Ik wissel af, ik heb toch genoeg tijd. Ik heb nog 4 weken vakantie, man.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik dacht dat jij ging Morrowinden?
Post eens pics van je Morrowindcharacter en z'n skillsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wissel af, ik heb toch genoeg tijd. Ik heb nog 4 weken vakantie, man.
Ik moet nog beginnen met die combi die jij aanraadde.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Post eens pics van je Morrowindcharacter en z'n skills
Whaaaat. Lekkah.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wissel af, ik heb toch genoeg tijd. Ik heb nog 4 weken vakantie, man.
Je zolderkamer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:25 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Whaaaat. Lekkah.
Ik wil een Elder Scrolls resort. Alleen maar deze shit spelen.
Begin daar dan eens mee, ouwe pikkebaas.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen met die combi die jij aanraadde.
#studentenlevenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:25 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Whaaaat. Lekkah.
Ik wil een Elder Scrolls resort. Alleen maar deze shit spelen.
Dan gewoon de ruimte waar je pc staat.quote:
Op de PC? Die bug was toch gefixt in een unofficial dragonborn patch van nexus?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:38 schreef RickoKun het volgende:
Supergay dus he.
Ik met mijn enchantende light armor blade shield smith crossbow boy dus die Miraak van Dragonborn DLC proberen dood te maken: gaat ie niet dood.
Blijft die stakker in ethereal form en gaat er nooit meer uit.Morgen de brut maar overnieuw laden voor het gevecht.
Ik wil uiteraard god wezen en mensen verpulveren.
Vreemd, zal er straks naar kijken. Heb de unofficial DB patch wel gedownload en geïnstalleerd namelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:13 schreef Drankster het volgende:
[..]
Op de PC? Die bug was toch gefixt in een unofficial dragonborn patch van nexus?
Nu heb ik gelijk minder zin om tegen Miraak te strijden..mijn broer heeft hem al 2x gehad op de 360
goede review. Echt triest dat ze niks met al die feedback doen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sodeknetter wat een vernietigende review. Ben ik even blij dat ik dat spel niet gekocht heb
Heb hem nogmaals gedaan en toen lukte t!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:13 schreef Drankster het volgende:
[..]
Op de PC? Die bug was toch gefixt in een unofficial dragonborn patch van nexus?
Nu heb ik gelijk minder zin om tegen Miraak te strijden..mijn broer heeft hem al 2x gehad op de 360
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heb hem nogmaals gedaan en toen lukte t!
Denk dat t kwam omdat ik et spel had opgeslagen toen Miraak een soul zat te absorben!
Doen ze wel, maar dat gaat nog even duren. Als het nog niet compleet uitgestorven raakt kan het ergens volgend jaar een hele goede mmo worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:15 schreef superniger het volgende:
[..]
goede review. Echt triest dat ze niks met al die feedback doen.
w00t dat buitenbad dingquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:18 schreef Rezania het volgende:
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/33939
Eindelijk een huis waar ik al mijn zooi netjes kwijt kan.
Dat van dat sorteren is wel heel erg vet en handig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:09 schreef Drankster het volgende:
[..]
w00t dat buitenbad ding
ik heb momenteel deze
Imo was de vegetatie behoorlijk correct (mss iets te grauw) , het is Skyrim he, de koudste provincie in die wereld.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:07 schreef Rezania het volgende:
Kijk Bethesda, zo hoort een bos eruit te zien.
[ afbeelding ]
Skyrim Bigger Trees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |