesverdriet en onzekerheid over een persoon of relatie, ik snap er werkelijk NIKS van
Dat werd t ook wel zonder dat eiquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wordt eenzaam en alleen sterven, Cue_
Echt niet, je bent een vrouw, even de standaard omlaag en neuken maarquote:
Gewoon even het park inlopen en iemand aanwijzen dus.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt niet, je bent een vrouw, even de standaard omlaag en neuken maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |