wooooooow suuuper chill huisquote:
Ik vind het erg vervelend dat treinen niet 24 uur per dag rijden. Bij een FOK!meet moesten johannes_vermeer en ik noodgedwongen eerder naar huis dan gewenst.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Leuk is dat hè, met de trein reizen.
Nee, tot Emmen. Er komt dan wel een trein van Emmen naar Enschede via Mariënberg en Almelo.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaan ze dan van Groningen naar Mariënberg rijden?
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
wooooooow suuuper chill huis![]()
![]()
nice man
wutquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stadskanaal is nog erger.
Er lopen daar criminelen en drugsdealers rond.
En politie.
Jezus, meutje jijquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meh ook geen fan van.
Ga dan naar een goede Turk
Dan wordt Emmen net zo'n pauperstation als Tiel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, tot Emmen. Er komt dan wel een trein van Emmen naar Enschede via Mariënberg en Almelo.
quote:
Ik ben ook voorstander om overal 24 uur per dag treinen, conform dienstregeling, te laten rijden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind het erg vervelend dat treinen niet 24 uur per dag rijden. Bij een FOK!meet moesten johannes_vermeer en ik noodgedwongen eerder naar huis dan gewenst.
Dit is niet echt grappigquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zat in treinstel 4045 naar westerbork
In Emmen hebben ze allemaal dikke memmen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan wordt Emmen net zo'n pauperstation als Tiel.
Sowieso Emmen.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is niet echt grappig
Desalniettemin heb je hier je treinstel
[ afbeelding ]
gadver, vis met ketchupquote:
Vooral dat laatste. Weg met die vertragingen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben ook voorstander om overal 24 uur per dag treinen, conform dienstregeling, te laten rijden.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is niet echt grappig
Desalniettemin heb je hier je treinstel
[ afbeelding ]
Je lust niks.quote:
En ene Mexicanobakker ook.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind het erg vervelend dat treinen niet 24 uur per dag rijden. Bij een FOK!meet moesten johannes_vermeer en ik noodgedwongen eerder naar huis dan gewenst.
dat klinkt nog viezerquote:
Jaquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En ene Mexicanobakker ook.
Maar die kent U niet.
Hallo Flippiee.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ieder zijn ding natuurlijk, maar geen pannenkoeken. Jeetje.
Een reisje naar Emmen was leuk toen er nog Plan V reed.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan wordt Emmen net zo'n pauperstation als Tiel.
Sowieso Emmen.
Plan V ofwel Mat'64quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Een reisje naar Emmen was leuk toen er nog Plan V reed.
Kut LR nadat jij dat zei lag Netflix er echt uitquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo Flippiee.
Netflix ligt eruit. Nu kan ik geen Fargo kijken. Wat heb ik toch ook een verschrikkelijk leven
Hai Lr.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo Flippiee.
Netflix ligt eruit. Nu kan ik geen Fargo kijken. Wat heb ik toch ook een verschrikkelijk leven
Ja maar je gaat ook niet uit eten naar de turk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik lust wel pannenkoeken hoor, maar als je uit eten gaat zijn er veel lekkerdere dingen
Plan V was alleen leuk met grote ramen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Een reisje naar Emmen was leuk toen er nog Plan V reed.
jawel elke schooldagquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar je gaat ook niet uit eten naar de turk.
Wat bestel jij dan in het pannenkoeken huis?quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik lust wel pannenkoeken hoor, maar als je uit eten gaat zijn er veel lekkerdere dingen
Poffertjesquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
In het inflight magazine van mijn vliegtuig werden pannenkoeken gedist (en Nederlands brood ook), alleen poffertjes zouden lekker zijn.
bahquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
In het inflight magazine van mijn vliegtuig werden pannenkoeken gedist (en Nederlands brood ook), alleen poffertjes zouden lekker zijn.
Had je al antwoord gegeven op mijn vraag waar je kittens nou waren in het filmpje?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
komen in t volgend filmpje
was t vergeten
Een biefstuk medium.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat bestel jij dan in het pannenkoeken huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |