SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
quote:Op zondag 21 juni 2020 10:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Weet niet of het echt een spoiler is, maar eerste 'gebied' Seattle, gameplay vraag over de kaart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op zondag 21 juni 2020 10:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Weet niet of het echt een spoiler is, maar eerste 'gebied' Seattle, gameplay vraag over de kaart.Gewoon alles even langs gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik een van de leuke dingen, veel huizen, gebouwen waar je in kunt om te looten zonder dat het noodzakelijkerwijs op de route ligt.A mind with a heart of it's own
Veel meer te ontdekken en veel meer aanvaringen met veel tegenstanders. Ik had verwacht dat ik inmiddels al wel klaar zou zijn, maar heb nog wel wat te doen geloof ik.quote:Op zondag 21 juni 2020 14:19 schreef Momo het volgende:
Het spel is wel echt langer he dan deel 1, volgens mij wel het dubbele bijna qua speeltijd? (Als je het op dezelfde manier speelt).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A mind with a heart of it's own
quote:Op zondag 21 juni 2020 14:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Veel meer te ontdekken en veel meer aanvaringen met veel tegenstanders. Ik had verwacht dat ik inmiddels al wel klaar zou zijn, maar heb nog wel wat te doen geloof ik.Als dat is waar je nu bent, ben je nog lang en lang niet klaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Des te beter, want ik vind het na een wat slome start tot nu toe wel weer een topspelquote:Op zondag 21 juni 2020 14:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als dat is waar je nu bent, ben je nog lang en lang niet klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
SPOILER: gameplay algemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en het sluipen is echt geniaal gedaan doordat je nu onder sommige dingen doorkan enzo. Geeft zoveel mogelijkheden.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2020 16:17:58 ]
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:37 schreef Ixnay het volgende:
[..]
#7 Vanaf Tommy's schietles tot aan Nora#8 Vanaf Nora en Seattle dag 3 tot aan bos/fakkels cutscene die we kennen van de trailer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zet er bij iedere update bij waar ik ben. Zo weet je of je het veilig kunt lezen of niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ruim over de helft nu denk ik.
twitter:Chris_Dring twitterde op zondag 21-06-2020 om 17:31:17The Last of Us Part II is the UK’s fastest selling Sony game on PS4, bigger than the Uncharted 4 launch in boxed sales alone. It’s the biggest game launch this year by far, smashing the opening sales of Animal Crossing, and comfortably bigger than its predecessor reageer retweet
quote:Op zondag 21 juni 2020 18:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Uitgespeeld.Hoeveel speeltijd heb je er in totaal in zitten ongeveer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
23 uur en een beetje, inclusief alle collectibles.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoeveel speeltijd heb je er in totaal in zitten ongeveer?
Wow dan heb je wel veel gespeeld in korte tijdquote:Op zondag 21 juni 2020 18:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
23 uur en een beetje, inclusief alle collectibles.
Sinds release heb ik me opgesloten als ik een kluizenaar. Nu kan ik eindelijk weer een leven hebben.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Wow dan heb je wel veel gespeeld in korte tijdMooi dat de speeltijd zo lang is als je rustig aan alles wilt bekijken.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik zit met 16 uur net over de helft. En ik ben vrij casual aan het spelen. Ik ben niet echt aan het zoeken naar collectibles.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
23 uur en een beetje, inclusief alle collectibles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt hequote:Op zondag 21 juni 2020 20:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hoe langer ik speel, hoe beter ik het vind worden. En ik vond het al zo'n ijzersterk begin
En realiseer me meer en meer hoe goed ik deel 1 eigenlijk vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |