Maar dus niet zijn eigen sterretje...quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als jij 3 wkn niet wilt kunnen zitten zal ik je anaal vernederen tot je sterretjes ziet
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar dus niet zijn eigen sterretje...
Vraag een modje het terug te zetten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik wilde combo starten, haal je het weg. Zemmel [ afbeelding ]
Nee dan zou ik het zelf wel doen toch.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vraag een modje het terug te zetten.
Of juist zo'n manipulatief maar ontzettend knap wijf. Dat ie niks durft te weigeren uit angst dat ze hem verlaat, en dat hij dus die anale uitwoning ondergaat met tranen in zijn ogenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zal wel een of ander dik wijf met een kort kapsel als vriendin hebben
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:25 schreef Ezio het volgende:
[..]
Of juist zo'n manipulatief maar ontzettend knap wijf. Dat ie niks durft te weigeren uit angst dat ze hem verlaat, en dat hij dus die anale uitwoning ondergaat met tranen in zijn ogen
Er was nog zo'n zielige maar kan hem nu niet vindenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:26 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
Hoe dan ook, ik heb in ieder geval medelijden met die boi. Moest waarschijnlijk ook van zijn vriendin zo op de foto gaan.
Er zitten alleen nog wat stapjes tussen vanille sex en anaal genomen worden. Het is niet alsof je opeens aan je vriendin kan voorstellen dat je genomen wil worden door een voorbindlul.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:25 schreef Ezio het volgende:
[..]
Of juist zo'n manipulatief maar ontzettend knap wijf. Dat ie niks durft te weigeren uit angst dat ze hem verlaat, en dat hij dus die anale uitwoning ondergaat met tranen in zijn ogen
Dat was geen vrouw, dat was vogeltjesdansquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Meen je dit echt? Het is wel mijn grote droom.
[..]
Waarom niet heb ook al eens een foto gemaakt voor een fokster met komkommer![]()
Je leest het verkeerdquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:38 schreef Gravereaper het volgende:
[..]
Er zitten alleen nog wat stapjes tussen vanille sex en anaal genomen worden. Het is niet alsof je opeens aan je vriendin kan voorstellen dat je genomen wil worden door een voorbindlul.
Dat zijn dan ook altijd die SM wijven, ook altijd dik/lelijk/beperkt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zal wel een of ander dik wijf met een kort kapsel als vriendin hebben
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:43 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Dat was geen vrouw, dat was vogeltjesdans
Op de een of andere manier denk ik dat wat jij voorstelt amper voorkomt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:44 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je leest het verkeerd
Ik suggereer dat het het idee van dat kuiken is en dat hij niet durft te weigeren
een komkommer in je anus?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Meen je dit echt? Het is wel mijn grote droom.
[..]
Waarom niet heb ook al eens een foto gemaakt voor een fokster met komkommer![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |