MSN.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:18 schreef stbabylon het volgende:
Jezelf in het kleine schermpje kon je in M$N al uitzetten.
Ik nietquote:
Ik ook wel, ik mis het desktop-chattenquote:
Heb het ooit wel eens gedaan.. way back.. Maar nee, niet mijn dingquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:24 schreef HeatWave het volgende:
Idd, je hoeft jezelf echt niet te zien per se, al maakt me dat dan ook niet zoveel meer uit.
Het is echt geen dagelijkse praktijk, maar je doet soms "rare" dingen.
Nee, maar ja, als je elkaar heel weinig ziet maar wel botergeil bent, dan moet je toch ietsquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb het ooit wel eens gedaan.. way back.. Maar nee, niet mijn ding
Het schijnt dat je WA wel werkend op de Pc kunt krijgen, maar het is mij nog niet gelukt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook wel, ik mis het desktop-chatten.
Ook op mijn werk zit ik nu opeens vir Whatsapp te lullen met iemand, dat werkt toch veel minder onopvallend dan MSN.
Ik begrijp het wel hoorquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:30 schreef HeatWave het volgende:
Nee, maar ja, als je elkaar heel weinig ziet maar wel botergeil bent, dan moet je toch iets.
Niks wat een koude douche en Onze Lieve Heer niet kan oplossenquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar ja, als je elkaar heel weinig ziet maar wel botergeil bent, dan moet je toch iets.
Niet in verdiept eigenlijk, maar dan nog niet echt een optie op de werk PC denk ikquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het schijnt dat je WA wel werkend op de Pc kunt krijgen, maar het is mij nog niet gelukt.
Of anders deze wel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niks wat een koude douche en Onze Lieve Heer niet kan oplossen
ja, dat worden hele andere verhalenquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:36 schreef Cue_ het volgende:
Als ik net zo snel zou typen op m'n mobiel als met een toetsenbordMan wat een wereld
dan komt er mobiel net zo veel onzin uit .. pfffquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:36 schreef Cue_ het volgende:
Als ik net zo snel zou typen op m'n mobiel als met een toetsenbordMan wat een wereld
Het is ook een flinke workaround, en het schijnt dan (tijdelijk) op je telefoon niet meer te werken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet in verdiept eigenlijk, maar dan nog niet echt een optie op de werk PC denk ik.
Het is gewoon niet hetzelfde, ik kan redelijk snel tikken op mijn mobiel, maar het komt niet in de buurt van mijn normale tiksnelheid.
Al kan ik nog veel sneller dingen overtypenquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:36 schreef HeatWave het volgende:
ja, dat worden hele andere verhalen.
Nee, dat is ook niet echt een optie verder dan, het is ook geen ramp verder. Maar soms heb ik echt ff klaar met scherm tikkenquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is ook een flinke workaround, en het schijnt dan (tijdelijk) op je telefoon niet meer te werken.
Dat ken ik wel ja. Wat dat betreft is Telegraph wel een goede.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat is ook niet echt een optie verder dan, het is ook geen ramp verder. Maar soms heb ik echt ff klaar met scherm tikken.
Telegramquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:48 schreef stbabylon het volgende:
Dat ken ik wel ja. Wat dat betreft is Telegraph wel een goede.
Ja, ok, datquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Telegram
Maar idd. Dat is soms wel fijn
Ja, maar dat gebruikt bijna niemandquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De tekst die ze daar gebruiken is te kort voor mijquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:58 schreef stbabylon het volgende:
Jouw gemeten typesnelheid is 332 anslagen per minuut, oftewel 66.4 woorden per minuut.
Je deed dat met 92%foutloze aanslagen.
http://www.ticken.nl/gratis-typetest-blue-2.html
kwalificeert als tikdoos dusquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De tekst die ze daar gebruiken is te kort voor mijHad nog 18 sec over...
589 aanslagen, 117.8 woorden, 94 foutloze aanslagen
Tiepmiepquote:
Idd, clients in elke vorm, er is zelfs een Chrome-app voor. En ook mooie nieuwe iPad-app. Whatsapp is wel wat eenkennig.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Whatsapp hoeft niet zo nodig op het moment, stilstand is achteruitgangquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd, clients in elke vorm, er is zelfs een Chrome-app voor. En ook mooie nieuwe iPad-app. Whatsapp is wel wat eenkennig.
Waarom, is voor jezelf ook wel handig denk ikquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Ik had gewoon een man moeten wezen.. ben goed met m'n vingers
Masturbatiemiep!quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom, is voor jezelf ook wel handig denk ik.
Ook een stuk geilere bijnaam natuurlijkquote:
WA heeft de koppeling met telefoonnummer. Geeft toch een stukje extra veiligheid.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd, clients in elke vorm, er is zelfs een Chrome-app voor. En ook mooie nieuwe iPad-app. Whatsapp is wel wat eenkennig.
"She ticks all my boxes"quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook een stuk geilere bijnaam natuurlijk.
I'd lick that envelope anytime!quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"She ticks all my boxes"ohgodwatfout
![]()
quote:
Maar soms is fout heel goedquote:
Als je het heel fout en afgezaagd gebruikt en het is een slimme meid die de ironie door heeft, dan kan het.quote:
Precies, zo heeft in mijn hele leven wel 1 hele keer de zin:quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je het heel fout en afgezaagd gebruikt en het is een slimme meid die de ironie door heeft, dan kan het.
Daarom juistquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |