wooooooow suuuper chill huisquote:
Ik vind het erg vervelend dat treinen niet 24 uur per dag rijden. Bij een FOK!meet moesten johannes_vermeer en ik noodgedwongen eerder naar huis dan gewenst.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Leuk is dat hè, met de trein reizen.
Nee, tot Emmen. Er komt dan wel een trein van Emmen naar Enschede via Mariënberg en Almelo.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaan ze dan van Groningen naar Mariënberg rijden?
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
wooooooow suuuper chill huis![]()
![]()
nice man
wutquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stadskanaal is nog erger.
Er lopen daar criminelen en drugsdealers rond.
En politie.
Jezus, meutje jijquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meh ook geen fan van.
Ga dan naar een goede Turk
Dan wordt Emmen net zo'n pauperstation als Tiel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, tot Emmen. Er komt dan wel een trein van Emmen naar Enschede via Mariënberg en Almelo.
quote:
Ik ben ook voorstander om overal 24 uur per dag treinen, conform dienstregeling, te laten rijden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind het erg vervelend dat treinen niet 24 uur per dag rijden. Bij een FOK!meet moesten johannes_vermeer en ik noodgedwongen eerder naar huis dan gewenst.
Dit is niet echt grappigquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zat in treinstel 4045 naar westerbork
In Emmen hebben ze allemaal dikke memmen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan wordt Emmen net zo'n pauperstation als Tiel.
Sowieso Emmen.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is niet echt grappig
Desalniettemin heb je hier je treinstel
[ afbeelding ]
gadver, vis met ketchupquote:
Vooral dat laatste. Weg met die vertragingen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben ook voorstander om overal 24 uur per dag treinen, conform dienstregeling, te laten rijden.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is niet echt grappig
Desalniettemin heb je hier je treinstel
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |