Ik moet ook nog steeds de DLC's spelenquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:19 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ken het gevoel maar al te goed![]()
"It's a fine day with you around"
Die ventquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:27 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik moet ook nog steeds de DLC's spelen![]()
''Do you get to the Cloud District very often? Oh, what am I saying, of course you don't''
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij mij kwam het meer omdat ik steeds maar bleef modden en van het spelen eigenlijk niks kwam. Na een tijdje ben je er ook wel klaar mee en heb je er echt geen zin meer in
Another traveler to lick my fathers boots.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die ventDe enige die nog erger waren zijn de kinderen. Goden wat was ik blij dat die ene mod uitkwam zodat ik ze allemaal af kon slachten
Ah thanks, en weet iemand die mod waarbij je quiver (voor je pijlen) niet zichtbaar is als je hem draagt? Zag ik ook een keer staan, maar kan hem niet meer vinden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/8095/?
Daarom voor de Stormcloaks vechten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die ventDe enige die nog erger waren zijn de kinderen. Goden wat was ik blij dat die ene mod uitkwam zodat ik ze allemaal af kon slachten
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/10753/?quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:43 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ah thanks, en weet iemand die mod waarbij je quiver (voor je pijlen) niet zichtbaar is als je hem draagt? Zag ik ook een keer staan, maar kan hem niet meer vinden.
ik zat in steam workshop te zoeken, maar als je dan zoekt op 'quiver' of 'arrows' krijg ik allemaal mods, behalve de goeiequote:Op zondag 17 augustus 2014 17:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/10753/?
Je kan ook gewoon zelf zoeken daar hè.
Steam Workshop met je ook gewoon vermijden. Skyrim Nexus moet je hebben.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:39 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
ik zat in steam workshop te zoeken, maar als je dan zoekt op 'quiver' of 'arrows' krijg ik allemaal mods, behalve de goeie
quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:33 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Another traveler to lick my fathers boots balls.
Ga maar gewoon verder met Morrowindquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:00 schreef Rezania het volgende:
En toen was mijn save echt finaal naar de klote.Kan ik weer overnieuw beginnen, jippie.
Nee, ik moet de civil war met civil war overhaul nog spelen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga maar gewoon verder met Morrowind
Been there, done thatquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:09 schreef Rezania het volgende:
Zal ik met een high elf bij de stormcloaks gaan?
Saaiquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meh, toch maar weer een Nord genomen.
Dunmer sowieso EZ mode op die drakenquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Saai
Niks leukers dan een flinke fuckup
En fucked tegen alles wat frost gebruiktquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:46 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dunmer sowieso EZ mode op die draken![]()
Je moet wat hequote:Op zondag 17 augustus 2014 22:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En fucked tegen alles wat frost gebruikt
Het boeit ze toch niks.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Saai
Niks leukers dan een flinke fuckup
Another lost soul, welcome child .quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:25 schreef Gezicht het volgende:
Toch maar weer de Skyrim Legendary edition gekocht op Steam. Voorheen altijd op PS3 gespeeld dus dit zal sowieso een hele verademing worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |