Creatiefquote:
/r/cirkeltrekquote:
Geen leuke meiden?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:52 schreef kijkaan het volgende:
Vandaag alleen nog maar op kruisje gedrukt helaas.
Go yats.quote:
Heulemaal geen batsmatch dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:24 schreef artelligence het volgende:
Yatsebatsflats! Nice... Nu ik nogforever aloneeeeee
Volgens mij heb ik inmiddels een pandapunt.
Arme jongen. Een heel punt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:24 schreef artelligence het volgende:
Is er een maand voorbij? En jij bent echt niet forever alone,quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:24 schreef artelligence het volgende:
quote:
Ik heb vandaag ook al 2 verzoeken in deze trend gehad. Zal wel aan het weer liggenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:08 schreef UnicornFarts het volgende:
Oké klaar nou. Welke fokker neemt mij in de zeik?
[ afbeelding ]
Dat word dus ex'en bellen of fokkers dm'en.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:29 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik kan geen berichten versturen op Tinder. Krijg gelijk error.
Jij blijft echt niet alleen hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:24 schreef artelligence het volgende:
Jij stelt je beschikbaar, zie ik.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:31 schreef yats het volgende:
[..]
Dat word dus ex'en bellen of fokkers dm'en.
Yats weet weer hoe het moet en heeft nu de smaak te pakken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij stelt je beschikbaar, zie ik.
R&P / Ook wel eens iemand anders willen seksen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wederom alsof Duitsland een deel van de bevolking naar de Nederlandse kust heeft gestuurdquote:
Ah joh, volgens mij moet jij wel iemand kunnen vinden als je er echt van af wil. Toch?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:24 schreef artelligence het volgende:
Hoe zou jij dat aanpakken met iemand in de supermarkt dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:10 schreef Kutmanager het volgende:
Gewoon tinder afsluiten en dingen gaan doen. Er loopt zoveel potentieel rond in de supermarkt/op het station/in een kledingzaak.
Zeker met dit weer.
Moet wat te doen hebben op werkquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:10 schreef Kutmanager het volgende:
Gewoon tinder afsluiten en dingen gaan doen. Er loopt zoveel potentieel rond in de supermarkt/op het station/in een kledingzaak.
Zeker met dit weer.
Supermarkt is wel lastig. Is maar een keer gelukt. Toen zag ik wat ze wilde gaan koken en toen heb ik haar een ander soort tomaten aangeraden die beter bij dat gerecht pasten. Maar dat was natuurlijk een keiharde bluf dat ik goed kon koken. Ik wist toevallig van dat gerecht dan wel dat je die bepaalde tomaten moest hebben. Viel 5 minuten later keihard door de mand want zij was dus wel een kookfanaat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe zou jij dat aanpakken met iemand in de supermarkt dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |