quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zat in treinstel 4045 naar westerbork
Ah chillquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, de lijn naar Veendam wordt doorgetrokken naar Stadskanaal en uiteindelijk Emmen.
Hij mag ook een film van mij lenen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pax je mag wel een keer een Harry Potter boek van mij lenen
Hoewel ik erg veel interesse in jouw doen en laten heb heb ik geen interesse in dat boek van jouquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pax je mag wel een keer een Harry Potter boek van mij lenen
Nee, stoomtreinen vind ik stom.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah chill
Wel eens een ritje met de STAR gemaakt?
Okéquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoewel ik erg veel interesse in jouw doen en laten heb heb ik geen interesse in dat boek van jou
no hard feelings tho
Die kijkt jouw filmpje.quote:
Gaan ze dan van Groningen naar Mariënberg rijden?quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, de lijn naar Veendam wordt doorgetrokken naar Stadskanaal en uiteindelijk Emmen.
ik ga uit principe niet naar de macquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil met jou ook wel een euroknaller eten hoor JR
Leuk is dat hè, met de trein reizen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag nog met de trein gereisdonder andere met treinstel 7515
Mariënbergquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaan ze dan van Groningen naar Mariënberg rijden?
Pannenkoekenhuis danquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ga uit principe niet naar de mac
Echt wel. Daarom ga ik het dinsdag 12 augustus wederom proberen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Leuk is dat hè, met de trein reizen.
Gramsbergen-Hardenberg-Marienbergquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |