Toch al 23 en ik snap dat hele internet buizen gedoe nu al niet meer. Ik had begrepen dat je hele discussies kan voeren, maar zover ik begrijp kun je alleen over en weer schelden via je eigen blog. IK WIL EEN COMMENT KNOPquote:
23 en jezelf al oud noemenquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:20 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Toch al 23 en ik snap dat hele internet buizen gedoe nu al niet meer. Ik had begrepen dat je hele discussies kan voeren, maar zover ik begrijp kun je alleen over en weer schelden via je eigen blog. IK WIL EEN COMMENT KNOP
Ik heb nu al niet meer het geduld om een van de meest populaire dommies sites te begrijpen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:23 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
23 en jezelf al oud noemen
Als er één groep ongeduldig is zijn het wel jonge mensen hé.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:34 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik heb nu al niet meer het geduld om een van de meest populaire dommies sites te begrijpen.
Toen ik voor het eerst op geenstijl, fok!, youtube of reddit kwam had ik meteen door hoe het werkte. Nu ben ik daar gewoon niet toe in staat.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:36 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Als er één groep ongeduldig is zijn het wel jonge mensen hé.
Nee, ik zeg toch ''jij wordt''.quote:
Ik heb geen idee wat Tumblr is?quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:15 schreef Brum_brum het volgende:
Ik had heel wat gehoord over een hoge concentratie gekkies op Tumblr.
Dat is een blog site met een hoge concentratie gestoorde feministen en de bron van allerlei nieuwe benamingen voor wat voor een geslacht je hebt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat Tumblr is?
Nu voel ik me pas oud.
Nee. Ik ben geen vrouw en ik ben te mager.quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:05 schreef Fokker89 het volgende:
Brum_Brum is toch niet brummetje2.0 hoop ik he
Ik ken het ook niet, maar dat is waarschijnlijk omdat het me ook geen moer interesseert.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:16 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Je zou pas oud zijn als je die site niet kent, valt gewoon geen kut aan te begrijpen
quote:
Hebben jullie geen gevoel voor humor ofzo. Ik zeg 'wordt is met dt' dubbele punt: jij wordt (is met dt). Pfff, simpele zielen hier.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |