ik haat je elanquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen grap ik dacht al dat je hem een keer zou verwijderen![]()
Maar ga hem niet uploaden zoveel respect heb ik nog wel voor je
bedoel jij hier cowgirl mee??quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:05 schreef Fok-it het volgende:
Krijg jij ook orgasmes van paardrijden Cachet?
vaak wel goeden billenquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:05 schreef Fylax het volgende:
Ze zeggen dat meiden die paardrijden een strakkere kut hebben.
Nee joh, die schaamlippen gaan om dat paard hangen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:05 schreef Fylax het volgende:
waarom houd jij je daarmee bezig?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:05 schreef Fylax het volgende:
Hoe duur is een paard dan wat jij wil.quote:
Blijkt wel zo te zijn jaquote:
tjacka betaalt tochquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe duur is een paard dan wat jij wil.
Mijn zusje geeft 800 euro per maand uit aan dat kkbeest echt niet normaal.
Vaak. Er zijn uitzonderingen.quote:
welke stal staat dat paardquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik word gewoon gedwongen om homo te zijn door jouquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom houd jij je daarmee bezig?
je bent homoseksueel en valt op piemels
joods paard zekerquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Staat ie bij Anky van Grunsven of zo?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Boeit dat?quote:
Ja, de homopropaganda is ver doorgeslagen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik word gewoon gedwongen om homo te zijn door jou
quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, de homopropaganda is ver doorgeslagen.
Oh, ok.quote:
Staat in Greup geloof ik heeft ook een poosje in Zinkweg gestaan verwarmde stal en eigen grond gaat nergens over.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
welke stal staat dat paard
ik was vanmiddag nog bij zo'n stink nest, vlakbij jouw woonplaats
Ik vind dit gerucht altijd al erg raar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijkt wel zo te zijn ja
En dat chicks hun maagdenvlies kapot krijgen door paardrijden
Dure hobby ja, Met een ww-tje kan je beter vissen nemenquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Staat in Greup geloof ik heeft ook een poosje in Zinkweg gestaan verwarmde stal en eigen grond gaat nergens over.
Laatst weer een rekening van 3800 euro voor de dierenarts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |