BOSS of LOOT al zijn ding laten doen? Of heb je geen mods?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:32 schreef Gezicht het volgende:
Fijn. Gisteren vijf uur gespeeld en nu doet 'ie het niet meer. Op internet helemaal niets te vinden ook. Als ik Skyrim (Legendary Edition) wil spelen, begint de Steam Launcher, en verder gebeurt er helemaal niets. Chache al gecontroleerd en die geeft aan dat er één file mist, maar dat is blijkbaar normaal als ik andere fora mag geloven. Iemand suggesties?
Eindelijk, fuck de vanilla college of winterhold.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:49 schreef Rezania het volgende:
Immersive College of Winterhold
Deze mod.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:56 schreef Gezicht het volgende:
THE FUCK, computer opnieuw opgestart en nu doet 'ie het meteen. Wat is Steam toch een kutprogramma.
Was er niet toevallig een melding die zei dat je opnieuw op moest starten om het te laten werken?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:56 schreef Gezicht het volgende:
THE FUCK, computer opnieuw opgestart en nu doet 'ie het meteen. Wat is Steam toch een kutprogramma.
Zal dan wel, regelmatig problemen gehad met games via Steam die niet willen opstarten etc.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:10 schreef Rezania het volgende:
[..]Ligt toch echt aan jouw PC hoor, ik heb nog nooit problemen met Steam gehad.
Zal ik wel gemist hebben dan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:25 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Was er niet toevallig een melding die zei dat je opnieuw op moest starten om het te laten werken?
No shit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:13 schreef Gatenkaas het volgende:
Hearthfire is echt moeilijk waardeloos.
Erger dan horse armor?quote:
Nou, aangezien dat armor echt niks deed voor zover ik weet was dat toch nog wel wat erger.quote:
Braithquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die ventDe enige die nog erger waren zijn de kinderen. Goden wat was ik blij dat die ene mod uitkwam zodat ik ze allemaal af kon slachten
Fighters stronghold was ook wel tof.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:54 schreef Rezania het volgende:
Alleen Knights of the Nine was een goede DLC van Oblivion imo.
Ik neem aan dat je shivering isles dan ziet als expansion en niet als dlc, en het daardoor niet noemt?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:54 schreef Rezania het volgende:
Alleen Knights of the Nine was een goede DLC van Oblivion imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |