Is wedstrijdpaard Zy begint de naam mee is bekend fokras of zo kostte ook bijna 20k in aanschaf maar ze gaat wel elke dag er heen en wedstrijden doenquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Staat ie bij Anky van Grunsven of zo?
Ik weet nog niet precies wat ik wil.
Prijs is afhankelijk van zoveel dingen. Max. 4000/5000 denk.
Wowonquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Staat in Greup geloof ik heeft ook een poosje in Zinkweg gestaan verwarmde stal en eigen grond gaat nergens over.
Laatst weer een rekening van 3800 euro voor de dierenarts
100% NL, duh.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:09 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet niet welke muziek ik wil luisteren
Wie is Dagobert?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Wisten jullie dat Dagobert denkt dat het stoer is om met Gods naam te spotten?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind dit gerucht altijd al erg raar.
Denk dat het de wereld in is gekomen door de beweging die de betreffende persoon maakt op een paard. Kan je vertellen dat door die beweging niks gestimuleerd wordt. Ik heb 8 jaar gereden.
Wat een zemmelquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
René heeft goudvissen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dure hobby ja, Met een ww-tje kan je beter vissen nemen
Dagobert Duckquote:
bronquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
ohquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Staat in Greup geloof ik heeft ook een poosje in Zinkweg gestaan verwarmde stal en eigen grond gaat nergens over.
Laatst weer een rekening van 3800 euro voor de dierenarts
Oei.quote:
Zeker laten verzuipen.quote:
Ik ben een kind van God mijn woord is waarheid en zeker meer waard dan een stuk duivelsgebroed als DagoDukcquote:
Ik kan ook een paard van 20k aanschaffen maar uit een prachtig voorbeeld blijkt dat je nog zo'n goed paard kan aanschaffen, er moet toch enigszins een klik zijn. Je moet zo'n dier tenslotte aanvoelen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Is wedstrijdpaard Zy begint de naam mee is bekend fokras of zo kostte ook bijna 20k in aanschaf maar ze gaat wel elke dag er heen en wedstrijden doen
* Dagoduckquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben een kind van God mijn woord is waarheid en zeker meer waard dan een stuk duivelsgebroed als DagoDukc
Ik zou doodongelukkig worden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je goudvis bij hem thuis was.
![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan rij je gewoon niet goed
tjacka is het hier mee eens
Wauwquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan ook een paard van 20k aanschaffen maar uit een prachtig voorbeeld blijkt dat je nog zo'n goed paard kan aanschaffen. Er moet toch enigszins een klik zijn. Je moet zo'n dier tenslotte aanvoelen.
Matthias Alexander Rath, kocht een van de beste paarden ter wereld. 15 miljoen schijnt hij er voor betaald te hebben. Het heeft 4 jaar geduurd voordat hij door had hoe hij met dat paard moest om gaan.
is dat totilasquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan ook een paard van 20k aanschaffen maar uit een prachtig voorbeeld blijkt dat je nog zo'n goed paard kan aanschaffen, er moet toch enigszins een klik zijn. Je moet zo'n dier tenslotte aanvoelen.
Matthias Alexander Rath, kocht een van de beste paarden ter wereld. 15 miljoen schijnt hij er voor betaald te hebben. Het heeft 4 jaar geduurd voordat hij door had hoe hij met dat paard moest om gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |