quote:
Leuk manquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat leuk, ik was in Groote Keeten. Ook aan de Noorzee, wat noordelijker tho.
Zou kunnen, ik heb mijn telefoon nu niet bij de handquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kort gezegd: tof. Dit heb ik je inmiddels ook al laten weten dacht ik. :4
Ik heb vrijdag nog met de trein gereisdquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met je kitten?quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:46 schreef Etsu het volgende:
Ik heb zojuist een kurkentrekker gebruikt.
Toen moest ik aan Johannes denken.
Wat een schat is het ook.
Het schijnt dat Stadskanaal binnen een aantal jaren ook een consumententreinverbinding krijgt. Weet jij daar iets meer over?quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik heb mijn telefoon nu niet bij de hand [ afbeelding ]
Ik wil met jou ook wel een euroknaller eten hoor JRquote:
Cool, dan kan ik naar geert.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het schijnt dat Stadskanaal binnen een aantal jaren ook een consumententreinverbinding krijgt. Weet jij daar iets meer over?
HAHAHAHAHAquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het schijnt dat Stadskanaal binnen een aantal jaren ook een consumententreinverbinding krijgt. Weet jij daar iets meer over?
Ja no care hoorquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Sorry man, had echt wel gewild hoormaar was tot 22.35 in utrecht
Ik zat in treinstel 4045 naar westerborkquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag nog met de trein gereisdonder andere met treinstel 7515
Wow, ik ben een held.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit.![]()
Hahahaha, held.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Romantisch diner bij kaarslicht.
Hihahoquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zat in treinstel 4045 naar westerbork
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja no care hoorvoor mij was het toch maar10 minuutjes naar Utrecht dus maakte mij niet uit
Film hem als je hem zietquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geert Glasgod.
Ik moet die man nog een keer spotten hier
Ja, de lijn naar Veendam wordt doorgetrokken naar Stadskanaal en uiteindelijk Emmen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |